• # 1. Een soort van Glee, maar ook weer niet. Gewoon, 4 meisjes, 4 jongens. Een docent maakt het groepje compleet. Alle 9 de mensen kunnen goed zingen, dansen en acteren. Maar er zijn ook de gewone mensen. De gewone houden zich gewoon bezig met studeren en leren. Dat zijn een soort Nerds (4 x). ( - Dit wordt beter uitgelegd als het gekozen wordt - )

    # 2. Een dagelijks leventje van 4 beste vriendinnen die altijd wel samen praatjes hebben over alles: studeren, leren, school, seks, bovennatuurlijke wezens, kleding, mode, jongens, andere meisjes, populaire mensen, sterren, ga zo maar even door. Maar langzaam drijven ze allevier uit elkaar omdat ze allevier een leuke jongen ontmoeten.

    # 3. Een paar jongeren die een dier in zichzelf hebben. De één heeft een vogel, de andere een coyote, en zo voorts. Ze hebben karaktereigenschappen van die dieren en kunnen er soms in veranderen. Maar soms verliezen ze de macht over zichzelf en kunnen heel wat schade aanrichten.

    Zelf kan ik niet kiezen, ik zelf vind 1 en 3 de leukste dingen. Welke vinden jullie?

    1 : |||||
    2 : |||||||||
    3 : |||||||

    Geen reservering mogelijk, ook geen waarschuwingen.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 17:20 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan niet kiezen tussen 1 en 2 XD


    El Diablo.

    3 :))


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    3.

    2

    3! :3 Lijkt me leuk.
    (Twee ook wel overgens)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 15:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb jullie allemaal bij het nummer gezet ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    2


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Geen eigenlijk, ze lijken me allemaal een beetje onorgineel waar vooral mensen aan mee gaan doen die niet zo goed kunnen RPGen of nieuw zijn, waardoor iedereen korte posts schrijft en alles heel snel gaat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Geen eigenlijk, ze lijken me allemaal een beetje onorgineel waar vooral mensen aan mee gaan doen die niet zo goed kunnen RPGen of nieuw zijn, waardoor iedereen korte posts schrijft en alles heel snel gaat.


    Daarom zet ik erbij 'Alleen voor ervaren RPGers' en als er iemand komt die zegt 'Ik wil meedoen maar ik ben niet ervaren', dan wijs ik die af.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    3!


    Physics is awesome

    BCBG schreef:
    (...)

    Daarom zet ik erbij 'Alleen voor ervaren RPGers' en als er iemand komt die zegt 'Ik wil meedoen maar ik ben niet ervaren', dan wijs ik die af.


    En wat is voor jouw een ervaren RPGer?


    Physics is awesome

    2


    ~

    1 !!!!!!!!!!!!11


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    2


    [crooked]

    2


    If boys don't like you, they're gay...