• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Nala
    Ik voelde hoe ik weggedragen werd en uiteindelijk hoe ik op een bed werd gelegd. Ik had mezelf al een beetje bij elkaar kunnen rapen en de duisternis was zo goed als volledig verdwenen. Ik keek hem aan en fluisterde stil, maar met de wanhoop toch nog hoorbaar: "Niet weg gaan."
    Ik voelde hoe nog een traan ontsnapte en over mijn wang liep.

Luke Moore

"Doe maar, maar trap er niet in het zijn echt heilige boontjes als het dan op vreemden aankomt," zeg ik nors. Ik moet mijn eigen ouders niet.
    "Ik maakte op mijn vijfde een tekening voor mijn moeder. Ze gebruikte hem als aanmaakpapier voor de openhaard," zeg ik met een zucht

Sidera nostra contrahent solem lunamque

[Weet je in dit opzicht is Sam liever want Sam wil dat Naomi gelukkig is en Ian wil dat ze voor hem kiest :')]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Haha, maar als ik Naomi nu ja laat zeggen is het al zo snel over, wat zou ik doen?? Haha.]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Ik, als Jaimy, ga daar geen antwoord opgeven :Y) want ik ben erg, erg dramatisch :Y) want thsjaa, als je er geen ja op zegt blijf er maar 1 antwoord over :X

En misschien een gebaar.

ZOENEN]

[Jullie praten gemeen over Ian oké! Hij doet zo met redenen. 1. Hij was eerder met Naomi. 2. Hij vertrouwde haar als enige en dat is geschonden en hij neemt het Sam kwalijk. 3. Naomi is de enige persoon die hij heeft. 4. Heel veel mensnen met wie hij omging werden voor zijn neus geadopteerd en hij werd nooit gekozen. 5. Doordat hij iedereen verloren is staat hij niet snel open voor nieuwe vrienden. 6. Hij is gekwetst en 7. HOOI IK BEN ER WEER:)]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[niet zoenen, dat zou echt erg zijn .Dan ga ik zelf huilen voor Ian...]

[Hoi Deem :Y)

LEES NIET MEE OKE XD IK WEET NAMELIJK NIET WAT NAOOM GAAT DOEN XD

En ik vind het ook wel zielig voor Ian, kom op!

Ik laat Sam niet voor niets zeggen dat ze voor Ian moet kiezen!]

{waar is Ian nu eigenlijk?
    *komt ff om aandacht vragen xD*}

[Ghehehe, weet ik. Ian gaat nog wel aardiger doen tegen Sam. Ooit.]

[Ian staat op de gang, alleen]

Naomi Micheal

Ik kijk hem aan. 'Het is misschien het beste, maar het gaat niet zo makkelijk.' zeg ik dan zacht en kijk hem aan en bijt op mijn lip en buig dan toch naar voren tot mijn lippen bijna de zijne raken. 'Sorry, ik kan niet zo makkelijk kiezen.' zeg ik dan als een fluistering en sluit mijn ogen en druk dan toch mijn lippen op de zijne.

[Zo Jaimy, wat een drama, haha]

{oh, ok... Ik dacht dat Nala, wel iemand kon gebruiken die ze al kent en vertrouwd.
    (daardoor moet Josh niet weggaan, hé, ik sluit niemand uit :p)}

[Dat betwijfel ik Deemz :')]

[Oeps, zie nu pas dat Deem er is, je gaat dit niet lezen Dem! Het was Jaims idee!! :| Haha!]