• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Pulchra
    "He was je verdiede loon."zeg ik grijnzend en kjk an naar min broer die nog altijd verdwaast was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Heb jij wat bij mijn moeder gedaan?' siste ik naar Pulchra en ik realiseerde me dat ik Aqua mijn moeder noemde. Dat kon me niks schelen, ze was mijn moeder. Ik schoot woedend naar Pulchra en liet hem een geest zien van een heks, die echt eng was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marible
    Het meisje liep kwaat naar mijn broer toe en raate hem aan.Algauw werd hij bleek en duwde ik haar van hem af."Blijf van mijn broer!"sis ik naar haar

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 20:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik sprong weg toen Marible me duwde. Snel bewoog ik, zette ik stappen en vloerde Marible met mijn stok, die ik naast hem zette. Snel zette ik mijn kracht op mijn stok, zodat ik Pulchra weg kon trappen. Mijn vechtkunsten waren perfect.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pulchra
    Ze vloerde Mlirble en ik.Nu werd ik kwaad.Ik kebbelde recht en nam haar vast waarna ik haar elektrokiteerde met veel volt.Ook niet te veel ik wou haar nog niet direct dood.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Aqua kwam weer aangelopen en ging gelijk naar Pulchra. 'Jij gatver, stommerik. Wat heb je met me gedaan?! Die schok die door me ging , wat was dat?? Vertel op !' zei ze boos. Toen liep ze naar mij. 'Angel, wij staan samen sterk hé! Vriendinnen verslaan iedereen.' fluisterde ze. 'Zeker.' fluisterde ik terug waarna ik haar een zacht knikje gaf. 'Wat, kom op. Wij meiden laten ons toch niet verslaan door die 2 jongens.' voegde ik er nog aan toe terwijl ik glimlachte.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 21:00 ]


    Do what people say you can't.

    (need some.awsome cat power?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (

    )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik was bewusteloos, en had pijn. Automatisch ging ik naar de geestenwereld, waar Kaylee, mijn vader etc stonden te wachten. Ik pakte hun handen, en hun weer die van anderen enzovoort. Zo gingen we met z'n alle in mijn lichaam waardoor ik sterker dan ooit was. Kaylee stuurde allemaal planten op de broers af, bomen etc. Mijn vader kon goed vechten, dus stond gereed. En de anderen? Die gebruikten ook van alles.

    [HOE SUPER BEN IK]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marible
    "GDVR Pulchra!"riep ik kwaar en duwde hem."We hadden haar wel nodig!We zaten zo een tijd te bekvechten.En schrokken toen ereen boom tusse ons groeide en die andere dingen."GOdver ! Die kn allee toch iets met diegeesten dinges!"riep Pul gechrokken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    'Mag ik jullie voorstellen aan mijn vriendin Kaylee?' grijns ik en Kaylee nam het over. Ze liet een boom boven Pulchra zweven en keek naar Marible. 'Zeg sorry en dan doen we geen van jullie pijn' lachte ze spottend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    Fertilis en ik rende op het gevecht af. Ik deed een ninja trap tegen zo'n jongerns hoofd (A)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Marible
    'Sorry voor wat?"vroeg ik n kreeg plots uut het niets een klap op mijn hoofd.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik ging me bemoeien en vuurde een bal van ijs op hen of en omringde hen met water. Maar plots kreeg ik weer een hallicunatie.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Angel
    Ik keek nog even naar Aqua. Er was iets. Ik liep naar haar toe. 'Aqua? Gaat het?' vroeg ik een beetje bezorgd.


    Do what people say you can't.