• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Tyler

    Ik knik, en kijk weer naar voren.
    'Weet je het zeker?'


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik "Ja ik weet het zeker" uit het niets omhels ik hem even.
    De laatste persoon die ik voor mijn dood zal zien.

    [ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Precies, dit voelt goed.' zei ik naar waarheid, we stapten uit en gingen naar binnen toe. Ik keek nu naar hem, ik vond hem zo ongelofelijk knap en alles. Hij zag er echt goed uit, en volgens mij was ik echt verliefd op hem. Het probleem was gewoon, dat ik bang was dat ik me weer vergiste. Ik wilde hem echt geen pijn doen, zoals bij Luke.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik omhels haar ook en zucht.
    Waarom voel ik me schuldig? Alsof het mijn schuld is dat ze dood wil?


    El Diablo.

    rachel
    "als je niet wilt niet doen Tyler" zeg ik zacht terwijl ik hem nog steeds omhels. "Ik ben er klaar voor maar als jij dat niet bent"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Bella!' riep ik naar haar en ze keek mijn kant op. Haar ogen werden groot en waterig. Ik zelf hield het niet meer en tranen stroomden over mijn wangen. Ik rende nog een klein stukje en sloeg mijn armen om haar heen en druk haar tegen me aan. 'Bella' snik ik zachtjes en ik kon het nog steeds niet geloven. 'Blaine' zeg ze zwak en ze omhelsden me ook. 'I-ik, wij dachten dat je dood was' snikte ik luid en kijk haar aan. Ze zag er zo slecht uit en zo zwak. Zonder dat ze nog iets kon zeggen, tilde ik haar op, waarnaar ze haar armen om mijn hals legde en tegen me drukte. Ik liep met haar snel naar huis en eenmaal thuis, liep ik gelijk door naar mijn kamer. Ik legde haar voorzichtig op mijn bed en bekeek haar even. Ze had haar ogen beschaamd dicht gedaan en ik voelde aan haar lichaam en ik zag allemaal blauwe plekken en schrammen. 'Wie heeft dit gedaan?' vroeg ik ongelovelig en kijk haar dwingend aan, dat ze het moest vertellen. Ze vertelde alles aan me, echt alles. En ik kon het echt niet geloven.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik vertelde alles aan Blaine en schaamde me zo. Ik kon het echt niet geloven dat ik nu Blaine zag. Ik was zo blij met hem. Ik huilde de hele tijd en Blaine trooste me. Ik zag ook aan hem dat hij het nog steeds niet geloofde dat ik nu hier zat. Ik kon dat ook voorstellen, ik zuchtte pijnlijk en gekweld en keek hem aan. Hij verzorgde de wonden zo goed mogelijk en hij had ook mijn lichaam gezien. Dat kon me niets schelen, omdat hij toch homo was, maar het beschadige wel mijn zelfvertrouwen. Nou eigenlijk had ik het niet meer, die was helemaal kapot gemaakt en was ik mezelf niet meer. Ik liet Blaine maar en deed mijn ogen dicht om alles niet meer te hoeven zien aan mijn lichaam.

    David Lopez:

    Ik zag dat Jayden naar mij keek en ik keek naar hem. Jayden had hele mooie ogen en hij was heel erg kanp. Hij was echt mijn type, zowel buitenkant als de binnenkant. Ik glimlachte zwak en ik ging zitten op de bank, waarnaar hij dat ook deed. Het liefst wou ik zeggen, dat ik echt nu wist wat ik voor hem voelde, maar ik kon het niet, aangezien hij nog in de war was. Ik wou hem niet nog meer in de war maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tyler

    Ik schud mijn hoofd.
    'Ik heb juist het gevoel dat je springt door mij' mompel ik..


    El Diablo.

    rachel
    Ik schud mijn hoofd "Nee Tyler al jaren wil ik dit doen, mijn vaders hebben me een keer gevonden in mijn kamer toen ik mijn polsen wou doorsnijden. Vaak heb ik al op het punt te staan en nu heb ik niets meer te verliezen, ik heb alles wat ik had kapotgemaakt en het is beter als ik dood ben"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    We gingen op de bank zitten, en ik zag dat David ook naar mij keek. Hij was gewoon zo knap en alles. Maar ik durfde gewoon even niks te doen. Ik wilde niet nog meer fouten maken, en hem kwetsen. Maar ik wist nu zeker dat ik wel iets voor hem voelde. Maar ik wilde niet dezelfde fout maken als bij Luke.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik wil niet wat zeggen hoor, maar als je dit soort dingen RPG't. Moet je gelijk een beslissing nemen of je nou wel wilt springen of niet. In het echte leven is het niet dat we eerste gezellig gaan praten, maar gelijk springen. Dus of springen of niet, want het is niet de bedoeling dat het een theekransje wordt.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Luke
    Ik kon het niet meer aan. Please laat wat van je horen Jay ik maak me echt zorgen sms ik hem.

    [@Insano ze weetn het wel maar ze wouden nog even wat woorden wisselen]

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 12:22 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik zucht en knik.
    Ik kijk even naar de afgrond en dan weer naar Rachel.
    Ik kijk even in haar ogen en glimlach zwakjes..


    El Diablo.

    (Ja, maar dat is toch ook niet in het echte leven? Of wel. Of zitten ze allemaal gezellig te praten en dan zelfmoordplegen. Als je dit goed wilt RPG"en moet je het ook goed doen.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Zwakjes glimlach ik terug.
    Ik pak zijn hand en kjik h em even aan "samen" zeg ik zwak en doe een stap naar voren. Nog een heel klein stapje en ik ben van alles af.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik, en zet ook een stap naar voren.
    Ik tel af in mijn hoofd, en kijk naar beneden..


    El Diablo.