• Nou ik heb een idee. :]

    Dat je bijvoorbeeld 3 BF in je vriendenlijst mag hebben. En als je dan met diegene een serie/storie mee bezig bent dat jij dan ook op dat profiel een hoofdstuk kan plaatsen omdat je BF met diegene bent, of geen BF maar iets anders ofzo .. verzin maar


    Nou ik bedoel dat je 3 mensen (of meer of minder) kan kiezen als een soort van 'BF' laten we het zo zeggen. Als je diegene daarvoor uitnodigt (net zoiets als bij hyves zegmaar zo'n uitnodiging) mag diegene ook afwijzen en natuurlijk accepteren dus het is niet zo dat je opeens bij iedereen hoofdstukken kan plaatsen. Dus daarom is het handig als je met iemand een storie of serie schrijft dat je dan bij diegene ook een hoofdstuk erop kan zetten. :]
    -& dan kun je ALLEEN hoofdstukken plaatsen en niet meer

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 18:48 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Tegen, hou van m'n privacy. (;
    Besides, als ze ruzie krijgen kan het wel eens tot gemene dingen leiden...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik snap het niet helemaal o.o :X

    I don't get it...

    xDREIST schreef:
    Ik snap het niet helemaal o.o :X


    -nee maakt niet uit. :]
    nou dat je zegmaar bijvoorbeeld 3 mensen in je lijst mag hebben. en als je met diegene bijvoorbeeld een storie of serie schrijft dat jijzelf dan ook hoofdstukken kan plaatsen. maar dan ook niet meer! niet dat je lekker even op dat profiel kan koekeloeren. en diegen moet het ook accepteren zegmaar als jij een uitnodiging verstuurt om dat te 'worden' zegmaar. XD

    (ik ben slecht in uitleggen)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Hmm, ik dacht dat dat er al ging komen. :]


    Let the Night embrace you

    Meadow schreef:
    Hmm, ik dacht dat dat er al ging komen. :]


    als dat zo is zou dat geweldig zijn! ^^


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Als die persoon dan alleen maar een hoofstuk kan plaatsen heb ik er niet echt iets tegen,denk ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 18:42 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Conspiracy schreef:
    I don't get it...


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)


    Nou ik bedoel dat je 3 mensen (of meer of minder) kan kiezen als een soort van 'BF' laten we het zo zeggen. Als je diegene daarvoor uitnodigt (net zoiets als bij hyves zegmaar zo'n uitnodiging) mag diegene ook afwijzen en natuurlijk accepteren dus het is niet zo dat je opeens bij iedereen hoofdstukken kan plaatsen. Dus daarom is het handig als je met iemand een storie of serie schrijft dat je dan bij diegene ook een hoofdstuk erop kan zetten. :]
    -& dan kun je ALLEEN hoofdstukken plaatsen en niet meer.

    snap?

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 18:47 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Lijkt mij wel handig ja, dan heb je geen gedeeld accounts meer nodig (:
    Voor :Y)


    You're a star in heaven.

    Stereotype schreef:
    Tegen, hou van m'n privacy. (;
    Besides, als ze ruzie krijgen kan het wel eens tot gemene dingen leiden...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.