• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Marible
    Ik schudde de handvan Delilah na dat die andere me een waarschuwing haf om van haar dochter af te blijven.Pfff Wat kunnen oude mensen toch zagen.Ik hoorde een meisje iets zeggen en draaide me om."Not that much."zei ik dan in het engels tegezn haar,aangezein ze het in het engels vroeg.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [NVM]

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 14:32 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Ik praat gewoon Nederlands hoor.' zei ik. 'En jij bent?...' Ik bekeek de jongen. En ook al was hij even oud als mij, hij was nou niet bepaald mijn type.


    Do what people say you can't.

    Marible
    "Ik ben henk..."zei ik droog."En dat is mijn hond."zei ik en wees naar Pulchra die me een dodelijke blik haf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Ik ben Henk. En dat is mijn hond.' antwoordde hij. 'Oke, ik ben niet de slimste, maar ik weet zooo zeker dat jij geen Henk heet! En hij.' Ik wees even naar de andere jongen. 'Hij is zooo geen hond.' Ik schudde even met mijn hoofd. 'Dus serieus, wie ben je en wat wil je?' zei ik een beetje geïrriteerd.


    Do what people say you can't.

    Pulchra
    Ik facepalmde mezelf.Soms was Mirable echt zo...Dom..."ik ben Pulchra en dat isMarible en wij zaten een spel te spelen in de bomen tot jullie ons spel verstoorden."het laatste loog ik,maarjaah ik kon moeilijk beginnen de waarheid zeggen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Ik ben Pulchra en dat is Marible en wij zaten een spel te spelen in de bomen tot jullie ons spel verstoorden.' antwoordde de andere, Pulchra dus. Ik zette mijn handen in mijn zij. 'Een spel? In de boom? Hoe wil je dat nou doen?' vraag ik ongelovig. Ik kneep mijn ogen samen en keek hem strak aan.


    Do what people say you can't.

    Pulchra
    "Wel eeuhm...Laten we zeggen dat we graag gevechten zien en we zaten dus vanuit een boom toe te kijken."zeg ik dan emotieloos.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Nu vertrouwde ik die twee helemaal niet meer. Mijn stok draaide ik een keer rond en hield hem toen voor de twee neus'. 'Wat zijn jullie, en dit keer geen leugentjes' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    'Ja, ja.' mompelde ik maar nog wel zo hard dat hij het duidelijk kon verstaan. Ik keek naar Deliah die met haar stok bezig bij hem was. 'Wat zijn jullie, en dit keer geen leugentjes.' hoorde je haar sissen. Zelf maakte ik ook nog een bal van ijs en liet die boven mijn hand zweven.


    Do what people say you can't.

    Marible
    Waarom moest hij dat nou weer zeggen.De domkop.Ik keek naar de stok die ze voor onze nues hield."He rustig,je wil toch niemand pijn doen he met die stok schoonheid?"vroeg ik haar en glimlachte nep.Ik had geen idee wat we nou als smoes moesten verzinnen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Ik kon het niet laten mij er mee te bemoeien. 'Als we in nood zijn gaan we slijmen?' zei ik. 'Ze is bezet, weet je dat?' Ik wees naar Ardens. Jongens...


    Do what people say you can't.

    Marible
    Zij ook zei ik terwijl ik naar de waternimphe wees."En zei kuste mijn broer voor haar liefs neus."zeg ik met een pokerface op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    'Zij ook.' zei hij terwijl 'ie naar Aqua wees. 'En zij kuste mijn broer voor haar liefs neus.' 'Aqua?' mompelde ik zachtjes. 'Dan deed ze het ergens voor.' zei ik eigenwijs.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 16:07 ]


    Do what people say you can't.

    Delilah Hayden Scooter

    Onverwacht viel ik neer. Weer ging mijn hart langzamer kloppen, totdat het stopte. Weer verloor ik kleur en zag ik er nogal dood uit. Waarom nou op dit moment naar de geestenwereld? 'Delilah! Ik weet wat ze zijn, maar ik ben er nog niet achter' riep mijn vader. Ik facepalmde zuchtend. 'Wat moet ik met jou, pap?' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."