• Ik moest vandaag naar school voor informatie over het komende jaar en morgen begint het echt.
    Maar nu heb ik dus voor Kunst Beeldende Vorming -gewoon kunst- een dummy nodig. Maar ik weet niet wat dat is.
    Dus wie kan me vertellen wat een Dummy is? Dan zou ik je erg dankbaar zijn.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nja, een leeg boek dacht ik, maar blijkbaar heet een pop ook zo?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 18:01 ]


    Olive

    Dat is een pop van hout die je kan bewegen om een mens te tekenen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is een boek zonder iets er in; de bladzijden zijn leeg waarop je kunt tekenen. Ik moest hem ook aanschaffen toen ik dat vak had, maar ik heb hem nooit gebruikt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik zou het niet weten.. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Authors schreef:
    Edit; Lol, blijkbaar was ik fout


    Oh, nou dan heb ik het ook fout haha.
    Ik dacht ook dat het een boek was, want zo heet die van ons.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    Dat is een boek zonder iets er in; de bladzijden zijn leeg waarop je kunt tekenen. Ik moest hem ook aanschaffen toen ik dat vak had, maar ik heb hem nooit gebruikt.

    Ah dank je, daar heb ik iets aan (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dummy doet me denken aan beginneling, dus ik zou het niet weten :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Retweet schreef:
    (...)

    Oh, nou dan heb ik het ook fout haha.
    Ik dacht ook dat het een boek was, want zo heet die van ons.


    Idk, ik heb het opgezocht 'dummy' en daar zie ik zo'n pop, maar ik dacht srsly dat het een boek was?


    Olive

    BeRavenclaw schreef:
    Dat is een pop van hout die je kan bewegen om een mens te tekenen :Y)

    Dat is het niet. Ik zou namelijk niet weten waar ik anders op moet tekenen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dummy is een soort van leeg boekje waar je tekeningen notities en in kan schrijven, heb ik ook nodig en het kost maar 2 of 3 euro bij een boekenhandel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Authors schreef:
    (...)

    Idk, ik heb het opgezocht 'dummy' en daar zie ik zo'n pop, maar ik dacht srsly dat het een boek was?


    Maar, die poppen hebben ze toch wel op een school?
    Daar heb je volgens mij niks aan.
    Aan een leeg boek heb je meer (bloos)

    @Topic starter;
    als ik jou was zou ik naar zo'n soort boeken winkel gaan en vragen om een dummy. Deed ik ook en toen kwamen ze met een boek aankakken. (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Maar, die poppen hebben ze toch wel op een school?
    Daar heb je volgens mij niks aan.
    Aan een leeg boek heb je meer (bloos)

    @Topic starter;
    als ik jou was zou ik naar zo'n soort boeken winkel gaan en vragen om een dummy. Deed ik ook en toen kwamen ze met een boek aankakken. (:

    Thank you, zal ik doen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dit topic kan gesloten worden, ik weet nu wat ik moet doen (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    MALFOYHEAD schreef:
    Ik zou het niet weten.. (krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    geen idee, maar de naam is funny(baby)


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy