• # 1. Een soort van Glee, maar ook weer niet. Gewoon, 4 meisjes, 4 jongens. Een docent maakt het groepje compleet. Alle 9 de mensen kunnen goed zingen, dansen en acteren. Maar er zijn ook de gewone mensen. De gewone houden zich gewoon bezig met studeren en leren. Dat zijn een soort Nerds (4 x). ( - Dit wordt beter uitgelegd als het gekozen wordt - )

    # 2. Een dagelijks leventje van 4 beste vriendinnen die altijd wel samen praatjes hebben over alles: studeren, leren, school, seks, bovennatuurlijke wezens, kleding, mode, jongens, andere meisjes, populaire mensen, sterren, ga zo maar even door. Maar langzaam drijven ze allevier uit elkaar omdat ze allevier een leuke jongen ontmoeten.

    # 3. Een paar jongeren die een dier in zichzelf hebben. De één heeft een vogel, de andere een coyote, en zo voorts. Ze hebben karaktereigenschappen van die dieren en kunnen er soms in veranderen. Maar soms verliezen ze de macht over zichzelf en kunnen heel wat schade aanrichten.

    Zelf kan ik niet kiezen, ik zelf vind 1 en 3 de leukste dingen. Welke vinden jullie?

    1 : |||||
    2 : |||||||||
    3 : |||||||

    Geen reservering mogelijk, ook geen waarschuwingen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:20 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Alledrie ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    2 (;
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    1 en 3 (:


    Do what people say you can't.

    2

    3!!

    1


    ©1998

    3-3-3-3!!!!(lol)

    2


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    definitely, 3 ;)


    On wednesdays we wear black

    1&2 vind ik leuk.(kitty)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    2 ;)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ook 1 &2

    Ervaren...als je lid bent van een rpg-site, waar je voorheen best actief was, telt dit dan? Ik ben het gewoon me te houden aan de 300-regel en op te letten op wat ik typ, om fouten zoveel mogelijk te vermijden. Is dat dan ervaren?


    Whoever has eyes to see and ears to hear will be persuaded that mortals can hide no secrets.

    Kiburi schreef:
    3.


    BCBG schreef:
    (...)

    Daarom zet ik erbij 'Alleen voor ervaren RPGers' en als er iemand komt die zegt 'Ik wil meedoen maar ik ben niet ervaren', dan wijs ik die af.

    µKlinkt nogal als discriminatie, niet? Hoe moeten ze het anders leren?
    Da's juist als in het echte leven, waardoor je geen job vindt omdat je geen ervaring hebt. Dat vind ik maar iets belachelijk. Je geeft mensen niet eens een kans.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    3 lijkt me gaaf. :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from Perdition