• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia
    - Jayson Enrique Deluci : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 16:37 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik naar Tyler terwijl ik naar beneden kijk terwijl ik er niet aan probeer te denken dat ik helemaal kapot zal zijn. "nu" zeg ik zacht en stap naar voren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik zet ook een stap naar voren en haal diep adem.
    Opeens voel ik een hand op mijn schouder.

    Jayson [Dude die ik nog even moet aanmaken XD]

    Ik liep maar wat rond in het bos, binnenkort moet ik werken. Spaans leraar, leuk.. Ik zucht en zie opeens 2 jongeren gevaarlijk dichtbij de afgrond staan. Ik loop naar hun toe, en leg een hand op hun schouder. 'Ik zou hier maar niet te dichtbij staan.' zeg ik en trek ze zacht naar achter..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik stak mijn ene voet uit om Tyler aan te geven dat we zouden gaan toen iemand ons van achteren pakte en ons naar achteren trekte. Ik kijk even om, ik zou toch gaan. Ik keek even naar de man, het kon me niets meer schelen ik had mijn beslissing genomen. Rustig zodat de man niets in de gaten had liep ik weer naar voren. Met de gedachte bij Logan en Emily stapte ik over de afgrond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga naar scouting ik reageer vanavond weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayson

    Ik pak het meisje weer gemakkelijk op, wow die is licht... 'Waarom ik dit doe? Het staat heel slecht als leraar als je mensen voor je neus zelfmoord laat plegen.' mompel ik.


    El Diablo.

    Rachel
    De man die pakt me gemakkelijk op en zegt wat wat ik negeer "Laat me gaan ja" gil ik overstuur terwijl ik rond sla. Ik wou niet meer leven in die pijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayson

    Ik zucht, tieners.. Toen ik zo oud was was ik aan het feesten, niet mijn eigen begrafenis aan het regelen.. Ik kon het meisje gemakkelijk hier houden, en de jongen leek niks meer te doen..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Toen ik klaar was met haar lichaam te verzorgen met cremé, deed ik haar bh en ondergoed weer aan. Het kon me niets schelen, dat ik haar naakt zag. Ik viel toch niet op meisjes en ze was overal flink toegetakeld, dus wou ik haar ook goed verzorgen. Vervolgens gooide ik de versleten, stinkende shirt weg en pakte de mijne en trok hem bij haar aan. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik veegde mijn tranen weg en glimlachte zwak. 'Ik ben zo blij, dat je er weer bent' zeg ik gemeend en trek haar bij me op schoot en knuffelde haar. Ik vertelde haar alles wat er allemaal was gebeurd en ook tussen mij en Kurt. Ze vond het heel erg en ik merkte dat ze zichzelf niet was. Ze heeft volgens mij een trauma opgelopen, dat kan ik me goed voorstellen. 'Blaine, wil je mij naar Finn brengen en Kurt' zeg ze zachtjes. Ik kijk haar pijnlijk aan maar knikte als nog. Ze streelde mijn wang en knikte, dat het goed kwam. Ik hielp haar weer naar beneden en deed mijn jas aan en schoenen. Ik had nog snel sokken bij Bella omgedaan en tilde haar weer naar de auto en stapten we in. Ik reed zenuwachtig naar Finn's en Kurt huis. In die maanden moest Kurt heus wel genezen zijn en moest nu wel thuis zijn. Eenmaal daar parkeerde ik de auto en stapte uit, waarnaar ik Bella weer optilde en liep naar de deur. Ik belde vervolgens aan en werd heel erg zenuwachtig. Kijk mij nou, ik hou Bella vast, terwijl zij eigenlijk dood is en ik kom weer na twee maanden op de stoep. Ze zouden beiden kapot schrikken.

    David Lopez:

    Het werd stil tussen ons en ik voelde me ongemakkelijk. Hij keek naar me en ik keek weg. Ik kon moeilijk zeggen tegen hem dat ik van hem hield. Aangezien hij misschien nog gevoelens voor Luke had. Ik zuchtte en ging onderuit zitten en keek naar de schermen. Andere mensen waren er nu op de zien en staarde maar wat.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    De deurbel ging en ik vroeg me af wie dat kon zijn. Onze ouders waren beiden niet thuis en zouden ook niet thuis komen voor de avond. 'Ik ga wel,' zei ik, nog voordat Finn iets kon zeggen. Ik sprong met een soepele beweging van de bank af. Tsja, ik had twee maanden niets anders gedaan dan liggen, dus mijn energie moest er echt even uit. Ik liep naar de deur toe en opende het. Mijn hart leek wel stil te staan en mijn ogen werden groter. Dit kon niet, dit kon gewoon echt niet. Ik zag dat Blaine haar vast had, maar veel tijd om iets te zeggen tegen hem, had ik niet. Het enige waar ik mezelf bezig mee kon houden op dit moment was Bella. Ik zag, dat ze onder de blauwe plekken en schrammen zat. Ze was lijkbleek en haar ogen stonden anders dan normaal. Was dit weer een nachtmerrie? Dat moest haast wel, dit was allemaal nep. Ik kneep hard in mijn arm, zodat ik wakker zou kunnen worden, maar er gebeurde niets, behalve dat mijn kneep ongelofelijk veel pijn deed. Begon ik dan te hallucineren? Ik begon volgens mij gewoon gek te worden. 'Finn!' riep ik meteen, ik wist niet echt wat ik anders moest doen en hij kwam meteen.

    Finn Hudson

    Ik hoorde, mijn mobiel een geluidje maken maar ik negeerde het en zette mijn mobiel gewoon uit. Ik werd echt chagrijnig van mijn telefoon en vroeg of laat zou ik hem het raam uit gooiden. De deurbel ging en Kurt zei dat hij wel ging. Ik knikte en speelde wat met Emily, ze brabbelde weer wat en ik moest lachen. Ze maakte al veel meer stem geluidjes na die paar maanden. Ineens hoorde ik dat Kurt me riep, meteen stond ik op en liep ik snel naar de voordeur, waar Kurt geschrokken voor zich uitkeek. Ineens keek ik naar hij naar keek en keek ik net zo geschrokken als hij. 'B-Bella?' bracht ik stotterend uit. Ik gebaarde dat ze binnen moesten komen en liep met ze naar de woonkamer. Blaine legde Bella op de bank en ik knielde naast haar neer en zoende haar zachtjes en voorzichtig op haar mond. Mijn hart klopte gespannen en ik keek naar haar. Ze was het gewoon echt! 'H-hoe kan dit?' vroeg ik stotterend, terwijl de tranen onophoudelijk over mijn wangen heen rolden.

    Jayden Ian Archibald

    Er viel een ongemakkelijke stilte tussen David en mij, ik wist gewoon waarom we zo stil waren en waar we beiden aan dachten op dit moment. Ik zuchtte en keek weer op naar hem, hij staarde maar een beetje doelloos naar de schermen. 'Ik ben verliefd op je, maar ik ben gewoon bang dat ik je pijn doe.' gaf ik daarna zuchtend toe, en wendde mijn blik van hem af. Ik had een sms'je gehad van Luke en sms'te hem terug. 'Het gaat goed, laat me met rust.' sms'te ik raar genoeg terug,

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 13:27 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    De deur werd open gedaan door Kurt en ik zag zijn reactie, ik negeerde Kurt voor zo ver het kon en Finn kwam evenlater ook en wenkte naar ons. Ik liep naar binnen en legde Bella op de bank. Ik hoorde Finn's vraag en ik ging bij Bella zitten en wreef over haar rug. 'Ik heb haar gevonden bij het park en meegenomen naar mijn huis om haar te verzorgen' legde ik uit en Bella keek me dankbaar aan, aangezien ik nu het woord voerde. 'Bella, heeft alles aan mij uitgelegd. De dokter loog tegen je, Finn. Ze was niet dood, maar ontvoerd door Jayden en David' zeg ik zuchtend en kijk naar Finn. 'Ze hebben de dokter bedreigd en Bella meegenomen. Toen ze daar was, kwam ze uit haar coma en hebben ze haar twee maanden lang misbruikt, geslagen, verkracht, gekleineerd, als slaaf gebruikt' zeg ik pijnlijk en verdrietig. 'Daarom ziet ze er slecht uit' zeg ik zachtjes en werd stil en kijk naar Bella.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik keek dankbaar naar Blaine die het woord voerde en ik luisterde mee. Pijnlijk en gekweld moest ik het allemaal aan horen en ik keek beschaamd weg. Tranen kwamen weer en rolden over mijn wangen. Het liefst wou ik gewoon dood en verdwijnen. Ik hield Finn's shirt vast om hem bij mij te houden. En ik was zo uitgeput van alles. Ik wou gewoon weg hier. Ik staarde doelloos voor me uit en luisterde alleen naar hun, maar ergens was ik gewoon weg hier en was ik niet meer hier bij Finn.

    David Lopez:

    Ik hoorde wat hij zei en keek hem aan. Vervolgens plaats ik mijn lippen teder op de zijne en zoen hem zachtjes. 'Ik ben ook verliefd op jou, Jayden. We komen hier wel uit' zei ik verliefd en lief en sloeg mijn armen om hem heen en druk hem tegen me aan. 'Het komt goed met ons' zeg ik zachtjes en voelde me zo gelukkig. Hij was ook verliefd op mij en we gingen gewoon rustig aan doen. Ik zelf was nu ook bang voor wat er dalijk gaat komen. Ikzelf had ook bindingsangst en we moesten gewoon rustig aan doen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek gebroken naar Bella, toen Blaine allemaal vertelde wat er met haar gebeurt was. Er rolden tranen over mijn wangen, omdat ik het zo vreselijk vond. Ik zag dat ze heel anders was dan vroeger, en dat was logisch door alles wat er gebeurt was. Alles wat zij had meegemaakt was onmenselijk. Ik zette de situatie van Blaine en mij voor nu even van me af, ik zou later met hem praten. Nu wilde ik Bella verzorgen, net zoals de rest. Ik liep met snelle passen naar mijn kamer toe en trok een deken uit de kast en een kussen. Ik liep weer naar beneden en legde het kussen onder Bella's hoofd en sloeg het deken om haar heen, zodat ze het in ieder geval niet koud had en drukte een kusje op haar voorhoofd. 'Je kunt hier zolang blijven als je wilt.' zei ik lief tegen haar. 'Wij zijn hier voor je, en we zullen je hier doorheen helpen.' zei ik gemeend. 'Wil je iets eten of drinken?' vroeg ik vervolgens aan haar, waarna ik haar warrige haren uit haar gezicht streek, en ze samen bond in een staart, zodat ze daar geen last meer van had.

    Finn Hudson

    Met waterige ogen luisterde ik naar wat Blaine zei, ik wist even niet meer hoe ik moest reageren. Ik kon gewoon niet geloven dat iemand mijn vriendin dat had aangedaan. Ze hadden haar gewoon misbruikt, geslagen, verkracht, gekleineerd, als slaaf gebruikt voor twee maanden lang. Ze moest kapot zijn van binnen en van buiten. Ik zuchtte gekweld, omdat ik haar niet had kunnen beschermen. Ik was boos, omdat ik niks had kunnen doen hier tegen. Boven alles, was ik woedend op Jayden en die David. Er waren geen woorden, voor ik me voelde. Ik hield mezelf stil, en ik liet niet merken dat ik boos was, voor Bella. Ze had nu genoeg aan haar hoofd, en ik wilde niet dat ze zich zorgen maken. Ondertussen zag ik dat Kurt haar al had ingedekt of vroeg of ze iets wilde drinken of eten. Ik sloeg beschermend mijn armen om haar heen, om haar te troosten en haar hopelijk een veilig gevoel te geven.

    Jayden Ian Archibald

    Toen hij dat zei, voelde ik me gerustgesteld en veilig. Hij zelf, had ook bindingsangst en begreep me gewoon. Daar was ik echt heel erg blij mee. Hij zoende me zachtjes, waardoor er een heel warm gevoel door me heen ging. Ik was echt op hem, en niet op Luke. Hij sloeg zijn armen om me heen, en drukte me tegen zich aan. Er vormde een glimlach rondom mijn lippen, ik was eindelijk gelukkig. 'Ik hou echt van je.' zei ik deze keer, 100 procent zeker van mijn zaak. Ik hield echt van hem, en nu wist ik dat zeker.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik ging op een andere stoel zitten, zodat Finn en Bella even de ruimte hadden voor elkaar. En zuchtte zachtjes. Ik vond het zo verschrikkelijk voor Bella en was zo blij dat ze nog leefde. Ik keek toe hoe Kurt Bella verzorgde en keek de andere kant op. Ik was diep gekwets door hem en wou met hem verlopig niet spreken. Ik keek uit het raam en staarde een beetje voor me uit.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik werd uit mijn gedachte gehaald door Kurt en kijk hem aan. Ik knikte zwak, wat hij zei dat ik hier lang mocht blijven en ik hoorde zijn andere vragen. Ik had geen honger, al een hele tijd niet en keek voor me. 'Water' zeg ik schor en ik voelde dat Finn zijn armen om me heen sloeg. Ik schuifde dieper de bank in en trek Finn mee, zodat hij naast me kwam liggen. Ik nestelde dieper in zijn armen en sloot mijn ogen dicht. Ik was mezelf gewoon niet en ik voelde me zo vies. En ik voelde me zo uitgeput. 'Finn, ik heb je gemist' zeg ik zachtjes en gebroken en snik zachtjes.

    David Lopez:

    'Ik hou ook van jou' zei ik gelukkig en zoen hem liefdevol. Ik was zo blij dat hij van mij hield. Ook al had ik bindingsangst, ik wist zeker dat Jayden mij gelukkig zal maken en dat ik hem alleen maar wou. Ik druk hem dichter tegen me aan. Hij kon mijn bindinsangst laten verdwijnen en ik misschien ook bij hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik knikte toen ze dat zei en liep naar de keuken toe, om een glas water te vullen voor haar. Ik liep terug en gaf het glas water maar aan Finn, zodat hij haar kon helpen. Ik besloot om ze nu maar gewoon ruimte te geven, dat hadden ze wel verdiend naar alles. Ik zag dat Blaine hetzelfde deed en voelde me nerveus worden. Aarzelend ging ik naast hem zitten en keek ik hem aan. Hij had zijn blik afgewend, en ik zuchtte. Ik had hem echt gekwetst met wat ik zei, en dat wist ik maar al te goed. Ik wist gewoon niet wat me bezielde op dat moment. Ik loog tegen mezelf, en ik wilde dit Blaine echt nooit aan doen. Ik bedoelde het gewoon echt niet zo, en ik voelde me echt zo rot. 'Het spijt me echt, Blaine. Ik bedoelde het echt niet zo, het is jouw schuld allemaal niet. Ik weet gewoon niet wat me bezielde op dat moment,' zei ik zachtjes, zodat hij me alleen kon horen. 'Ik hou van je, Blaine.' zei ik moeizaam, terwijl ik hem pijnlijk aankeek.

    Finn Hudson

    'En ik heb jou ook vreselijk gemist, ik dacht dat ik je kwijt was.' zuchtte ik waarna ik haar nog steeds stevig en beschermend vast hield. Kurt gaf me daarna een glas water voor Bella. Ik hielp haar voorzichtig een beetje ondereind, zodat ze zou kunnen drinken en gaf haar het glas terwijl ik troostend over haar rug aaide. 'Je bent veilig, nu. Je bent bij de mensen die onvoorwaardelijk veel van je houden en wij beschermen je. Er gebeurt je echt niks, meer.' zei ik gemeend tegen haar, waarna ik een kus op haar voorhoofd drukte. Als ik die jongens tegen zou komen, zou ik ze met eigen handen vermoorden. Ze hadden haar echt vreselijk toegetakeld en van binnen helemaal kapot gemaakt.

    Jayden Ian Archibald

    Nu sloeg ik ook mijn armen om hem heen en drukte ik een kus op zijn wang. In principe was ik nu aan het vreemdgaan, aangezien ik het nog niet eens uitgemaakt had met Luke. Ik voelde me schuldig tegenover hem, maar blijkbaar waren mijn gevoelens toch voor David bedoeld en niet voor hem. 'We gaan hier samen uitkomen,' zei ik bevestigend waarna ik hem weer zoende. Ik hield echt van hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlachte sarcastisch naar hem en luisterde naar wat hij zei. 'Hou toch op met jou sorry's' kaats ik terug naar hem, omdat hij dat ook tegen mij zei. 'Het is moeilijk he om te zeggen dat je van mij houdt, terwijl je er zo pijnlijk bij kijkt' zeg ik boos. 'Geef gewoon toe, dat je er nog lang niet over bent, wat ik allemaal tegen je heb gedaan, terwijl je elke keer zei dat het goed was' zeg ik gekwets tegen hem en kijk vervolgens van hem weg. 'Ik heb hier echt goed overnagedacht, Kurt. Het is beter als we even elkaar niet meer spreken. Nu moet je niet gaan huilen of er tegen in brengen. Ik wil dat en je moet eens een keer naar mij luisteren, wat ik wil' zeg ik zuchtend. 'Ik hou van je, daar niet van, maar laat me even met rust' zeg ik gebroken en kijk hem aan, doelend dat ik het echt meen. Ik zucht weer en wacht gespannen af, hoe hij hier op reageerd.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik pakte het glas van Finn aan en dronk erin. Ik voelde me nu weer veilig en geliefd, maar nog altijd was mijn zelfvertrouwen kapot en was ik mezelf niet meer. Ik was altijd vrolijk, maar nu zag je het niet meer. Het leek dat alles uit mijn ogen verdween en dat ik een wrak en geen gevoelens meer had. Ik kon niets voelen en weer was ik weg, op een plek waar niemand me kon vinden. Ik knikte maar op alles wat Finn zei en knipperde met mijn ogen. Nog steeds liepen er tranen over mijn wangen, maar dat voelden ik niet meer. Bella was echt weg en er was een leegomhusel die overbleef. 'Ik wil slapen' zeg ik zachtjes tegen Finn en kijk hem emotieloos aan.

    David Lopez:

    Ik knikte naar Jayden en wreef over zijn rug. 'Je bent geweldig en we gaan hier inderdaad samen uitkomen, Jayden' zeg ik glimlachend en gelukkig, weer zoende ik hem en kijk hem lief aan. Ik was echt blij, dat hij mij wou. Inplaats van Luke, ik was echt beter voor hem dan Luke. Ik wist prescies wat Jayden doormaakte en ik had het ook. We kwamen zeker hier uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Als je denkt dat je zomaar van mij af komt, heb je het goed mis. Ik heb een fout gemaakt om die dingen tegen je te roepen, maar ik ga voor je vechten Blaine. Ik ga gewoon vechten voor onze liefde omdat onze liefde het waard is om voor te vechten. Jij bent het waard voor om te vechten. Het kan me niet schelen of je me haat, of me nooit meer wilt zien. Ik zal van je blijven houden voor altijd en er zou nooit iemand anders zijn. Je komt niet zomaar van me af, Blaine.' zei ik tegen hem. Ik meende het, ik zal alles in de strijd gooien. Alles wat ik bezat. 'Blaine, je bent mijn ware liefde en je betekent de wereld voor je. Als ik een kogel voor je zou moeten vangen, doe ik dat. Als ik door het vuur moet gaan voor je, doe ik dat ook. Wat wij hadden was één in een miljoen. Niets of niemand kan dat evenaren. Dus je kan me nu van je afduwen, je kan me uitschelden voor wat je wilt, ik zal nooit opgeven.' zei ik naar waarheid. En ik keek hem aan. 'Goed, wat je gedaan hebt deed pijn. Maar ik durf te wedden dat het jou net zoveel pijn deed als mij. Wat ik toen zei, meende ik niet. Ik heb het je echt vergeven. Dat is iets anders dan erover heen zijn, want door alles wat er gebeurd is hebben wij allebei littekens in onze harten.' zei ik. Ik bleef rustig, omdat hij zei dat ik niet moest huilen of er iets tegenin moest brengen. Maar vanbinnen was mijn wereld ingestort. 'Denk er maar over na, maar ik meen wat ik zei. Ik ga er voor vechten, Blaine. Het kan me niets schelen of je het wilt of niet.' zei ik gemeend. Ik stond op en liep weg, naar mijn kamer toe. Toen ik binnen was, stroomden de tranen over mijn wangen en draaide ik mijn deur op slot, ik liet mezelf op bed vallen en snikte zachtjes. Ik wilde nu echt even alleen zijn. Bella en Finn, hadden toch ruimte nodig en Blaine liet ik ook maar even met rust, voor nu. Maar ik meende wat hij zei, ik zou hem echt niet laten gaan.

    Finn Hudson

    'Dan ga ik jou lekker naar bed brengen, want je kan niet op de bank blijven liggen.' zei ik lief tegen haar. Ik tilde haar op en gebaarde naar Blaine, dat ik zo terug was. Ik wilde ook met hem praten, hij was mijn beste vriend en ik kon zo vertellen dat hij het heel erg moeilijk had. Met Bella in mijn armen, liep ik naar mijn kamer toe en legde ik haar op mijn bed. Ik dekte haar goed en warm in, en ging tegen haar aanliggen en streelde haar zachtjes, zodat ze met een gerust en warm gevoel in slaap kon vallen. Ik zou eerst wachten tot ze in slaap was gevallen, daarna zou ik terug naar Blaine gaan. 'Slaap maar lekker, ik ben bij je.' zei ik lief tegen haar, en drukte een kusje op haar voorhoofd.

    Jayden Ian Archibald

    Hij zorgde er gewoon voor, dat al mijn zorgen en angsten wegsmelten. Ik wist het gewoon zeker, hij was degene waarvan ik hield. En ik zou hem nooit meer laten gaan. 'Ik laat je nooit meer gaan, David.' zei ik gelukkig en verliefd tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.