• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pulchra
    Mijn ogen werde groot dit kon toch niet waar zijn?Ze begonnen digen op ons af te vuren en we rendenweg,maar helaas het einde was nabij.Ik keek achter me en zageen grote lichtbol verschijnen daarna was alles zwart


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    "YES! TEAMWORK VERSLAAT IEDEREEN!!!" riep ik. Ik voelde nog een schok door me gaan maar dit was een aangename. Enthousiast nam ik Verlend vast en kuste hem uitbundig.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    'Doei Kaylee! Daag Ardens! Tot de volgende keer, pap!' lachte ik en ik zwaaide terwijl ze verdwenen. 'Dat was leuk' glimlachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Weer kuste ik Verlend.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik kust Aqua terug."Maarged at die dood ijn"zeg i dan stil.Ze moesten maar van Aqua en mijn dochtr blijven


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik glimlachte. Nu was ik volkomen gelukkig. A happy familly: Delilah, Ardens, Verlend en ik. "Ik hou van jullie!" zei ik tegen Verlend, Ardens en Delilah.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Feline

    ik pakte Fertilis' hand, en trok haar wer mee naar ons strandje. ' waar waren w gebleven?' Vroeg ik lachend


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    ik glimlach en druk mijn lippen op de hare"hier denk ik.zeg ik dan met een glimlach waarna ik mijn lippen weer op dehare druk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik krijg een idee. Maar dat is niet leu, vinden jullie >_> Kzit sixteen and pregnant te kijen...]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (op een schaal.van 1 tot 10, waar 1 niets, 3romantisch wandelen ofzo, 6 zooenen, en 10... Je snapt ne wel, is, wat gaan F&F dan doen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (hmmm jij mag kiezen want ik ben in alle moods vandaag.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MyDreamStory schreef:
    [Ik krijg een idee. Maar dat is niet leu, vinden jullie >_> Kzit sixteen and pregnant te kijen...]


    (wil je Delilah zwanger maken ofzo?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (9, met friemellen, likken (xd) and all stuff)

    Feline

    Het was spannend geweest met die biologen, dus moest ik mijn "frustraties" kwijt. Dat dwed ik door Fertilis steeds wilder te zoenen. Mijn hand ging hoor haar haar, en kwam bij haar bh bandje. Vragend kek ik haar aan.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Feline begon me ruwer te zoenen .ik nestelde mijn vingers in Feline haar haar en kniktte toen ze toesteming vroeg om mijn bh los te maken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (nom nom nom.
    Ik voel me nu al pervig)

    Feline

    Omdat Fertilis knikte, maakte ik haar bh los. Toen bedacht ik me dat als ik iets zou willen doen, het veel makkelijker zou zijn als haar t'shirt uit was. 'Fertilis, je shirt... Wil je em uit doen?'


    (Hoe warm is het daar eig?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.