• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 18:05 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oehhh, spannend ben nog steeds verveeld...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Je kan altijd nog Naomi naar Sam toe sturen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OK, want Deem is nog steeds niet on... *zucht*]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal

    Na een tijdje kijk ik Ian aan. 'Ik ga even terug, ga maar alvast terug naar de kamer.' zeg ik dan en bijt op mijn lip en loop snel weg voordat hij nog iets kan zeggen en zucht als ik een paar gangen verder ben en ga met een hand door mijn haren, geen idee wat ik nu moet doen. Ik zucht en loop dan toch verder weer terug naar de kamer van Sam, ik kan hem nu niet alleen laten. Als ik de deur in zicht zie komen ga ik in de deuropening staan en leuk tgen de deurpost aan. 'Gaat het al wat beter?' vraag ik dan zacht en kijk hem aan en bijt weer op mijn lip. Geen idee of hij al zijn geheugen terug heeft of niet.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik stormde de gangen door. Door de tranen in mijn ogen zag ik al niet meer waar ik liep en ik botste plots tegen iets of iemand aan.
    Ik knalde met een harde bonk op de grond en wreef de tranen uit mijn gezicht om te zien tegen wie of wat ik was gelopen.
    Een man keek me met een norse blik aan.
    Ah shit.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 17:09 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Axton? Nieuw personage?? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Nala gaat weg en ik sluit even mijn ogen. Ik heb er zelf voor gezorgd, en ik heb haar geloof ik pijn gedaan. Kijk. Daarom is ze nou te goed voor me, ik open mijn ogen weer. Ik hoor voetstappen. Ik kijk op en zie Naomi in de deuropening staan. Wat komt ze doen? Ik zie haar op haar lip bijten, een tick van haar. 'Ik weet niet of het beter gaat,' zeg ik met verstrikte stem. 'En misschien was het inderdaad beter als ik sommige dingen niet meer wist.' proberen duidelijk te maken dat ik mijn geheugen weer heb. Mijn kop bonkt nog steeds als de malle. 'Niets persoonlijks, maar wat kom je doen?' vraag ik zacht. En ik kijk nog steeds haar aan. Ik vind het... fijn dat ze er is. Maar ik begrijp niet waarom.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    [Axton? Nieuw personage?? :)]


    [Hahaha nee, Femke is gewoon scheef :Y) axton is een demon jongen uit een ander rpg :P Het moet Nala zijn Fem (; ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik zucht. 'Odat ik wou weten hoe ht met je gaat en zo te horen heb je je geheugen weer terug.' zeg ik dan met een klein glimlachje, maa zucht weer. 'En omdat ik je gewoon niet alleen hier kan laten liggen.' zeg ik dan heel zacht en sla mijn ogen neer. 'Maar als je wilt dat ik ga, dan ga ik wel, ik begrijp het.' zeg ik dan zacht en kijk hem toch weer aan/


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {euhm, er staat Nala hoor.... *probeert gênante moment te verbergen*}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wacht misschien kan ik nou Josh in actie brengen die Nala gaat helpen! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ze kijkt neer en dan toch weer op. 'Ik wil niet dat je gaat,' zeg ik zacht. Ik kijk haar aan, ik kan nergens heen. Ben gekluisterd aan dit bed, want ik heb teveel pijn en ze zouden me toch zo weer hier neerleggen. En ik denk ook niet dat ik kracht in mijn benen heb om te kunnen lopen. 'Ik wil dat je blijft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal

    Ik knik en loop naar zijn bed toe en ga op het randje zitten. 'Hoeveel pijn heb je?' vraag ik dan bezorgd en kijk hem aan. 'Weet je eigenlijk wat er is gebeurd. Ik weet namelijk alleen dat ik Nala in paniek in de slaapzaal naast je zag zitten en je wond aan het naaien was en het andere moment was ik het aan het doen.' zeg ik dan toch en kijk hem aan en kijk even kort naar zijn hoofdwond en bijt weer op mijn lip, een tik van me.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    "Wat doe jij hier? Jij moet in de slaapzaal zijn!"
    De man zag er kwaad uit, volgens mij had iemand hem net heel kwaad gemaakt en zou ik dat nu moeten ontgelden.
    "I-ik..." stamelde ik, maar het maakte al niet meer uit. De man sleurde me met een woedende grom overeind.
    "Kom mee!" riep hij woedend.
    "Ik ging gewoon dansen!" probeerde ik de situatie te redden.
    "Dan nog mag je niet door de gangen lopen!"
    "Nou, hoe moet ik dan anders tot de danszaal geraken! Ik kan toch niet teleporteren!" riep ik terug.
    "Nog eens brutaal ook!" hij keek me ontzettend kwaad aan. "Jij komt nu mee!"
    En met nog een ziedende blik begon hij me mee te sleuren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Moet Joshy komen helpen? :Y) Heeft die ook weer wat te doen. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp