• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Jongen
    Volledige naam: Andrew (Warrior) Desmond (Desire) Cole, hij word meestal gewoon Drew genoemd.
    Goddelijke ouder: Hades
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:


    Andrew is een lange, charmante jongen. Met zijn volle lippen kan hij je de meest lieve en flirterige glimlachjes toewerpen, zijn specialiteit. Hij heeft bruin, warrig, haar, sommige plukken zijn lichter geworden door de zon. Het enige wat minder aan zijn gezicht is, zijn de diep zwarte ogen in zijn gezicht, die weinig tot geen emotie kennen. Toch knipoogt hij vaak met zijn zwarte ogen. Hij loopt vaak rond met een sigaret achter zijn oor.
    Voor de rest is Drew best groot, 1,88 wel geteld. Daarbij heeft hij ook brede schouders en een gespierd lichaam, alleen niet tot het uiterste. Hij kan behoorlijk intimiderend overkomen als hij zich aanvallend opstelt. Op zijn schouderblad staat het woord Tartarus (onderwereld, hel) getatoeëerd. Verder heeft hij een groot, rafelend litteken over zijn borstkas lopen, aan de rechterkant. Hij is zo rafelig omdat hij nooit goed is genezen. Dit heeft hij opgelopen tijdens een aanvaring met zijn vader, die hij natuurlijk verloor.
    Zijn kledingstijl is nonchalant en alles behalve ingewikkeld. Hij draagt meestal spijkerbroeken, witte of zwarte shirts waarvan hij de mouwen altijd omhoog stroopt en leren jacks. Hij is niet erg ijdel, toch zorgt hij er wel voor dat zijn haar goed zit, wat al te bereiken is met een beetje gel. Hij heeft grote, ruwe handen, met behoorlijk wat kracht er in. Toch kan hij er verbazend tedere aanrakingen mee verrichten.
    Karakter: Drew is een rebelse, eigenzinnige jongen, die erg van een avontuurtje houd. Hij doet het liefst alleen waar hij zin in heeft en het tegenovergestelde van wat anderen van hem vragen. Hij accepteert ook geen hulp, zelfs niet als hij het nodig heeft. Drew kan ook enorm drammerig zijn, hij wilt zijn zin krijgen en accepteert niet zomaar een 'nee'. Dit brengt hem nogal vaak in de problemen, ook omdat hij nogal vaak liegt.
    Andrew is ook een opkropper, zelfs als het om woede gaat. Hij uit maar weinig emoties, zeker in het bijzijn van anderen. Het is niet zo dat hij dan helemaal geen gevoelens heeft, hij heeft ze echt wel. Maar hij negeert ze groot en deels en laat ze zeker niet aan anderen zien. Het betekent niet dat hij een kalme, rustige jongen is, in tegen deel. Hij is vaak energiek, vol met ideeën. Toch kan hij vaak nonchalant of helemaal niet geïnteresseerd overkomen, wat hem zo af en toe nogal arrogant laat lijken. Hij praat niet bijzonder veel, maar houd ook niet de hele dag zijn mond dicht.
    Drew is wel echt een ladies man. Hij flirt graag, kan zich enorm charmant gedragen en weet dan precies de goede dingen te zeggen. Hij is niet vies van een one-night-stand, hij doet het in feite liever dan dat hij langer met een meisje gaat. Hij houd ook niet van relaties, hij is veel liever vrij. Dat heeft dan weer te maken met zijn rebelse gedrag, hij zal een meisje alleen maar pijn doen door alles te doen wat eigenlijk niet mag en niet moet in een relatie. Maar dat is natuurlijk niet de enige reden dat hij geen relatie wilt.
    Verder hecht Andrew bijzonder weinig waarde aan levens en gevoelens, vooral van die van anderen. Dat hij achteloos met zijn eigen leven omgaat en vaak gevaarlijke dingen doet die hem makkelijk de dood op kunnen leveren, betekent natuurlijk niet dat anderen ook zo met hun leven omgaan. Toch maakt het hem weinig uit of iemand de dood vind, door hem of door iemand/iets anders. Hier door hecht hij ook weinig waarde aan vriendschappen en dergelijke, echte vrienden heeft hij dan ook niet. Hij is ook goed in het (onbedoeld of juist expres) kwetsen van andermans gevoelens. Als je gevoelig bent, kan je maar beter uit zijn buurt blijven. Je kan het toewijzen aan het temperament en karakter van zijn vader.
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: Andrew is goed in het misbruiken van zijn krachten. Je kan hem helemaal losgeslagen noemen, het is vreemd dat niemand hem ooit eerder hierheen gestuurd heeft, iets wat hij toch echt wel nodig zal hebben om hem weer op het rechte pad te krijgen. Zelf gelooft hij er niet in dat hij kan veranderen, hij noemt het 'de aard van het beessie.' Misschien is het gewoon dat hij niet wil, hij heeft het prima naar zijn zin. Zijn moeder heeft dan ook geprobeerd om hem op te voeden met normale normen en waarden, maar dit heeft nooit mogen baten. Zijn moeder is dan de enige waar hij nog enigszins respect voor toont.
    De bom barstte echter toen hij net weer een aantal dagen weg geweest was zonder iets van zich te laten horen, zijn moeder dood ongerust achterlatend. Zijn enige antwoord toen hij thuis kwam was: 'Ik ben negentien, ik mag zelf weten wat ik doe.' Zijn moeder vond dat geen goed argument, zeker niet in de staat waarin hij thuiskwam. Helemaal blut, met een flinke kater en hij miste zijn shirt en ondergoed. Hijzelf wist niet meer wat er precies gebeurd was, maar zijn moeder vond het welletjes. Met behulp van zijn vader Hades, is het haar gelukt om hem naar het kamp te sturen.
    Extra: Zijn vader Hades, is de god van de dood en de heerser van het schimmenrijk, oftewel de onderwereld. Hij is meedogenloos en hard. Andrew is een wraakactie op zijn vrouw Persephone, die maar eens in de zoveel tijd bij Hades te vinden is. Hierdoor kan Andrew het absoluut niet vinden met beiden, waar door hij amper contact met ze heeft. Hierdoor heeft hij wel zijn vaders kracht om beslissen over leven en dood, in kleine mate. Deze persoon moet al op het randje liggen. Ook kan hij beslissen naar welke van de drie delen van het dodenrijk deze persoon gestuurd word. (Tartaros, hel. Elysion, hemel. Of het rijk zonder naam.) Hier heeft hij nogal vaak misbruik van gemaakt.
    Zijn moeder, een simpele maar prachtige vrouw, word af en toe helemaal gek van de jongen. Zij is degene die voor hem zorgt, maar hij doet alles wat niet mag. Hij rookt, drinkt, vecht en blijft soms dagenlang weg van huis. Dat zijn dan ook zijn voornaamste hobby's, samen met slapen. Hij kan soms wel meer dan 12 uur op een dag slapen, als hij daar de kans voor krijgt. Hij zal zijn bed dan ook vaak zijn favoriete plek van het huis noemen, ook omdat je daar nog veel meer kan dan slapen.
    Andrew heeft één zwak punt, meisjes die op zijn overleden halfzusje lijken. Voor haar had hij alles over, het zusje dat acht jaar na hem geboren werd, bij een andere vader en zijn moeder. Het mooiste wezentje dat hij ooit gezien had, in zijn ogen. Met zijn moeders felblauwe ogen, waar hij zo jaloers op kan zijn en hetzelfde warrige, bruine haar als hij heeft. Ze was eigenwijs, eigenzinnig en heel aanhankelijk. Ze waren altijd samen, tot ze op vijfjarige leeftijd overleed aan acute leukemie. Andrew was toen zestien en heeft ervoor gezorgd dat ze direct door kon naar het Elysion.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 12:30 ]


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Overexposed schreef:
    Schrijf mij maar in voor begeleider, het liefst vrouwelijk maar mannelijk vind ik ook prima!


    Ik denk dat twee mannelijke begeleiders leuker is dus vind je het goed als het een man wordt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    -> Mijn Topic's.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 20:21 ]

    Ik denk dat Andrew zo wel af is.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Ebola schreef:
    Ik denk dat Andrew zo wel af is.


    Ik vind het echt een geweldige rol C:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik vind het echt een geweldige rol C:


    Jeej, dankjewel. Ik heb er echt mijn best op gedaan.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Rol:
    Halfgodin.
    Volledige naam:
    Acacia( Doornige, argeloos) Chará (Vreugde) Nýchta (Nacht) Sirena (Sirene)
    Goddelijke ouder:
    Nyx, Godin van de Nacht.
    Leeftijd:
    Achttien.
    Uiterlijk:



    Donker haar, om precies te zijn pik zwart, lang en met grote slagen erin. Haar lichaam heeft een lichte tint, slank en getraind. Lange gespierde benen, brede heupen, volle billen en borsten en slanke armen. Ze is 1.66 m en haar gezicht is smal en gaaf. Haar ogen zijn amandelvormig en hebben de kleur van de nacht. Donkerblauw, bijna zwart.
    Karakter:
    Acacia is geen goed voorbeeld van een perfecte dame. In eerste opzicht zou je kunnen denken dat het een lief verlegen en rustig meisje zal zijn maar dat is ze niet. Lief is ze zeker, verlegen totaal niet en rustig tot een bepaalde hoogte.
    Ze weet goed hoe ze een persoon om haar vingers kan winden, maar gebruikt het niet veel. Haar gedrag is brutaal, maar toch ook erg charmant. Iets wat veel mensen aantrekt rondom haar leeftijdsgenoten. Acaas denkt op een nuchtere dag goed na, maar kan zich ook wel mee laten slepen door de sfeer.
    Ze is een vrij mysterieus type en verteld dan ook niet veel over zichzelf. Ze heeft een vlotte babbel en praat veel maar zegt erg weinig. Dit doelt meer op het vertellen over haar emoties en gevoelens, die houdt zich het meest voor zich omdat het erg persoonlijk is. Als je goed naar haar antwoorden luistert zijn ze erg goed uitgewerkt en zegt ze veel wat je ook afleid van het eigenlijke onderwerp.
    Acacia houdt van uitdagingen en spelletjes. Ze is erg koppig en eigenwijs wat haar trots nog moeilijker maakt om mee om te gaan.
    Ze heeft er een hekel aan om zelf geholpen te worden of dat iemand haar helpt met iets dat ze ook zelf zou kunnen. Het is een echte vechter en doorzetter maar ook zo nieuwsgierig.
    Ze heeft een hekel aan lolbroeken die uiteindelijk totaal niet grappig zijn, aan mensen die een te groot zelf medelijden hebben en mensen zonder mening en die het vooral op andere laten afkomen staan ook niet erg goed op hun lijstje. Acacia houdt van mensen met pit, die een eigen mening hebben en het niet altijd op safe spelen. Ze heeft een goed gevoel voor humor en een persoon waarbij de nacht goed past, mysterieus, mooi en donker.
    Zorgzaam is ze zeker en kan altijd wel een helpend handje aanbieden. Al wilt ze zelf geen hulp betekent dat niet dat ze dat andere niet geeft, ze is erg zorgzaam en alleen dan heeft ze een echt groot verantwoordingsgevoel.
    Gevaar komt altijd op haar pad, al wilt ze het niet zal dat toch nog bij haar op bezoek komen. Haar moeder kon soms zo trots zijn op Acacia, maar was ook vaak genoeg teleurgesteld op haar soms roekeloze gedrag.
    Ze is een echt luisterend oor en kan erg begripvol zijn tegen de mensen die niet op het lijstje staan. Ze vindt een mening erg belangrijk en vindt ook dat je die moet kunnen uiten. Soms komt ze om die reden wat vel over. Ze kan best hard zijn en verteld ook altijd de waarheid, ze heeft een hekel aan mensen die liegen en vertrouwen staan erg in haar belang. Ze kan een beetje arrogant overkomen om haar waarheids kwestie, maar bedoelt het toch gewoon goed. Ze vindt dat als je bevriend met haar wilt zijn, je dat zal moeten accepteren.

    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd:
    Acacia was altijd al een rebel als het om regels ging. Ze was vrij roekeloos en luisterde ook heel slecht. Toen ze wat ouder werd stuurde Nyx Acacia een waarschuwing, als zij niet zou veranderen zou ze naar het kamp worden gestuurd. Ze probeerde zich te verbeteren, maar het lukte niet. Hierdoor was Acacia altijd een wankelend gevalletje als het om het goede en het kwade ging.
    Op een dag was Acaas in het bos, ze had afgesproken met een jongen.
    Die avond verliep anders dan gehoopt, in het begin was het nog gezellig en nog een beetje speels maar toen Julian allemaal dingen tegen Acacia’s wil deed en alleen maar uit was op haar krachten heeft ze hem geslagen met een steen. Een steen die toevallig op de grond lag heeft ze naar hem geworpen, met uitkomst dat hij mors en mors dood was. De schaduwen die Acacia kon besturen hebben het lichaam verborgen weten te houden en meteen naar de onderwereld gebracht. Hierdoor kwam Hades erachter wat er was gebeurd en lichtte Nyx meteen in.
    Nyx was laaiend en woedend om wat er was gebeurd en stuurde haar linea recta naar het kamp.

    Extra:
    Acacia's krachten stammen af van haar moeder, de godin van de Nacht. Hierdoor is ze ook op het sterkst als de maan hoog staat. Ze beheerst de nacht, duisternis en schaduwen. In haar handen komen schaduwen tot leven, ze kan ze alles laten doen dat ze wil. Het zijn net haar kleine marionettes.
    Ze heeft last van claustrofobie en seperatieangst.

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 20:50 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik denk dat twee mannelijke begeleiders leuker is dus vind je het goed als het een man wordt?


    Vind ik helemaal goed (:
    Ik probeer hem nu in te vullen, foto's ben ik wel heel erg slecht in met wat oudere mannen zegmaar.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Vind ik helemaal goed (:
    Ik probeer hem nu in te vullen, foto's ben ik wel heel erg slecht in met wat oudere mannen zegmaar.


    Als je hulp nodig hebt dan zeg je het maar. Ik heb nog wel een paar ergens op me computer staan a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Als je hulp nodig hebt dan zeg je het maar. Ik heb nog wel een paar ergens op me computer staan a.


    Ik zat zo na te denken, want stiekem speel ik ook wel graag wat oudere karakters.
    Zelf heb ik wel een vage schets in mijn hoofd zitten, en ik denk dat het zo'n grote strenge gaat zijn zegmaar.
    Misschien ga ik even tussen wat actiefilms personages wat zoeken, I don't want a softie..
    Ik kijk wel even, bedankt (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Rol: Begeleider.
    Volledige naam: Jason Fenix Levins. Zijn roep- en bijnamen zijn; Jason, Fenix en Ferry.
    Goddelijke ouder: Pallas Athena (wijsheid, strategie, krijgskunst en het handwerk) of Erebus (het duister) of Aether (de atmosfeer).
    Leeftijd: Vijfentwintig.
    Uiterlijk:




    Karakter: Jason is geen eenvoudig persoon. Zowel qua gevoelens als gezichtsuitdrukkingen is hij gecompliceerd. Ten eerste kan hij zijn gevoelens niet gemakkelijk laten zien. Zijn gezichtsuitdrukking staat altijd neutraal, wat hem daarnaast ook wel een mysterieus tintje geeft. En wanneer hij verdrietig of boos is, laat hij dat in zijn gezicht niet zien, maar in zijn houding wel. Ook op ongemakkelijke momenten weet hij zich geen houding te geven. Helaas heeft Jason wel één probleem. Met woede kan hij heel slecht omgaan. Wanneer hij echt woedend is, kan hij dingen doen die hij later terug zal nemen. Hij kan worden roepen of schreeuwen die kwetsend zijn, terwijl hij deze woorden niet meent. In het ergste geval zal hij door het lint gaan en niemand heel laten, maar dat is nog bijna nooit gebeurt.
    Ten tweede zijn zijn gezichtsuitdrukkingen totaal niet eenvoudig. Vaak blijf hij bij bepaalde momenten een zeer neutrale blik houden, terwijl iemand op z'n mist bedroeft zou moeten kijken. Daarmee kan hij mensen behoorlijk verwarren.
    Daarentegen heeft Jason van binnen wel grootse gevoelens. Hij kan wel degelijk met iemand meeleven, hoewel dat niet altijd zo lijkt. Wanneer hij ziet dat iemand het ergens moeilijk mee heeft, zal hij er voor die gene zijn en dan maakt het niet uit in wat voor toestand hij zelf verkeerd. Verder staat hij altijd voor iedereen klaar en waakt hij over zijn vrienden en kennissen. Soms is hij daardoor wel íets te overbezorgd en misschien een beetje opdringerig, maar weet; Hij bedoelt het goed.
    Verder is Jason redelijk sociaal. Hij is geen makkelijke prater en kan zelfs een beetje nerveus zijn aan het begin van het gesprek, maar als hij iemand beschouwd als een goede vriend en die gene ook vertrouwd, zal hij beetje bij beetje meer van zich laten weten.
    En als laatste, Jason is absoluut niet bedachtzaam. Soms denkt hij wel na wat zijn acties voor gevolgen hebben, maar vaak doet hij dingen die in zijn ogen goed zijn, ook al denken andere mensen daar vaak heel anders over.
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: Jason is begeleider.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 24 sep 2012 - 18:00 ]

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 23:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ebola schreef:
    (...)

    Jeej, dankjewel. Ik heb er echt mijn best op gedaan.


    Nog een fan. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmenta schreef:
    (...)

    Nog een fan. :3


    Haha oké, nu voel ik me toch wel een beetje vereerd.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Overexposed schreef:
    (...)

    Ik zat zo na te denken, want stiekem speel ik ook wel graag wat oudere karakters.
    Zelf heb ik wel een vage schets in mijn hoofd zitten, en ik denk dat het zo'n grote strenge gaat zijn zegmaar.
    Misschien ga ik even tussen wat actiefilms personages wat zoeken, I don't want a softie..
    Ik kijk wel even, bedankt (:


    Gebruik Vin Diesel. :x


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.