• 5 jongens, 5 meisjes en 1 villa op het party eiland Ibiza. Dichtbij de mooiste stranden, de drukste clubs en het beste nachtleven ter wereld.

    Het sbs 6 progamma ‘Young, Wild and Free’ wil een betere versie maken van ‘Oh oh Cherso’ en zelfs nog beter dan ‘Jersey Shore’. Van dit progamma verwachten ze meer drama, meer drank en meer romances. Tien jongeren worden uitgekozen om hieraan mee te doen. Ze worden gekozen omdat zij de definitie van ‘feesten’ goed begrijpen en zich écht gaan uitleven in de villa.



    De villa waarin deze jongeren mogen verblijven staat dicht bij het strand en lijkt net een paleis. Het heeft alles wat je maar zou kunnen wensen: sauna, bubbelbad, zwembad, enorme drank voorraad en slaapkamers die uitkijken op het prachtige strand van Ibiza.

    De taak van de jongeren is om voor zoveel mogelijk kijkcijfers te zorgen. Het maakt niet uit hoe, het maakt niet uit waar, als er maar veel drama bij komt kijken en de jongeren moeten helemaal los gaan.

    Maar aan deze heerlijke vakantie zit wel een nadeel. Alles wat ze doen wordt vastgelegd. In elke kamer –behalve in de badkamers- hangt een camera die elke minuut, elke seconde van de dag vastlegt en uitzend in heel Nederland.


    Slaapkamer
    Badkamergedeelte in slaapkamer
    Eettafel buiten
    Tuin
    Tuin
    Tuin
    In/uitloop van tuin (zwembad) naar woonkamer
    Zwembad
    Woonkamer
    Woonkamer
    Keuken


    Regels:

    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - 16+ is toegestaan
    - Hou het realistisch, ze worden dus niet gelijk de eerste dag al verliefd op elkaar
    - Geen mensen die al na één dag of een paar topics stoppen.
    - Niet de personages van andere mensen besturen.
    - Topics worden geopend door mij. Wanneer ik niet online ben, opent de persoon die het laatste een bericht heeft geplaats het nieuwe topic, maar dan met bovenaan: "By TheseWords" of zoiets.
    - Maximaal 2 personages waarvan eerst maximaal één meisje.
    - Ga niet met z'n tweeën meerdere pagina's vol spammen, dan kan niemand het nog volgen.
    - Het liefst RPG'ers met al wat ervaring
    - Geen ruzie buiten het RPG
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.

    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Dubois - 18 - TheseWords
    - Lune Eleanor Addison - 18 - xSpookje
    - Aleksandra (Leks) Sequins - 19 - Ebola
    - Brianna Tessa Adams - 18 - RememberYoux
    - Jaymae (Jayme) Liberty Carter - 17 - Curlies


    Jongens:
    - Matthew Mike Parker - 20 - Realist
    - Jorden James Gaisford - 22 - LostMagic
    - Nathaniel Didier ‘Nathe’ Orwell - 19 - BlueHope
    - Joshy-Kena Irone Brown - 19 - Naging
    - Miles Charlie Nolan - 21 - Piazon



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:01 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik maak nog wel een jongen :Y)

    Curlies schreef:
    kan ik 1 meisje reserveren?


    [Kan je lange stukken schrijven?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ja (: Ik heb er wel meestal de tijd voor :Y)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    [Ja (: Ik heb er wel meestal de tijd voor :Y)]


    Wil je me dan de link sturen van een RPG waar ik dit kan controleren?
    Vat dit niet persoonlijk op, ik kijk bij iedereen of ze dat kunnen maar bij jou kan ik zo snel geen lange-stukken-RPG vinden


    Keep your head up, keep your heart strong

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141685 Daar zitten hier en daar wat langere stukken van min. 6 regels of zo , bij pg. 3,5 en 7 kan je een paar langere vinden als het goed is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik een jongen reserveren?


    The truth may be orange!

    Curlies schreef:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=141685 Daar zitten hier en daar wat langere stukken van min. 6 regels of zo , bij pg. 3,5 en 7 kan je een paar langere vinden als het goed is.


    Oké, ik ga je erbij zetten.

    @Piazon: Ik zet je erbij

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 17:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Jaymae (Jayme) Liberty Carter
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Jay heeft middellang bruin haar. Soms zitten er wat slagen in , wat ze zelf irritant vind. Ze draagt bijna nooit jurkjes , alleen als ze uitgaat. Ze is een grote fan van Vans en skinny jeans. Dus daarmee zie je haar ook vaak mee rond lopen. Haar ogen heeft een hazel-achtige kleur. Ze draagt het liefst merkkleding.
    Innerlijk: Jay is een geboren bitch. Ze word dan ook vaak de pestkop van de school genoemd. Maar van binnen is Jay eigenlijk 'best' aardig. Maar als je je bemoeit met haar zaken , dan word ze echt kwaad. Jay heeft ook vaak woedeaanvallen. Ze heeft die van haar vader.
    Extra: Ze heeft een kleine tattoo op haar rechterpols wat 'Liberty' zegt. Het is haar tweede naam en het betekent vrijheid.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 18:06 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    mag ik een jongen reserveren?
    ik maak hem dan al vast omdat ik dat gewoon leuk vind ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    mag ik een jongen reserveren?
    ik maak hem dan al vast omdat ik dat gewoon leuk vind ;)


    Je mag mee doen, maar je moet je wel aan minimaal 6 regels houden. Gaat dat lukken, denk je?


    Keep your head up, keep your heart strong

    ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    En met leestekens en hoofdletters erbij?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    linde24 schreef:
    ja hoor


    Wil je me dan een link sturen? Want blijkbaar ben ik niet de enige die twijfelt aan hoe je schrijft.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Jake Mason Sky
    Geslacht: man
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)


    Jake heeft zwart haar en een goede bouw.
    hij is 1.85 lang.verder heeft hij een sixpack en blauw-bruine ogen.
    Innerlijk:Jake gedraagt zich altijd heel stoer maar eigenlijk is het een hele lieve jongen. hij is erg sterk en is goed in basketbal. verder speelt hij ook nog basgitaar. hij is erg rustig als hij niet in een groepje is waar hij stoer moet doen of zo.
    Extra: hij doet altijd heel stoer over meisjes, maar eigenlijk is hij doodbang om af te gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    linde24 schreef:
    Volledige naam: Jake Mason Sky
    Geslacht: man
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)


    Jake heeft zwart haar en een goede bouw.
    hij is 1.85 lang.verder heeft hij een sixpack en blauw-bruine ogen.
    Innerlijk:Jake gedraagt zich altijd heel stoer maar eigenlijk is het een hele lieve jongen. hij is erg sterk en is goed in basketbal. verder speelt hij ook nog basgitaar. hij is erg rustig als hij niet in een groepje is waar hij stoer moet doen of zo.
    Extra: hij doet altijd heel stoer over meisjes, maar eigenlijk is hij doodbang om af te gaan.


    Sorry, maar ik vind je niet ervaren genoeg. Ik weet nu namelijk al dat je je niet aan de regels van genoeg regels en hoofdletters/leestekens gaat houden.


    Keep your head up, keep your heart strong