• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.

Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [

Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.

iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...

Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

Meisjes

1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter

Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Verlend
    Ik schrok toen Aqua begon te gillen dat we weg moesten ik rende naar haar toe."Aqua!?Wat is er ?"vroeg ik geschrokken en Bezorgd.

Aqua

"Overal mensen overal!!!!! Overal!!!!" gilde ik in paniek. Verlend suste om me kalm te krijgen en langzaam kalmeerde ik. "Nadat ik hem kuste voelde ik een schok Verlend!En dan te hallucineren denk ik!" zei ik al wat kalmer.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Ardens

Boos keek ik naar de jongen die met MIJN Delilah flirte. "Wil je eens stoppen met met mijn meisje te flirten!" zei ik boos. Ik trok Delilah weg en kuste haar vol op de mond. "Ze is van mij!"

Delilah Hayden Scooter

Ik schaterlachte hard. 'Oude dames' lachte ik hard en viel van het lachen. 'Jullie twee zijn echt grappig' grinnikte ik toen ik weer stond.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Ardens

Ik keek boos naar Delilah. "Jij vindt deze vreemde, rare jongens grappig!Ik vind de ene een meisjespikker!" zei ik boos. Ik kon er niks aan doen. Ik raakte rap gehecht aan mensen.

Mirabile
    Ik en Pulchra grijnzden tergerlijkertijd."Ow bedankt schoonheid."zei ik tegen het meisje met krullen.En dan keek ik even met opgetrokken wenkbrouw naat de snotaap."Oh sorry had je niet gezien je bent nogal ...klein."zeg ik dan en glimlach even nep.

Delilah Hayden Scooter

Ik zette mijn hand in mijn zij en keek naar de twee jongens. 'Als ik vragen mag, wie zijn jullie eigenlijk?' vroeg ik met mijn hoofd een beetje schuin.

Mirable
    "Ik ben henk en hij is henk."zeg ik plagerig en grijns dan,waarna ik en pulchra beginnen te lachen."Nee ,maar waarom wil je dat weten schoonheid?"vroeg ik dan.

Delilah Hayden Scooter

'Het is fijn om te weten als ik jullie namen ken' glimlachte ik.

Marible
    "Wel ik ben Marible en hij is Pulchra."zeg ik dan en grijns even.

Delilah Hayden Scooter

Hmm, ik ben Delilah, dit is Aqua, dit is Ardens en dit is Verlend' stelde ik ons voor. Even keek ik met een grijze waas. Mijn vader waarschuwde me en ik maakte een teken dat ik het onder controle had, het teken was nogal vaag zodat de jongens niet wisten wat ik deed. Ik knipperde een paar keer met mijn ogen zodat ik weer gewoon zicht had. 'Leuk jullie te ontmoeten' glimlachte ik en ik stak mijn hand uit naar Marible.

{haaiii, heb ik nog iets gemist??

Do what people say you can't.

Ardens

Ik keek boos naar de jongens. "Delilah! Ik zou opletten als ik jou was!" zei ik zacht.

Aqua

"Jij mag wel eens mijn dochter met rust laten! Ze heeft een vriendje! En hij is niet klein! En stop met te grijnzen!" zei ik boos tegen Marible.

Angel
    Ik had niet op de jongens gelet en was een klein stukje gaan wandelen. Maar na een tijdje vond ik het een beetje eng worden om zo alleen te zijn in dit bos. Ik kwam weer terug bij de rest. Ik hoorde Aqua net nog iets boos tegen 1 van de jongens zeggen. 'Did i some missed?' vroeg ik.

Do what people say you can't.