• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Nou daar zat je dan. In je eentje. Terwijl de rest ergens 'iets' aan het doen was. Ik had echt zo'n Forever Alone moment. Ik moest ook precies de enige zijn die geen vriendje had. En zo moesten ook allemaal zo 'goor' doen. En daar had je Angel, het meisje dat alleen was. Volgens mij zaten Ardens en Deliah verderop ook. Ik moest bijna kokhalzen. Maar ik was dan nu ook de jongste dus ik zou het nog niet doen. Ik begon zachtjes in mezelf te lachen. Dan maar een appel. Ik stond op, liep naar de boom en plukte een appel. Langzaam liet ik mij vallen tegen de boom, op de grond.


    Do what people say you can't.

    (mischien kun je een nimphen jongen verzinnen waarmee Angel boyfriend en girlfriend mee kan zijn? maar dat niemand behalve Angel hem kent dan is ze niet meer forever alone)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {hehe, oki}


    Do what people say you can't.

    (Fertilis, you must answer Felines question!)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ardens

    Ik grijnsde: "Uw wens is mijn bevel!" Ik ging langzaam in haar en begon te stoten. Kreunen verlieten onze monden. Al snel werd ik klaar. Ik kwam uit Delilah en drukte een kusje op haar mond. "Als Verlend eens moest weten! " lachte ik.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Kreunen verlieten mijn mond toen Ardens in me stootte. Ik slaakte een klein gilletje van genot toen Ardens en ik tegelijk klaarkwamen. Ardens kwam uit me en ik grijnsde toen hij wat over Verlend zei. 'Volgensmij doen hun hetzelfde' grinnikte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens

    "Dat denk ik ook!" zei ik waarna ik een vlinderkusje op haar lippen drukte.
    "Alles is toch goed afgelopen!" zei ik zacht.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {mijn volgende post word lekker lang (Y)}


    Do what people say you can't.

    Angel
    Ik begon aan mijn appel. Binnen 2 minuten had ik hem al op, het klokhuis gooide ik gewoon naar een random plek. Opeens hoorde ik een 'aauuwwh!' Gelijk sprong ik op. 'Hallo?' riep ik. Er stond een jongen. 'En jij bent?' vroeg ik aarzelend. 'Ik ben Flos.' beantwoorde hij mijn vraag. 'En jij bent?' vroeg hij daarna. 'Angel.' zei ik zacht. 'Een kleine engel dus.' Ik zuchtte. Zei hij dat serieus? Eigenlijk is hij best wel knap. 'Maar hoe kom jij hier dan?' Ik keek hem in zijn mooie blauwe ogen. 'Ik ben een nimph, een anthousa.' 'Wat is een antoesja?' Ik keek hem niet begrijpelijk aan. 'Een anthousa, een bloemen nimph. Je ziet ze niet zo vaak maar ze zijn er wel. Vandaar de naam Flos.' legde hij uit. 'Wat betekend Flos dan?' vroeg ik weer. 'Zullen we even gaan zitten? Dan leg ik het je wel uit.' Ik knikte en wees naar de boom. 'Daar?' Hij knikte. We liepen naar de boom en gaan er tegen de boom zitten. 'Flos betekend bloem in het Latijns. Voor jongens tenminste.' Ik knik zachtjes. Ik begon hem steeds leuker te vinden. Ik keek even naar de tent en toen terug naar Flos. Hij keek ook naar de tent. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. 'Nou, die tent. En deze boom. Ik woon hier al 15 jaar maar deze boom heb ik nog nooit gezien, en hetzelfde voor die tent.' Ik grinnik even. 'Dus je bent 15, ik 12.' Ik dacht na over zijn andere vraag. 'Dat komt omdat wij die hebben gemaakt.' Hij keek naar mij. 'En wie zijn wij?' Ik zuchtte maar begon toch. 'Wij zijn een paar mensen met speciale gave. Ik kan bijvoorbeeld water sturen. Er zo zijn er nog wel een paar. En wij zijn door een stelletje legerfreaks hier gedropt.' Ik haalde even adem en ging weer verder. 'En Melody heeft die tent gemaakt van het ijzer van die busje waarmee wij hier kwamen. En Lyra heeft deze boom geplant.' Ik moest even na denken maar ik wist het nog wel. Ik was al die tijd al naar de tent aan het staren maar nu keek ik weer naar hem. Hij staarde naar mij. 'Is er iets?' vroeg ik. Hij kwam dichterbij. Met grote ogen keek ik hem aan maar kom ook dichterbij hem. Tot onze lippen elkaar raken. Hij zoende vééél beter dan Stijn. Ik schoof iets dichter naar hem toe. Gelukkig bleef het bij zoenen en ging het niet verder want daar ben ik echt niet niet klaar voor. Hij haalde zijn lippen van die van mij en fluisterde in mijn oor: 'Lieve Angel, wil je verkering met mij?' Awwhhh hij was zo'n jongen die het nog op de ouderwetse manier deed. 'Ja.' fluister ik terug. Onze kus-scen ging verder.


    Do what people say you can't.

    {woojoooo, zo lang heb ik nog nooit gehad bij een rpg!!!}


    Do what people say you can't.

    (wohoo aplausje voor jou!)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {yaayyy}


    Do what people say you can't.

    (Nyaaan! je ziet niet meer op FB! :'( missing you! )


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    'Ehm, Angel stond daar net dus misschien is het beter als we ons aankleden' grinnikte ik en ik schoot in mijn kleren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ardens

    Ik knikte en deed mijn kleren aan.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair