• Camp the Fallen Gods


    Camp the Fallen Gods is een strafkamp voor halfgoden die zich, volgens hun ouders, niet kunnen gedragen. Ze worden hier naar toegestuurd om heropgevoed te worden, alleen hebben ze daar natuurlijk geen zin in. De kampleiders zullen zo goed mogelijk hun best moeten doen op de “losgeslagen” halfgoden in de hand te houden, anders komen ze zelf ook in de problemen.

    Meisjes (Max. 5)
    -Acacia Chará Nýchta Sirena. – Nyx - Carmenta
    -Aurora Maude Hayes – Zeus - Khione
    -Dahlia Blythe Canning – Aphrodite - Khione
    -Luxa Carter - Apollo - General
    -Helena Dianthe Phoenix - Hephaestus - Dormouse

    Jongens (Max. 5)
    -Alec Dymas Niran Lyrikos – Poseidon - Carmenta
    -Andrew Desmond Cole - Hades - Ebola
    -Gereserveerd door Piazon
    -Ambrosios Aetos Sotir - Hebe - Penumbra
    -Aristos Julius Periculum - Niké - Dormouse

    Leiders (Max. 2)
    -Jason Fenix Levins - Athena - Corallo
    -Leonidas Andreas Hynoim - Ares - Overexposed

    Invullijst.
    Rol:
    Volledige naam:
    Goddelijke ouder: (Let er op. Per god(in) maar één kind. Het mogen Olympische en Minor gods zijn.)
    Leeftijd: (16-19 voor de tiener, 22-30 voor de kampleiders)
    Uiterlijk: (Foto+beschrijving)
    Karakter: (Uitgebreid!)
    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd: (Wees origineel! Niet allemaal dezelfde reden)
    Extra:

    Algemene regels
    -minimaal 8 regels, meer is natuurlijk altijd goed. Drie keer minder en je ligt eruit. Mobieltjes zijn geen excuus om minder te schrijven. Het is dus handig als je al een beetje ervaring hebt.
    -16+ is toegestaan
    -Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar.
    -Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan
    -Geen perfecte personages, en liefst ook een beetje originele personages, dus niet die je al bij vijf andere RPG's gebruikt. Überzielige personages zijn ook niet erg geliefd.
    -Niet de personages van andere mensen besturen.
    -Topics worden geopend door Reyna of Carmenta
    -Maximaal 2 personages
    -Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen. Ook zijn we niet van plan elke dag een nieuw topic te openen, dus rustig aan doen.
    -Als je tegenspeler/ster even offline is wees dan zo sociaal om even te wachten en je personage niet gelijk weg laten lopen naar iemand anders.
    – De Halfgoden hebben natuurlijk dezelfde de gave als zijn/haar ouder maar dan minder sterk, hou daar rekening mee.



    ©Khione en Carmenta

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 19:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Ebola. Like him more :3

    Ik ga Acacia ook nog een heel stuk verbeteren en ben nu met Alec bezig dus tjaa xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rol:
    Halfgod.
    Volledige naam:
    Alec(Beschermer(van mensen)) Dymas(Vader van de zee) Niran(Eeuwige) Lyrikos(Melodieus)
    Goddelijke ouder:
    Poseidon.
    Leeftijd:
    Negentien.
    Uiterlijk:


    Blank, breed en gespierd. Zo is Alec het beste qua uiterlijk te beschrijven. Hij is vrij lang, 1.88 m en heeft brede schouders. Zijn haar is zwart, evenals zijn wenkbrauwen. Door zijn donkere haar komen zijn oceaan blauwe ogen goed uit. In zijn ogen is vaak een speelse twinkeling te zien en op zijn gezicht meestal een charmante lach met sneeuw witte tanden. Hij heeft alleen een tatoeage van een drie puntige kroon op zijn rug verder geen enkele.
    Karakter:
    Alec is een gezellige jongen die van humor houdt, altijd in is voor gezelligheid, drinken feesten noem het maar op.
    Het is een jongen waar je altijd bij terecht zou kunnen en hij zal ook altijd voor je klaar staan. Echter heeft hij wel de drang om zijn problemen weg te 'drinken.' tevens ook zijn slechte gewoonte. Hij kan niet met zijn emoties omgaan dus drinkt hij het weg. Dat komt mede ook omdat hij nog niemand heeft gevonden waarmee hij kan praten.
    Als hij aangeschoten is, is hij totaal anders dan waarneer hij dronken is. Zijn aangeschoten kant is gewoon een stukje lacheriger en gezelliger, terwijl zijn dronken kant agressief of opzoek naar lust is. Deze in combinatie is anders een groot probleem.
    Hij heeft een grote trots als het om hulp gaat, dan is hij verschrikkelijk eigenwijs en koppig. Hij is moeilijk van zijn gedachte af te brengen als hij iets in gedachte heeft.
    Het is een hele nieuwsgierige en begripvolle jongen, maar als het om zichzelf gaat weet hij geen raad.
    Hij heeft een grote afstand van de liefde genomen. Na het ongeluk met Dahlia, durft hij het niet meer aan.

    Reden waarvoor naar het kamp gestuurd:
    Alec heeft een relatie gehad met een Jageres. Toen Poseidon dit hoorde werd hij meteen naar het kamp gestuurd, het was een schande. Het was ten strikte verboden en stond hierdoor in slecht daglicht van zijn vader.
    Extra:
    Alec heeft een relatie gehad met een Jageres. Een verboden relatie. Hun relatie werd ook hevig tegengewerkt door de jageressen en de andere halfgoden. Ze mochten niet met elkaar omgaan omdat jageressen nou eenmaal niet met jongens om mochten gaan. Het was een gedoemde liefde. Tijdens een nachtwandeling is ze gewond geraakt toen er een boom omviel en Alec dreigde te raken. Ze duwde hem weg maar raakte zelf gewond en overleed die zelfde nacht nog. Hij heeft sinds Dahlia geen andere vriendin meer gehad. Hij heeft het zichzelf nooit meer kunnen vergeven. Hij vindt nog steeds dat hij haar had kunnen redden.
    Alec heeft na haar geen relatie meer gehad. Hij is bang dat degene van wie hij houdt iets zal overkomen.
    Sinds het ongeluk met Dahlia is hij begonnen met drinken.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 21:00 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Awh, ik heb nu al medelijden met hem. D:


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Haha ;p


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hoi! Zijn er nog jongens nodig? (:


    kindness is never a burden.

    Abo -btw-


    kindness is never a burden.

    Ik heb volgens mij nog nooit zo'n lange rol gemaakt die ik constant blijf aanpassen haha.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Penumbra schreef:
    Hoi! Zijn er nog jongens nodig? (:


    Er zijn nog 2(3) jongens plekken vrij dus als je een jongen wilt , graag (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ebola schreef:
    Ik heb volgens mij nog nooit zo'n lange rol gemaakt die ik constant blijf aanpassen haha.


    Ik heb bij Dahlia's karakter ongeveer 570 woorden, maar ik ben nog steeds niet helemaal klaar daarmee xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Ik heb bij Dahlia's karakter ongeveer 570 woorden, maar ik ben nog steeds niet helemaal klaar daarmee xd


    Ik heb werkelijk geen idee hoeveel woorden Andrew bevat ondertussen haha.


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Reyna schreef:
    (...)

    Er zijn nog 2(3) jongens plekken vrij dus als je een jongen wilt , graag (:


    Ik reserveer dan een jongen. ^^


    kindness is never a burden.

    Ebola schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk geen idee hoeveel woorden Andrew bevat ondertussen haha.


    Hmm, ik denk al wel over de 1000

    @Penumbra, je staat erbij (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben niet zeker dus daarom vraag ik het, mag mijn personage de zoon zijn van Hebe, godin van de jeugd?


    kindness is never a burden.

    Penumbra schreef:
    Ik ben niet zeker dus daarom vraag ik het, mag mijn personage de zoon zijn van Hebe, godin van de jeugd?


    Tuurlijk mag dat (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wilde nog een jongen, zoon van Nikè reserveren. ^^


    help