• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luke Moore

    Ik ging zitten.
    "Zwitserland dus, ben ik nog nooit geweest." zeg ik en speel verveeld met haar haar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik kijk hem aan. 'Sorry, ik weet niet wat je leuk vind of hoe ik je kan helpen, maar probeer gewoon wat te slapen, het zal je zeker goed doen.' zeg ik dan bezorgd en sta dan op van zijn bed. 'Probeer het alsjeblieft, ik wil de oude Sam terug.' dat laatste zeg ik heel zacht. En ik kijk dan naar Nala en dan weer terug naar Sam. 'En Nala zal er voor je zijn als er iets is.' zeg ik dan met een zakke glimlach en loop dan naar Ian toe die ik mee sleur de kamer uit. Ik kijk nog een keer naar Sam en kijk hem recht aan en bijt op mijn lip en loop dan toch met Ian de kamer uit.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga slapen, bye!!]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik klem mijn kijken opeen als hij zegt dat hij misschien iemand op Josh af moet sturen, 'Als je dat maar uit je hoofd laat,' sis ik naar hem. 'En wat die wang betreft, jij lijkt me wel zo'n type dat tegen een muur aan struikelt. En anders zeg je toch lekker dat ik het ben geweest.' ik kijk hem uitdagend aan. Hij gaat me namelijk toch niet straffen. Dat is echt allang gebleken. 'En ik wil je aan het feit herinneren dat je er voor gezorgd heb dat ik in een bijna-shock toestand kwam. Dat je me eerder ook al gedwongen heb door te dreigen met een n-n-naald,' verdomme. Waarom kan ik het nou nooit zeggen zonder dat mijn stem trilt? 'Ik heb nog liever pijn dan dat ik bang ben,' bijt ik hem toe. 'En je weet zelf ook dat je je werk niet doet als je niet straft.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [slaap lekker]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy michels

    Ik dacht na en beet toen op mijn lip. 'Ik ook niet, maar ik heb er veel verhalen over gehoord. Veel vriendinnen gingen daar altijd skiën.' Ik zwijg even. 'Kab jij skiën?' Ik kijk hem even aan. Hoe hu met mijn haar speelt voelt lekker. Mijn mondhoeken krullen omhoog. Als wij zo zaten op mijn bed, thuis in Londen, dan had ik me gelukkig gevoeld. Ik sla mijn ogen meer. Als we hier vrij kwamen... Dan ging Luke natuurlijk terug naar Australië... 'Luke,' vraag ik zachtjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik loop rustig met haar mee, sla mijn arm om haar middel en druk een kus op haar slaap. 'Gaat het,' vraag ik zacht en bekijk de zeikant van haar gezicht. 'Ik probeer aardig tegen hem te doen, maar het gaat niet. Sorry.' Ik kijk recht voor me uit en sluit even mijn ogn. Sorry Naomi, sorry, maar Sam dwarsboomt me gewoon te veel, dacht ik bij mezelf.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik klem mijn kijken opeen als hij zegt dat hij misschien iemand op Josh af moet sturen, 'Als je dat maar uit je hoofd laat,' sis ik naar hem. 'En wat die wang betreft, jij lijkt me wel zo'n type dat tegen een muur aan struikelt. En anders zeg je toch lekker dat ik het ben geweest.' ik kijk hem uitdagend aan. Hij gaat me namelijk toch niet straffen. Dat is echt allang gebleken. 'En ik wil je aan het feit herinneren dat je er voor gezorgd heb dat ik in een bijna-shock toestand kwam. Dat je me eerder ook al gedwongen heb door te dreigen met een n-n-naald,' verdomme. Waarom kan ik het nou nooit zeggen zonder dat mijn stem trilt? 'Ik heb nog liever pijn dan dat ik bang ben,' bijt ik hem toe. 'En je weet zelf ook dat je je werk niet doet als je niet straft.'


    Marcell/Man
    "Moet ik dan alles letterlijk zeggen?" Zeg ik emotieloos. Verveeld zelfs. Alweer. Zo goed mogelijk te doen zonder al te veel te hoeven straffen.. Ik zucht een keer. "Das nou effe jammer. Maar weetje.. Ik gebruik je angsten omdat ze werken en ik je lichamelijk in ieder geval niks doe. En dan kan je beter dansen. Zul je nog wel merken" Ik klem mijn kiezen op elkaar en ontspan ze dan. "Dans biedt jou -volgens mij- alles wat je nodig hebt om je leven door te komen. Dus is mijn keuze mijn werk niet precies doen en daardoor zorgen dat je uiteindelijk langer gelukkig bent geweest, of mijn werk doen en iedereen lichamelijk zo kwellen dat het geestelijk pijn doet"

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een klein glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl kleine roze blosjes op haar wangen verschenen. "Ik ben blij dat het beter gaat met je rug" zei ze zachtjes, verstaanbaar voor hem, terwijl ze hem aankeek in zijn ogen en een kusje op het puntje van zijn neus drukten. Met een klein zuchtje legde Eleadora haar hoofd weer op Julio zijn borstkast, de snijdende en pijnlijke stilte was goed te voelen, iets waar Eleadora niet tegen kon. Een pijnlijke en ongemakkelijke stilte. Echter kwam ze toen pas tot de conclusie dat ze met het geweldige moment van net, één belangrijk ding vergeten waren...


    Julio Martinéz
    "Ik had niks moeten vragen" Zeg ik uiteindelijk. "Niet nu" Het hele moment is verpest. Van geweldig, en gelukkig, en fijn is de sfeer omgeslagen tot pijnlijk en stil. Maarja. Ik ben goed in momenten verpesten, kennelijk. Mijn hand gaat als een soort automatisme naar Eleadora's hoofd, waar mijn duim heel zacht over haar haar strijkt. En wij waren aan het dansen?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik lach hem uit. 'Man, je lult. Jij weet net zo goed dat je mij net zo lang lichamelijk kan kwellen als je wilt, het doet me niets.' ik vergeet even het feit dat ik een hele dag niet gepraat heb. 'Weet je wat jouw eigen probleem is. Want ìk zie dat namelijk wel. Jij hebt problemen omdat je zelf te veel twijfelt. Telkens van plan switcht, en doordat je dit werk doet.' ik kijk hem strak aan. 'Tuurlijk, jij kan best dit werk doen, maar je maakt het niet hard. Je doet het niet ''goed''. En dan bedoel ik goed zoals de anderen het doen. En doordat jij telkens van plan switcht maak je aan mij duidelijk dat je me helemaal niet gaat straffen. Dus blijf ik gewoon door praten. Geloof me, jij gaat het nog moeilijk krijgen zo.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Ergens voel ik dat dit de verkeerde kant op gaat. Te persoonlijk gaat worden. En dus reageer ik alleen met een emotieloze "Bedankt voor de tip." Het gaat haar absoluut niks aan waarom ik dit werk doe. Als ik haar nu sla is het een dom contrast met mijn woorden, dus doe ik het niet. "Hij zal alleen niet werken" dom dom dom!


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ik kijk naar hem. Hij is emotieloos, maar ik ga door. 'Ik heb gelijk en dat weet je,' push ik hem. 'En ik heb nog niet eens echt een tip gegeven. Meer gezegd waar het op staat, doet zeker nooit iemand voor je? Misschien je vrouw? Heb je wellicht kinderen?' ik probeer hem emotioneel, persoonlijk te raken. Zelf zou ik dat namelijk verschrikkelijk vinden. 'Wat vinden zij van het werk dat je doet?' ik kijk hem uitdagend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [OOEEWWWHHH! Les is vals!
    Ik ga om 12]

    Marcell/Man
    "Wat heb jij daarmee te maken?" Zeg ik nog net zo emotieloos als net. Het kost me nu alleen meer moeite. Die je dus niet ziet, want je ziet geen een emotie nu. Godzijdank dat ik nog steeds op haar ben, ook nog wel even zal zijn, want anders had ik misschien toegegeven aan de neiging.. Sterk zijn. Nee. Hoe drie letters kunnen snijden. Nee nee nee. Mijn gedachten gaan van 'het' af. Yes. Straks.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    'Hmm... niets speciaals, maar je geeft geen antwoord,' zeg ik dan uitdagend. 'Ik heb eigenlijk wel medelijden met je vrouw, ik zou me niet anders kunnen voorstellen dat ze je haat. Dat je kinderen je verachten.' ik kijk hem strak aan. 'Sla je hen ook als ze tegenwerken? Of dreig je dan met een verdovingsmiddel?' ik probeer hem te raken. Het kan niet anders dan hem raken. 'Nou?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en zacht zuchtje verliet haar mond waarna ze hem aankeek en zachtjes op haar onderlip beet. "Het is niet jou schuld. Verwijt het jezelf niet, Julio" Eleadora wist waar hij nu aandacht, maar zijn schuld? Nee, dat was het zeker niet. Zachtjes drukten ze een kusje op zijn borst, waarna ze haar hoofd weer op zijn borstkast plaatsten en met haar duim over een willekeurig stukje van zijn zij streelden. "Kan het geen kwaad? Dat we net..." Eleadora stopte haar zin even terwijl kleine lichte blosjes op haar wangen verschenen. "Dat we net niets...hebben gebruikt..." Bracht ze heel zachtjes uit.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [post komt egt zo, later als 12.:Y?
    maar dan ga ik wel egt}


    Stop acting normal. It gets bored.