• Het is alweer een tijdje geleden dat ik op Quizlet heb gezeten, en ik heb er lang over nadacht om hier opnieuw te beginnen. Alleen weet ik totaal niet wat de, nu lezers, willen lezen. In de tijd dat ik er 24/7 op zat was het niks anders als Tokio Hotel. En als ik nu een beetje rond kijk is dat totaal anders! Ik wil graag jullie reactie weten over een klein stukje die ik heb geschreven. Je kunt het zien als een begin van een proloog - een begin van een levensverhaal.

    “ What if you see yourself as a major problem child? What if your father no longer looks like your example? What if you have to fight for the love of your life? What if you see your life like a big mess? How do you start again? Where do you start right? Whichever path you take the seven paths of life? ”


    Dus, wat de titel zegt; WHAT TO DO?! Doen of niet? En zou jij het lezen, en waarom?


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Titel aangepast; alleen hoofdletters is niet toegestaan.

    Ik vind het wel een leuk idee & welkom terug


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Het is een leuk idee! Maar het enige waar ik eigenlijk op let is de schrijfstijl, want er zijn veel verhaaltjes met mooie ideeën hier, maar waarbij de schrijfstijl me niet aanspreekt. (:


    wth.

    Mayfly schreef:
    Het is een leuk idee! Maar het enige waar ik eigenlijk op let is de schrijfstijl, want er zijn veel verhaaltjes met mooie ideeën hier, maar waarbij de schrijfstijl me niet aanspreekt. (:


    Ik zal mijn best doen! (:


    But if I can't have you, I'll walk this life alone.

    Physically schreef:
    (...)

    Ik zal mijn best doen! (:


    Stuur me maar de link als je gaat beginnen, ben wel benieuwd. :3 En welcome back to Q btw!


    wth.