• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Shortie
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 16:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik knik en zucht gekweld. Hoe ging ik dit uitlegegn. "je valt op jongens en je ontmoette Blaine waar je gelijk op was. enne je vind het leuker om te shoppen dan te boxen ofzo" zeg ik zacht. Ik pakte mijn mobieltje en liet foto's van ons zien en van hem met Emily


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek haar verward aan en werd nu zelfs een beetje boos. 'Dat is niet waar!' zei ik hard, waardoor mijn hoofd begon te steken. 'Als ik op jongens zou vallen, had ik dat wel geweten. Ik val niet op jongens, je liegt!' verweet ik haar. Waarom wilde ze me dit wijsmaken? Ik zou er echt niet intrappen. 'Blaine is mijn beste vriend!' zei ik. Ik kreunde even zachtjes van de pijn, maar was woedend. Ze liet me een foto zien, maar ik weigerde om er naar te kijken. 'Ga weg.' zei ik tegendraads.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik moest ook naar Bella, ze was ook mijn beste vriendin. Snel liep ik naar haar kamer en zag ik Finn bij haar. Gelijk pak ik een stoel naast hem en ging zitten. Ik sloeg mijn armen om Finn heen en steunde hem. 'Ik moet er ook voor jou zijn' zeg ik verstikt door tranen en kijk naar Belle die lijkbleek is. Waarom moest dit nou gebeuren, ik wou Kurt. Ik wou dat hij het allemaal wist. Ik wou dat Bella niet in een coma lag, ik wou gewoon dat dit niet was gebeurdt. Ik snikte nu harder.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Mijn ogen werden waterig toen hij zo deed. Misschien was het niet slim om zo te brengen maar ik wou Kurt terug. Ongelovig keek ik hem aan, stuurde hij me nu gewoon weg. "kurt?" snikte ik, ik herkende hem zo niet meer. misschien was hij zichzelf gewoon niet en had iemand hem wijsgemaakt dat hij op meisjes viel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik omhelsde Blaine nu ook en voelde me meteen een stuk minder alleen. Ik was echt heel erg blij dat hij er was. 'Het is voor jou ook moeilijk.' zei ik verstikt door tranen en zuchtte. Wat een kut situatie was dit! Ik wist gewoon niet wat ik moest nu. 'Weet Kurt al meer?' vroeg ik aan hem, maar aan zijn gezicht te zien niet. 'Blaine, als er iemand is die zijn geheugen terug kan krijgen ben jij dat wel.' zei ik tegen Blaine, omdat ik zijn radeloos blik zag en keek werr naar Bella

    Kurt Hummel

    Ik werd weer rustiger en wende mijn blik van haar af en de jongen af. Ik was gewoon zo gefrustreerd omdat ik helemaal niets meer wist. Ik zei niets en keek ze ook niet meer aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "beterschap nog" mompel ik en loop daarna huilend en gebroken met Emily weg. Ik zak neer tegen een muur. Geen idee van wie de kamer was. Gebroken begon ik snikken. Kurt wou me niet meer zien, mijn bff die geloofde dat hij hetro was.
    Ik besloot naar Blaine te gaan, hij moest het ook weten want ik wou niet dat Blaine bji hem weggestuurd weg. Ik zocht naar de kamer van Bella en nog nasnikkend klopte ik en liep ik ongemakelijk binnen. "h-hij geloofd dat hij op meisjes valt" zeg ik kort.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik weet het niet, Finn. Je moest hem net eens horen' zeg ik snikkend. 'Ik kan moeilijk zeggen, dat ik zijn verloofde ben en dat hij op jongens valt. Ik weet het gewoon niet meer' zeg ik uitgelaten en keek ook naar Bella. 'Ze komt bij, Finn' zeg ik hopend en snikkend. Ik voelde me zo rot en ellendig. 'Ik kan ook moeilijk naar Kurt toe gaan en hem vol op de mond gaan zoenen om hem weer alles te laten herrineren' grapte ik snikkend, maar probeerde wel grappig te klinken wat behoorlijk mislukte. Ik hoorde dat iemand klopte en keek naar de deur, waar ik Rachel zag. 'Dat had ik nog gehoord' mompel ik en keek naar Bella.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 12:08 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik knikte zwak en keek even naar Finn "en ik ben niet meer welkom dus ik ga maar naar huis denk" ik zucht zacht. ik voelde me echt een wrak, maar dit was vast niets hoe Blaine en FInn zich moesten voelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik keek Blaine aan met medelijden en omhelsde hem. Rachel kwam ook binnen en ik keek haar even aan. Ze had tranen in haar ogen en vervolgens keek ik even naar Emily, die naar me kirde. 'Mag ik haar even?' vroeg ik, ik wist dat het wel mocht dus pakte Emily en knuffelde haar. Emily stelde me gerust. 'Je kunt het altijd blijven proberen. Er is een kans dat hij zijn geheugen nooit meer terug krijg. Je moet niet opgeven.' zei ik bemoedigend tegen Blaine. 'Je kan het Blaine.' zei ik gemeend tegen hem. 

    [ik zit nu ff bij de mac dus ik kan wel ff snel reageren ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Je hebt gelijk, ik moet het niet opgeven' zeg ik en veeg mijn tranen weg. 'Hij is mijn verloofde en ik wil hem terug. Wij willen hem terug' zeg ik en kijk Finn aan en omhels hem snel. Vervolgens stond ik op en zonder dat ik nog iets zei liep ik weg, op weg naar Kurt's kamer. Ik voelde me zenuwachtig worden, maar aan de andere kant hij moest de waarheid weten over wie hij was. En dat hij mijn verloofde was. Ik liep naar zijn kamer en zag Kurt voorzich uitkijken. 'Kurt' zeg ik vastberaden en kijk hem aan, waarnaar hij naar mij keek. 'Je vroeg net aan mij of ik je iets kan vertellen, dat je misschien iets kan herrineren' zeg ik en kijk even naar de grond. 'Ik begrijp dat het nu voor jou allemaal verwarrend en angstig kan zijn. En wat ik je nu vertel aan je, kan echt verwarrend zijn, maar je moet naar me luisteren' zeg ik tenslotte en nam een diepe zucht en kijk hem weer aan.

    'Ik loog, ik ben je beste vriend niet' zeg ik eerlijk en balt even mijn handen tot vuisten door de zenuwen. 'Ik ben je verloofde en jij hebt mij gevraagd. Je valt op jongens, Kurt. Je houdt van mij en ik van jou' zeg ik met tranen in mijn ogen en doe een paar stappen in zijn richting. 'Finn is echt je stiefbroer, die je net zag en logan je 'neef'. Je hebt je vader, je moeder was toen je klein was overleden en nu heb je een stiefmoeder. Rachel is één van je beste vriendinnen, net als Tina en Mercedes. Bella, Isabella is ook jou beste, beste vriendin. Je kan niet zonder haar en nu ligt ze in een coma, omdat ze jou heeft gered van het auto-ongeluk. Jij hebt je hoofd gestoten, waardoor je nu niets meer weet' legde ik met tranen uit en moest even verder zoeken naar woorden. 'Ze gaat misschien dood, Kurt. En jij kan niet zonder haar en zij kan niet zonder jouw. Ze heeft je nodig, net als Finn en ik. We willen je terug' zeg ik verstikt door tranen. 'Ik hou van je en ik kan niet zonder je. Je bent mijn ware liefde. Het zal nu allemaal verwarrend zijn, maar je moet me geloven' zeg ik en voel dat er tranen over mijn wangen rollen. 'Probeer te herrineren dat ik in Spanje een liedje had gezongen voor jou, One hand, one heart. Dat was onze mooiste en speciaalste avond ooit in onze leven. Op die dag heb je ook mij tenhuwelijk gevraagd' zeg ik en kijk hem aan. Ik doe nog meer stappen in zijn richting en kom nu naast zijn bed te staan. 'Ik zal altijd van je blijven houden, ook al herrinner je nu niets en dat je mij nooit meer wilt zien. Maar ik ben blij dat ik het je nu allemaal vertel' zeg ik opgelucht en kijk hem diep aan. Voorzichtig plaats ik mijn handen teder op zijn wangen en kijk hem vervolgens nog diep aan. Vervolgens plaats ik mijn lippen teder op de zijne en zoen hem harsttochtelijk op zijn lippen. Ik kan echt niet zonder hem, ik wou hem gewoon terug en dat hij nu alles weer in één keer kon herrineren. Ik ben zo bang voor zijn reactie, dalijk wilt hij me nooit meer zien, als nog zou ik altijd van hem blijven houden en wachten tot het einde dat hij weer alles kan herrineren. Ik zal mijn uiterste best doen om hem bij me te houden, niemand kan aan hem tippen. Niemand.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik werd even stil van zijn verhaal en bekeek de jongen. Het kon gewoon niet, ik kon het gewoon niet geloven. Ik wist dat ik vrijwel niets over mezelf wist maar ik zou dát toch wel moeten herinneren. Als het echt waar was, had ik het allemaal gewoon geweten. Ik zuchtte gekweld en gefrustreerd en duwde Blaine met al mijn kracht van me vandaan. Hij zoende me gewoon! 'Waarom vertellen jullie mij allemaal hoe ik me moet voelen?!' vroeg ik schreeuwend aan hem. Rachel begon ook al. 'Laat me gewoon met rust, ik ken je niet meer en ik wil dat je me met rust laat!' riep ik met tranen in mijn ogen tegen hem. Ik was gewoon zo doodsbang. Ik kende helemaal niemand meer en er waren allemaal mensen die mij vertelden hoe ik me moest voelen en me allemaal dingen wijs maakten. Ik voelde me zo verward. Ik snapte gewoon helemaal niets meer van alles. 'Ik val helemaal niet op jongens, want anders had ik dat wel geweten. Waarom proberen jullie me van alles wijs te maken!' riep ik naar hem. Vervolgens viel ik weer stil, vanwege de hoofdpijn.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Omdat het waar is' zeg ik gefrustreerd, nadat hij me van zich afduwde. Ik keek hem gekweld aan. 'Anders had ik dit niet tegen je vertelt, als het niet waar was. Kurt, je valt op jongens, je bent verliefd op mij. Ik ben de enige hier die je alles kan laten herinneren, als je dat toelaat' zeg ik pijnlijk. Ik kijk hem aan en vervolgens keek ik weg. 'Kurt, je moet niet bang zijn en alles toelaten, anders krijg je geen één herrinering terug' zeg ik gekweld en pijnlijk. Ik kreeg weer tranen in mijn ogen en kijk hem weer aan. 'Of je het nu leuk vind of niet. Ik zal altijd van je blijven houden en ik laat je niet met rust. Ik ben je verloofde en als je dat niet geloofd. Kijk aan je hand, daar zit een verlovingsring' zeg ik gemeend en mijn hart klopt pijnlijk. 'Ik weet dat dit voor jou nu verwarrend moet zijn, maar je moet me geloven' zeg ik nu snikkend en tranen rollen nu over mijn wangen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik keek even naar mijn ring en zag inderdaad een ring zitten. Wat? Was het dan toch waar? Ik snapte het helemaal niet meer. Ik sloot mijn ogen en probeerde om me iets te herinneren. Ik deed echt mijn best om iets terug te krijgen, maar het lukte niet, waarna ik Blaine aankeek. 'Ik kan het niet geloven.' zei ik weer op een neutrale toon, maar vanbinnen voelde ik me zo angstig en alleen. 'Ga weg.' zei ik weer iets bozer, waarna ik me omdraaide van Blaine. Ik snapte gewoon niet, waarom ik verloofd zou zijn. Die ring kon ik net zo goed zelf gekocht hebben een keer. Ik kon gewoon niemand geloven die ik niet kende. Het probleem was, dat ik helemaal niemand meer kende. Ik wilde in het begin wel dat Blaine me hielp, maar nu hij 'leugens' aan me begon te vertellen wilde ik dat gewoon niet. Ik voelde mijn ogen waterig worden, maar knipperde de tranen weg. Ik voelde me zo alleen en bang, nu ik me niets meer herinnerde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Nee' zeg ik hard, nadat hij dat zei. Ik zal hem nooit alleen laten en ik zou aan hem laten zien dat ik ziels veel van hem hield en ik zal mijn uiterste best doen om hem bij me te houden. 'Nee, ik laat je niet alleen. Of je het wilt of niet, ik blijf hier bij jou' zeg ik hard en gemeend. Ik veegde ruw mijn tranen weg en ging zitten op mijn plaats. Ik kijk hem aan en schudde mijn hoofd. Ik zou bij hem blijven en hem laten zien dat het waar is. Hij moest toch iets herrineren? Wat kon ik nog meer aan hem vertellen? Ik wou dat hij zijn geheugen terug kreeg, wacht misschien zijn gevoelens. Maar ik merkte dat hij bang was en nu alleen voelde. 'Kurt, ik hou van je en ik zal altijd van je blijven houden' zeg ik gemeend en weer kreeg ik tranen in mijn ogen. 'Doet dit je niet iets of voel je helemaal niets voor mij. Je bent of was hopeloos verliefd op me' zeg ik gefrustreerd. 'Ik hou van je, Kurt!' roep ik gebroken, waarnaar ik mijn ogen neersloeg en weer tranen over mijn wangen voelde rollen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik draaide me weer om naar hem en voelde nu ook tranen over mijn wangen stromen. Ik hoorde zijn vraag en keek hem verward aan. 'Ik weet het gewoon niet!' zei ik nu ook huilend. 'Ik weet niet eens wie je bent, hoe kan ik houden van iemand die ik niet eens ken. Ik voel me zo door de war.' zei ik verward waarna ik radeloos mijn handen in mijn haren plantte. 'Hoe zou jij het vinden als je ineens wakker wordt in een onbekende kamer en als er allerlei vreemde mensen je zulke dingen vertellen?' vroeg ik angstig aan hem. Ik bekeek hem nu eens goed. Hij had warme bruine ogen, mooie zwarte krullen die in toom gehouden werden door zijn gel. Hij keek me aan, met een radeloze blik in zijn ogen. Ik voelde ineens iets warms in mijn buik, maar ik kon niet plaatsen wat het was. Wat was dat gevoel? Ik keek naar Blaine en er was iets wat mijn geheugen streelde. Snel wendde ik mijn blik af en sloot ik even vermoeid mijn ogen, hopend dat ik iets zou herinneren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.