• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik knik en kijk hem aan. 'Ga je mee naar Londen?' Ik bijt op mijn lip en kijk hem aan. 'Eerst naar Australië, dan naar Londen.' Ik kijk hem aan en glimlach zwakjes. 'Ik zal het onthouden,' antwoord ik. 'Maar ik ga wel vriendelijk tegen ze doen. Straks word ik ook nog verboden en het blijven je ouders bij wie ik in de smaak wil vallen.' Ik kijk hem aan en glimlach even. Dat van zijn tekening doet me pijn.


    Luke Moore

    ik schudde mijn hoofd.
    "Je zou niet in de smaak moeten vallen, niet voor mij, bedoel ik. Ik haat ze, ze houden niet eens van mij. Ze zien mij als een, een vlek in hun perfecte bestaan. Vriendelijk van hen, niet?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Joshua

    Ik kijk het meisje aan. 'Ik blijf.' zeg ik dan zacht en veeg wat haar uit haar gezicht en kijk dan pijnlijk naar haar rug. 'Waarom doen ze zoiets.' mompel ik dan hardop.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ze verdiend ze wel. Als NaOmi nou eEindelijk een keuze maakt! Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    "Omdat het sadisten zijn. En volgens hem omdat ik alleen op de gang liep." en een rilling ging door me heen, terwijl ik terugdacht aan de Russische roulette. De rilling liet me dan weer kreunen van de pijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Dat was zoooo spannend om te lezen!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik kijk zwijgend om me heen. Ergens wilde ik Naomi achtervolgen, maar ik vertrouwde haar. Tenslotte was Nala er ook nog. Zo ver ik wist. Ik loop terug richting de slaapzaal. Ik zucht diep. Al die gangen had ik nu wel vaak genoeg gezien. Ik stap de eetzaal binnen en kijk om me heen. Mijn blik valt op Nala. Gelijk loop ik naar haar toe. Ik hurk naast haar neer en kijk haar bezorgd aan. Wat was er gebeurd? 'Naal ik ben hier. Wat is er gebeurd?' ik streel voorzichtig haar wang.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik kijk hem aan. 'Maar toch wil ik goed overkomen.' Ik glimlach even verlegen en sla mijn ogen neer. 'Maar Luke... Ik begrijp je.' Ik kijk hem langzaam weer aan. Ik begreep er niks van. Hoe konden zijn ouders zo tegen hem doen? Hij was de leukste jongen die ik ooit ontmoet had. Ik geef hen een kusje op zijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik ga even brb


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Ik ga ook]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ian?" vroeg ik zacht en keek naar hem op. Enkele tranen ontsnapten weer en liepen over mijn wangen. Ik wil zijn hand vastgrijpen, maar het doet te veel pijn om mijn arm op te heffen.
    "Ik liep gewoon naar de danszaal. Ik botste op die man en hij was boos. Hij heeft me naar de martelkamer gebracht... Hij heeft me Russische roulette laten spelen... Er zat geen kogel in, maar... het was verschrikkelijk, Ian! Ik dacht dat ik dood ging!" snikte ik, wat dan weer pijn doet in mijn rug.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 20:33 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    Marcell/Man
    "Misschien zou je wel meelopen, maar als je in de slaapzaal bent en Josh ziet je.. Nee, ik vertrouw je er niet meer op dat je hem tegen zal houden. Dus ik zit te denken naar welke redelijk grote ruimte ik je kan brengen, waar niks is waarmee je je jezelf iets aan kan doen"


    Leslie Day
    'Ik zou hem niet tegen kúnnen houden,' zeg ik dan. 'Daarom hield ik hem vanmiddag ook niet tegen. Ik zag de woede in zijn ogen.' en Bob denkt toch aan me. Hij wil me namelijk naar een redelijk grote ruimte brengen, in verband met mijn claustrofobie. 'Je denkt aan me,' zeg ik zacht. 'Aan mij claustrofobie.' ik kijk hem aan. Ik werk gelijk niet meer tegen. Ben ineens helemaal rustig. Qua opmerkingen en ook qua proberen los te komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Mijn duim blijft even stil op Eleadoras hoofd liggen. "Ehh.. Ik hoop van niet" Zeg ik eerlijk. En niet omdat ik geen kind met Eleadora zou willen - ik bedoel.. Als ik dan een kind heb, dan met Eleadora. En ik zou het best willen, maar het zou absoluut te zwaar worden. Om zo jong al ouders te worden zou absoluut niet goed uitpakken met onze danstoekomsten. Nee, ik zeg het juist om die reden. Het zou te moeilijk worden, als we hier al uit komen. En als we hier nog zitten.. Ik weet zeker dat ze niet netjes gaan wachten tot het kind er is om het ons dan vervolgens te laten houden. Als Eleadora al zwanger is natuurlijk. "Omdat ik het je niet aan zou willen doen hier een kind te baren" Dat laatste fluister ik zachter, waarna mijn duim weer verder gaat met strelen.


    Marcell/Man
    "Ja, tuurlijk" Ik kijk alsof het allemaal heel logisch is, hoewel ik steeds onlogischer moet overkomen in haar ogen. "Ik mag jóú dan wel niet meer willen helpen, maar dat betekent niet dat ik er ineens ook van hou om ieder willekeurig persoon veel te zware straffen te geven" Geef ik als verklaring. "Of om jou verlamd te laten zitten van angst"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. 'Maar je weet zelf ook best dat ik geen willekeurig persoon ben,' zeg ik dan. 'En maak me op z'n minst los, die dingen snijden inderdaad.' ik heb rode striemen op mijn polsen. En om mij enkels waarschijnlijk ook. 'En wat maakt het jou uit of ìk verlamd ben van angst. Schuldgevoel?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik voel een brok in mijn keel. 'O Nala,' fluister ik en druk een kus op haar voorhoofd. 'Nu ben je veilig.' Ik kijk haar aan, ga op haar bed zitten. Heel voorzichtig leg ik haar op mij schoot en ga liggen, zodat Ze wel plat ligt. 'Het komt wel goed.' Ik streel langs haar wang en druk een kus op haar kruin. Ik wilde er niet aandenken hoe erg dat moet zijn geweest... Lieve kleine Nala....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik liet me kalmeren door zijn stem. Ik liet me gewoon ontspannen liggen. Ik gaf het op. Ik wou van niets meer weten.
    Sam hield niet van me, ik was misschien zwanger, ik had pijn, heel veel pijn, mijn leven was kut, altijd al geweest, ik haatte het hier, overal. Ik wou gewoon dood.
    Ik had bijna meegemaakt hoe snel het ging. 1 schot. 1 schot en alles is voorbij. Waarom had er net geen kogel in gezeten?
    Ik was het zelfs beu om te huilen. Alles moest ophouden, gedaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”