• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    "Oke! Dan weet je wie dat we zijn, maar wat komen jullie hier doen? En denk maar niet dat je met je knappe kopje mij kan krijgen! Ik ben en blijf bij Verlend!" zei ik kortdaf.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    'Die ene is best wel knap' zei ik en ik wees naar degene met het baseballvestje aan. 'Maar niks voor mij' grinnikte ik en ik drukte een kus op Ardens' wang.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pulchra
    Ik grinnikte even bij wat ze zei.Nimphen ook..."Wi zei dat ik op jou uit was?Dat deed die mous trouwens voor hij vermoord werd."zei ik en keek dan naar het meisje met krullen."Ik ben ook knap."gromde ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ardens

    Ik keek verbaas naar Delilah , maar vrolijkte wel op van haar kus. Ik grijnsde.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Mirabile
    Ik schudde even mijn haar goed en haf dan een knipoogjenaar het meisje die me knap noemde.Ookal hoefde ze dat niet te zeggen want dat wist ik al.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    "Verlend ik kan deze gasten misschien afwimpelen." fluisterde ik heeel zacht. Hij knikte dus hij begreep het. "Natuurlijk ben je knap!" flirte ik.
    Ik ging met mijn hand door zijn haren en drukte een kus op zijn wang.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Pulchra
    "Natuurlijk ben je knap!" zei de oudere meis die naar me toe was gelopen.Ze ging met haar hand door mijn haar en drukte dan een kus op mijn wang."Tuurlijk ben ik dat."zeg ik grijnzend.Handig als je geen hart had anders was ik allang ervoor gevallen.Nimphen gezang doet me ook niets omdat ik alles over ze wist.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik raakte gefrustreerd dat hij zo gevoelloos reageerde. Ik werd kwaad. "Ben jij een robot ofzo?" zei ik kwaad.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik wist wat Aqua aan het doen was, en knipoogde naar Ardens zodat ie wist dat ik meedeed. Langzaam liep ik naar de jongen die zo knap was toe. 'Kijk die mooie ogen' fluisterde ik. Ik was niet erg goed in versieren, ik zou bijna in de lach schieten van mijn versierpogingen. Na een tijdje ging het perfect.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Pulchra
    "Waarom denk je dat nou,jij bent die gene die hier zonder gevoelens voor me met te zit te flirten.Wil je mischien echt van die kerel af door met mijn te flirten.Zo was je hem toch de eerste keer ook kwijtgespeeld."zei ik en grijnsde dan gemeen."En nu geen uitvluchr-ten zoeken he ,want ik vertel alleen maar de waarheid."

    Mirabile
    Ik grijns als het meisje bij me kwam flirten."Jouw lippen zien er ook niet mis uit hoor."zeg ik met een grijns

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:16 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik kijk boos naar de andere jongen. "Zeg wil je je manieren eens houden! Ze is al bezet hoor!Of zag je dat dan niet ?" zei ik kwaad.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2012 - 18:22 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    truefriendx schreef:
    Aqua

    Ik grijns en kus de andere.


    (dat was tegen Delilah hé het stukje van mirable)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik weer boos naar de zwart-harige jongen. "Denk je dat ik geen gevoelens heb voor jou?" zei ik grijnsend waarna ik hem op de mond kuste.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Pulchra
    "Denk je dat ik geen gevoelens heb voor jou?" zei ze grijnsend en drukte haar lippen op de meine.Wat een dom kind,en ze kan niet eens acteren.Begin te gewoon een wildvreemde te kussen die gevaarlijk is.Ik grijnsde en kusjte terug waarna ik haar een voltini(halusinatie beestje die supern klein is en ik zelf heb uitgevonden xD) doorheef en nu in haar zit en laat haar dan los."Je bent best een goede kusser maar ik ben nniet geïntereseerd in oude dames."zeg ik met een grijns


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik schrik en voel een schok door me gaan. Plots word ik bang , ik zie van alles , overal staan er mensen. "Aaaah ! Ga weg" roep ik en sla om me heen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair