• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    in de link schrijf ik soms niet zo lange stukjes, ik kan beide.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141372&page=last&message=66#4074906


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zou ik een jongen mogen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Zou ik een jongen mogen?


    Natuurlijk! Van jou weet ik namelijk dat je lange stukken kán schrijven. Maar je moet wel altijd stukken van minimaal zes regels schrijven, oké?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Natuurlijk! Van jou weet ik namelijk dat je lange stukken kán schrijven. Maar je moet wel altijd stukken van minimaal zes regels schrijven, oké?


    Ja, dat gaat wel lukken. Thanks, ik vul hem zo in^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    is het nou goed?


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    is het nou goed?


    Nee, zoals ik al gezegt heb (en in de regels staat) wil ik mensen die zes regels kunnen schrijven en ervaren zijn. Dat een beetje ervaren zijn slaat op het gebruiken van leestekens en hoofdletters, iets wat jij niet doet.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mag ik plz een kans? ik zal er op letten.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 20:18 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    TheseWords?


    Spoiler alert: you will save yourself

    [ik wil wel een jongen maken ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [ik wil wel een jongen maken ]


    Ik zal je erbij zetten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    linde24 schreef:
    TheseWords?


    Oké, ik zet je erbij. Maar bij élk bericht dat je niet op je hoofdletters en lettertekens let, krijg je een - en bij vijf keer een - zet ik je uit het RPG.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Jorden James Gaisford
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:



    Jorden heeft bruin haar en groene ogen. Meestal ligt zijn haar in de war. Jeweetwel zo'n net uit bed kapsel. Jorden is redelijk groot en heeft een sixpack door het sporten. Hij heeft een redelijke kledingssmaak en wil er altijd goed uitzien.
    Innerlijk: Jorden is een vrolijke jongen en gedraagt zich soms kinderachtig. Hij is niet echt voor drugs en drank maar als er een feestje is, is hij meestal de eerste die dronken is. Hij houd van shotjesspelletjes en van flirten. Jorden heeft last van een ochtendhumeur en dat kan een uur duren.
    Extra:Eén zusje van 15 : Lithia


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Volledige naam: Jorden James Gaisford
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:



    Jorden heeft bruin haar en groene ogen. Meestal ligt zijn haar in de war. Jeweetwel zo'n net uit bed kapsel. Jorden is redelijk groot en heeft een sixpack door het sporten. Hij heeft een redelijke kledingssmaak en wil er altijd goed uitzien.
    Innerlijk: Jorden is een vrolijke jongen en gedraagt zich soms kinderachtig. Hij is niet echt voor drugs en drank maar als er een feestje is, is hij meestal de eerste die dronken is. Hij houd van shotjesspelletjes en van flirten. Jorden heeft last van een ochtendhumeur en dat kan een uur duren.
    Extra:Eén zusje van 15 : Lithia


    Hij lijkt heel erg op een hele leuke collega van mij, haha. lucky me


    Keep your head up, keep your heart strong

    Serieus? Oh My xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Serieus? Oh My xd


    Ja :)
    Ik heb alleen maar leuke collega's, haha. Oké, sommige zijn niet knap maar die zijn gewoon heel lief enzo

    But that one is smiling at me áll the time he sees me, haha


    Keep your head up, keep your heart strong