• want gister avond kreeg ik een paniek aanval.
    ze kregen me niet rustig en ik dacht dat ik stikte. me vader had 112 gebelt waarna hun met ambulance en al kwamen ze gaven me spul waarna ik na 1 uur rustiger werd. ik dacht egt dat ik dood ging o.0 Ik heb gegilt je wil niet weten me zusje is huilend naar de buren gerent en me zus die is met een bleek gezicht naast me gaan zitten..
    jullie wel eens gehad?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 15:24 ]


    /

    wat erg ;o gelukkig is alles goed gegaan :3

    ja indd


    /

    Gelukkig is nu alles weer goed.(flower)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee, nog nooit. ik vind het wel erg voor je, lijkt me eng.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahw, dat is echt verschrikkelijk, ik kan het weten.
    Ik had eens dat we in de Amsterdam Dungeons waren, waar je zag hoe mensen vroeger gemarteld werden, in de middeleeuwen. Ik haat sowieso dat soort donkere kamers met enge geluiden, poppen en weet ik veel, maar ik was echt zo bang. Ik begon helemaal te hyperventileren en ik viel flauw, haha. Ik werd wakker in de auto van een docent. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jeesz, ik zou echt niet weten wat te doen moest ik in jouw zusje haar plaats zijn. Ik denk dat ik even hysterisch als jou zou beginnen doen ;x Maar gelukkig is het weer goed! ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Bah wat eng. Ik ken dat wel, paniek aanvallen die helemaal uit de hand lopen. Ik vind het erg voor je en ben blij om te horen dat het nu weer goed gaat. Hoe gaat het met je zusjes? Zij ook al een beetje van de schrik bekomen?


    Wie du mir, so ich dir.

    Nooit gehad. Ben wel ooit eens flauwgevallen op een boekenbeurs, maar toen had ik te weinig ruimte en het was daar zo warm. xD


    Take me to wonderland

    Ow wat eng! Gelukkig ben je er goed van afgekomen.
    Ik heb dat nog nooit gehad.


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben een keer tijdens gym te lang doorgegaan, toen begon ik te hyperventileren en helemaal te trillen. Ik kon niet meer stil staan en was helemaal doodsbang...


    Life´s shit, holy shit