• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

[OE XD SORRY DEEMZ XD EN SORRY IAN XD]

Sam Jason Night
    Ze buigt zich naar me toe en ik kijk naar haar. Even denk ik dat ze me zal kussen, en ik weet niet of ik haar tegen moet houden, voor Ian, of haar moet laten gaan, omdat ik dat wel wil. Maar ze stopt al zelf. Ze zegt dat ze niet zo makkelijk kan kiezen. En dan voel ik toch haar lippen. Ik sluit mijn ogen en kus haar zachtjes terug. Dit heb ik gemist. Dit voelt anders dan toen Nala me daarstraks kuste. Dan verbreek ik toch de kus. 'Je hebt medelijden met me,' zeg ik zacht, 'daarom kan je nu niet niet voor me kiezen.' ik kijk haar aan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Godverdommeeee....

Oké Ian gaat zo naar Nala. Thanks Sam en ik ga eerst even douche]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Omg, ik ben echt erg, maar hou ook van drama net zoals Jaims.. Nu vind ik het weer zielig... Haha.]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik voelde hoe ik weggedragen werd en uiteindelijk hoe ik op een bed werd gelegd. Ik had mezelf al een beetje bij elkaar kunnen rapen en de duisternis was zo goed als volledig verdwenen. Ik keek hem aan en fluisterde stil, maar met de wanhoop toch nog hoorbaar: "Niet weg gaan."
    Ik voelde hoe nog een traan ontsnapte en over mijn wang liep.

[WAT DOET SAM NOU WEER MIS? XD]

{ok, thanx ;p}

Leslie Day
    Hij zegt dat hij alleen maar zei dat het spectaculairder was. 'Sukkel,' zeg ik tegen hem. 'Ik citeer; "Kan ik je ook wel geven?!" . Dus je zei het wel degelijk.' hij zegt dat ik mezelf nog snijd als ik zo blijf tegensgtribbelen in de riemen. 'Dat zou niet nodig zijn als jij me los zou maken,' bijt ik hem toe.

[Naaoommmmiii? :3]

IIlumination schreef:
    Luke Moore

"Doe maar, maar trap er niet in het zijn echt heilige boontjes als het dan op vreemden aankomt," zeg ik nors. Ik moet mijn eigen ouders niet.
    "Ik maakte op mijn vijfde een tekening voor mijn moeder. Ze gebruikte hem als aanmaakpapier voor de openhaard," zeg ik met een zucht

[DEEEEM]

Sidera nostra contrahent solem lunamque

[Sam doet niks mis. Dank je Sam, zei ik toch ook:)
    En inderdaad. Naomi is heel erg. Eigenlijk is zij het ergste van allemaal.
    Ian gedraagt zich als een klootzak tegen over Sam,
    Sam doet gewoon verkeerd ... Nou ja behalve dat het fout is wat ze doen eigenlijk niks,
    En Naomi speelt gewoon met 2 harten. ]

Amy Michels

Ik knik en kijk hem aan. 'Ga je mee naar Londen?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Eerst naar Australië, dan naar Londen.' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Ik zal het onthouden,' antwoord ik. 'Maar ik ga wel vriendelijk tegen ze doen. Straks word ik ook nog verboden en het blijven je ouders bij wie ik in de smaak wil vallen.' Ik kijk hem aan en glimlach even. Dat van zijn tekening doet me pijn.

[HAHAHA DEEMZ XD

Weet je dat ik precies hetzelfde dacht toen ik met Sam dat stukje typte :') toen ik zo las van; ik ben niet makkelijk met kiezen :')

trollollol.]

Julio Martinéz
    Mijn duim blijft even stil op Eleadoras hoofd liggen. "Ehh.. Ik hoop van niet" Zeg ik eerlijk. En niet omdat ik geen kind met Eleadora zou willen - ik bedoel.. Als ik dan een kind heb, dan met Eleadora. En ik zou het best willen, maar het zou absoluut te zwaar worden. Om zo jong al ouders te worden zou absoluut niet goed uitpakken met onze danstoekomsten. Nee, ik zeg het juist om die reden. Het zou te moeilijk worden, als we hier al uit komen. En als we hier nog zitten.. Ik weet zeker dat ze niet netjes gaan wachten tot het kind er is om het ons dan vervolgens te laten houden. Als Eleadora al zwanger is natuurlijk. "Omdat ik het je niet aan zou willen doen hier een kind te baren" Dat laatste fluister ik zachter, waarna mijn duim weer verder gaat met strelen.

Marcell/Man
    "Zei ik niet en het is nu ook niet nodig" Net zo emotieloos als al de hele tijd. Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier lukt het me om emotieloos te blijven. Hoe Leslie me ook uitlokt. Wat ze ook probeert. Het lukt haar niet meer om me boos, bang of verdrietig te krijgen. Om ook maar een klein beetje meer vertrouwen van me te winnen. Leslie heeft me enkel laten inzien dat ik mijn werk inderdaad beter moet doen, en dat ik minder risico's moet nemen. Omdat er altijd bepaalde typjes tussen zitten. Typjes zoals zij. Die misbruik maken van jouw hulp.

Stop acting normal. It gets bored.

[Echt erg... Wat als ze haar nou beidde dumpen... Nee grapje, maar dat ze beidde zeggen:

Kies voor Ian
    Kies voor Sam

En dan is ze alleen.... Bam! Nee grapje dat is zielig en Ian houdt te veel van haar en Sam denk ik ook.]

JokerBaby schreef:
    Nala
    Ik voelde hoe ik weggedragen werd en uiteindelijk hoe ik op een bed werd gelegd. Ik had mezelf al een beetje bij elkaar kunnen rapen en de duisternis was zo goed als volledig verdwenen. Ik keek hem aan en fluisterde stil, maar met de wanhoop toch nog hoorbaar: "Niet weg gaan."
    Ik voelde hoe nog een traan ontsnapte en over mijn wang liep.

{JOSH en IAN??? ;p}