• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    I wanna switch !!! xd Jij gaat naar mijn school en ik naar die leuke collegas ^^

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    @lostmagic. Ik was zo van: ik herken hem, maar waarvan ?
    BAM
    50th hunger games. Volgens mij speelt hij daar Haymitch in, kun je opzoeken op youtube :Y)

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    LostMagic schreef:
    I wanna switch !!! xd Jij gaat naar mijn school en ik naar die leuke collegas ^^


    Haha, ik ga ook nog naar school hoor xD Anders kom je ook gewoon bij de pathé werken? Moet je wel elke dag helemaal naar Delft komen, want of de mensen bij jouw pathé leuk zijn weet ik natuurlijk niet.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ja weet ik zo ken ik hem ook ^^ en hij speelt ook Finnick in de miniseries van Finnick en Annie]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Snap ik dit?
    waarom hebben we nu ineens 6 jongens ipv 5 ?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:02 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Das 2u15 rijden !!! God :(]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    RememberYoux schreef:
    [Snap ik dit?
    waarom hebben we nu ineens 6 jongens ipv 5 ?]


    Omdat een reservering na 24 uur weg gaat. Sommige zijn nog reserveringen en er is een iemand waarvan ik bijna zeker weet dat deze zijn reservering niet goed in gaat vullen, waardoor ik met die zesde plaats laat zien dat er nog een plek over is.


    Keep your head up, keep your heart strong

    LostMagic schreef:
    [Das 2u15 rijden !!! God :(]


    Haha, lekker voor je! Hoe meer kan ik bij zulke boys heb, haha xD


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Omdat een reservering na 24 uur weg gaat. Sommige zijn nog reserveringen en er is een iemand waarvan ik bijna zeker weet dat deze zijn reservering niet goed in gaat vullen, waardoor ik met die zesde plaats laat zien dat er nog een plek over is.


    Oooh.
    Trage hersens . ):


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Volledige naam: Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 19, geboren op 15 April.
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)


    Nathe is niet zo heel erg lang. Ong. 1.75 en vind zichzelf dan ook heel erg klein. Zijn haren zijn bruin en zitten altijd goed, altijd en overal, hoe het ook zit. Hij is vrij sterk, maar is nou niet de breedste. Vaak draagt hij handschoentjes zonder topjes, zowel in de winter als in de zomer. Hij heeft een moeder vlek op zijn linker schouder. Dat, samen met zijn oogkleur en tattoo, is het enige wat hem onderscheid van zijn tweeling broer, Nash. Nathe is altijd goed gekleed, al kan het hem eigenlijk niet veel schelen wat hij draagt. Hij zou nog over straat gaan in een konijnenpak. Zijn ogen zijn blauw met een bruine rand. Maar hij vind het erg leuk om mensen voor de gek te houden door zijn kleurlenzen in te doen, die precies half groen half blauw zijn.
    Innerlijk: Nathe is opzich een hele aardige en rustige jongen. Meestal gedraagt hij zich volwassen en verantwoordelijk. Dat is tenminste tegenover zijn leraren. Tegen over alle andere mensen gedraagt hij zich héél anders. Hij is druk, wispelturig, raar, sarcastisch en sociaal. Vaak zegt hij dingen zonder er erg goed over na te denken, al zijn zijn leugens wel goed doordacht. Vaak als hij iets doet doet hij het goed en precies, maar helaas is hij wel heel snel afgeleid, maar dan ook echt heel snel. Hij heeft vaak ook rare en onbegrijpelijke acties. Zo kan hij soms zo random om twee uur ‘s nacht naar buiten lopen, gaat hij ergens op de grond liggen, trek een konijnenpak aan, begint hij uit het niets te zingen en te dansen, dat soort dingen. Hij heeft een combinatie van sarcastische, narcistische humor, maar kan eigenlijk wel overal om lachen. Ook kan hij soms vrij arrogant en betweterig overkomen. Soms kan hij echt overal om lachen en kan je geen serieus gesprek met hem hebben. Toch zal hij altijd voor je klaar staan, als jij hem zijn ‘slechte kanten’ kan vergeven. Hij is een echt honden mens, hij heeft er zelf dan ook een. Hij hecht veel waarde aan de waarheid en heeft maar een kort lontje, al liegt hij zelf ook vaak genoeg. Ook heeft hij een vrij goed inlevingsvermogen. Hij is ook snel geïrriteerd en verveeld
    Extra: Hij is altijd wel in voor iets nieuws. Hij heeft al leraren free-runnen en turnen. Ook heeft hij een muziek- en theateropleiding gedaan, wat hij beidde erg leuk vond.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Oehhh, ik claim Nathaniel :9~ and OMG die ogen, zooooo mooi! ]

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 22:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    (Van mij mag je XD. Ik ben een beetje vergeten te vrsgen of hij zo goed is.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat bedoel je met claimen?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Opeisen ^^ daarmee bedoel ik dat hij van mij is, mwuhahaha x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Gaan we serieus beginnen claimen? xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'