• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {hmmm, vind het best een geslaagde marteling xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Hij slentert ergens door de gangen, haha, want Leslie heeft hem verlaten dus ging hij maar wat door de gangen rondlopen... :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Nou, dan kan hij de deur zien openstaan en ... ik laat haar wel even om hulp roepen :P}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Na wat aanvoelde als een eeuwigheid leek ik eindelijk genoeg bekomen om te beseffen dat ik hier weg moest. Als hij terug zou komen...
    Een zachte snik verliet mijn lippen. Onbeheerst begon ik te spartelen om mezelf los te krijgen wat niets, behalve enorm veel pijn opleverde.
    Uiteindelijk bleef ik maar hijgend hangen. Maar ik moest hier weg. Ik kon niet nog meer pijn aan. Die man mocht niet terugkomen.
    "Help!" schreeuwde ik luid en dan nog eens "Help!" het woord kwam nog een paar keer over mijn lippen tot het was gereduceerd tot een fluistering. Meer kon ik niet meer aan. Het werd zwart voor mijn ogen, maar ik vocht ertegen. Moest wakker blijven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet eten[


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ok! laterzzzzzzzzz ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua

    Ik zucht en slenter wat door de gangen, Leslie was weggegaan, maar ik heb haar niet meer kunnen vinden ik slenter nog wat door tot ik plotseling een schreeuw op hulp hoor roepen, maar het word steeds zachter. Ik ren snel op het geluid af en zie dan dat er een deur openstaat en ga ernaartoe en kij de kamer in en zie een meisje hangen en loop vlug naar haar toe en maak snel de gespjes om haar polsen rond en hou haar dan vast in mijn armen en kijk het jonge meisje bezorgd aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik voelde dat er iemand was, maar ik kon niets zien door het zwart voor mijn ogen. Ik barstte opnieuw in tranen uit.
    De pijn was overal. Lichamelijk, maar vooral psychisch. Het was alsof ik minstens 3 keer was gestorven net. Ik voel hoe iemand me vasthoudt in zijn of haar armen, wat enorm veel pijn doet aan mijn rug, maar ik kan maar 1 ding denken: iemand! Een levend wezen! Ik was niet alleen, het kwam goed. Iedereen was nu beter dan die man.
    Ik klampte me onbewust en met maar een zwakke greep aan de persoon vast.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:27 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    Sam Jason Night
    Ze zegt streng dat ik geen sorry moet zeggen. Ik open mijn ogen weer en kijk haar aan. Ze slaat haar ogen neer en kijk me even kort aan om vervolgens weer haar ogen neer te slaan. Ze vraag of ik weet wat nog het ergste is en ik wacht af. Dan zegt ze dat ze er niet eens spijt van heeft. Mijn hart slaat een slag over. Zoiets zeg je niet als diegene niets voor je betekent. Ik kijk naar haar. Het liefst zou ik haar nu in mijn armen trekken, maar 1. dat doet pijn en 2. ik moet me gewoon inhouden. Ze heeft overduidelijk voor Ian gekozen. 'Ik heb er ook geen spijt van,' fluister ik. 'En als ik de kans kreeg zou ik het weer doen.' daar ga ik niet over liegen. Dat is gewoon zo.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    IIlumination schreef:
    Luke Moore

    "Doe maar, maar trap er niet in het zijn echt heilige boontjes als het dan op vreemden aankomt," zeg ik nors. Ik moet mijn eigen ouders niet.
    "Ik maakte op mijn vijfde een tekening voor mijn moeder. Ze gebruikte hem als aanmaakpapier voor de openhaard," zeg ik met een zucht


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomi Micheal

    Ik zou zo graag willen zeggen dat ik het zo weer zou doen, maar iets hield me tegen. Ian. 'Je wilt niet weten hoe graag ik dat ook zou doen, maar Ian.' zeg ik dan zacht. 'Ik hou ook van hem.' zeg ik dan zacht en kijk hem weer aan. Ik weet zo niet wat te doen, wa moet je nou doen als je verliefd bent op 2 jongens. En bijt dan weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Joshua

    Ik voel hoe ze zich an mij vast klemt en kijk nog eens bezorgd naar het jonge meisje in mijn armen en loop dan snel de kamer uit die me de rillingen geeft en loop naar de slaapzaal die ik gelukkig snel vind, want ik weet de weg hier nog niet precies. Ik leg het meisje op haar buik neer op mijn bed, omdat ik geen idee hem wel bed van haar is en leg haar shirt ook op het bed neer, die had ik nog snel opgemakt voordat ikde kamer verliet en kijk pijnlijk naar haar rug en ga dan op de bedrand zitten en kijk het meisje aan. 'Gaat het, is er iets wat ik kan doen?' vraag ik dan. Ze liet me denken aan mijn eigen zusje.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik raak verward van haar woorden. 'Wacht.. Wat?' vraag ik dan niet begrijpend. 'Je zou het ook willen?' ik kijk naar Naomi. Wil ze het wel maar doet ze het niet voor Ian? Omdat ze van hem houdt. 'Je houdt niet van mij,' zeg ik dan. 'En dat is ook juist goed, ik wil niet jullie relatie kapot maken.' ik sluit mijn ogen even voor een pijnlijke steek in mijn hoofd. De pijn is al wel minder door het medicijn. 'Je zou het nog een keer willen doen?' vraag ik dns nog een keer en ik open mijn ogen weer en kijk haar aan. Ik ben echt verbaasd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Ik ben gewoon in de war met mijn gevoelens en weet niet wat ik wil, maar ik heb gevoelens voor jouw, maar ook voor Ian, maar weet gewoon niet wat ik moet doen.' zeg ik dan zacht en een traan loopt uit mjn ooghoek. 'Ik weet het niet.' zeg ik dan maar het klonk meer als een fluistering.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik breng voorzichtig mijn hand omhoog en veeg met mijn duim haar traan weg. Ik ga mijn eigen geluk aan de kant zetten voor Naomi. 'Kies voor Ian,' zeg ik zacht. Ik strijk heel even langs haar wang maar trek mijn hand dan weer terug. 'Ik ben gewoon een spelbreker, en had dat nooit moeten doen. Je bent in de war door mijn schuld.' ik slik een keer en sla mijn ogen neer. Natuurlijk wil ik dat ze voor mij kiest maar ik verkies haar geluk boven dat van mij. 'Ian heeft jouw hart, ondanks dat je gevoelens hebt voor mij. Ik was slecht even een kink in de kabel.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.