• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik heb al gereageerd met Amy:) Hierboven ergens:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik ga zo zitten dat hij makkelijker mijn haar kan vlechten. Ik kijk voor me uit. 'Is snowboarsen leuk?' Ik bijt op mijn lip en probeer mijn hoofd recht voor hem te houden. 'Als we hier uit zijn... Ga je dan terug naar Australië?' Ik staar voor me uit en blijf rustig wachten op antwoord. Ik sluit even mijn ogen en maak geen geluid. Dan sla ik mijn ogen neer en kijk naar het dekbed


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik ga zo zitten dat hij makkelijker mijn haar kan vlechten. Ik kijk voor me uit. 'Is snowboarsen leuk?' Ik bijt op mijn lip en probeer mijn hoofd recht voor hem te houden. 'Als we hier uit zijn... Ga je dan terug naar Australië?' Ik staar voor me uit en blijf rustig wachten op antwoord. Ik sluit even mijn ogen en maak geen geluid. Dan sla ik mijn ogen neer en kijk naar het dekbed


    Luke Moore

    "In eerste instantie, ja. Maar enkel om mijn spullen op te halen. En mijn portefeuille, want zonder paspoort kan ik niet helemaal naar londen vliegen. Ik denk dat ik in de gevangenis vlieg dan. Als mijn ouders mij niet laten dansen, dan hebben ze pech. Over twee maand word ik achttien, dan hebben ze niets meer te zeggen," zeg ik haar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Coockies schreef:
    [Ik heb al gereageerd met Amy:) Hierboven ergens:)]
    [Heb geduld ik ging mij eerst douchen ^^]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik wil me omdraaien, maar hij is nog steeds met mijn haar bezig. 'Maar...' Ik denk even na. 'Dus je bent van plan om naar Londen te komen?' Ik draai me nu toch wel een beetje om, zodat ik hem net aan kan kijken. Als hij van plan was om naar Londen te komen... Waarom zou hij dat doen? Toch niet alleen voor mij? Ik bedoel... In Australië waren zijn ouders... Ik kijk hem aan. 'Waarom verbieden ze je te dansen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ze zegt me manieren om mezelf weer volledig te krijgen. En dat ik dat ook zal worden. Ik probeer het me voor te stellen, en ik ben eerlijk. Het wil niet echt lukken. Ze legt haar andere hand ook op mijn wang, alsof ze extra goed tot me door wil dringen. Ze zegt dat ze er op dit moment voor zal zorgen dat ik mijn herinneringen terug krijg. En dan zegt ze iets heel onverstaanbaars waar ik van in de war raak, 'S-sorry? Wat zei je op het laatst?' vraag ik dan. Ik kijk in haar bruine ogen. Ze zien er wel mooi uit. Maar ik zie er iets in. Vastberadenheid? Zekerheid? Maar nee. Wat ik zie is een mogelijkheid. 'Ik weet niet of ik het kan,' begin ik dan op zachte toon. Ik kan niet wegkijken. 'ik weet niet of ik wel de persoon ben om door te gaan, om te strijden. Hoewel jij en Naomi wel zeggen dat ik koppig ben. Maar of ik het daarmee red? Ik weet het niet.' mijn stem is een fluistering geworden. Ik kijk haar nog steeds aan. 'Maar ik zal het proberen,' zeg ik amper hoorbaar. Al die tijd kijk ik in haar bruine mooie ogen.

    Nala
    Zijn ogen hadden dezelfde uitwerking op me als ze altijd al hadden. Zijn aanwezigheid benevelde me.
    "Het is Noors." zei ik dan zacht. "Het betekent: al is het het laatste wat ik doe."
    "En proberen is het enige wat ik van je vraag. Ik weet gewoon zeker dat het dan gaat lukken." fluisterde ik ook zacht. Ik bijt op mijn lip, terwijl ik hem nog steeds in zijn ogen kijk. Ik voelde iets in de lucht hangen. Maar misschien lag het gewoon aan mij...
    "Jij kan alles aan." fluisterde ik ook heel zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik kijk haar aan. Ik weet het gewoon niet. 'Ik mag toch hopen dat het niet het laatste is wat je doet, want dat ben ik niet waard,' zeg ik dan. 'Ik weet niet zeker of het gaat lukken,' fluister ik met verstrikte stem. 'Het ene moment heb ik het gevoel alsof ik verloren ben, het andere moment dat mijn herinneringen zo dicht bij zijn. Maar dat tweede gevoel ontglipt me telkens zo snel.' ik kijk haar nog steeds aan. Ik slik een keer. Ze fluistert dat ik alles aan kan. 'En toch eindig ik hier,' fluister ik, nog altijd met verstrikte stem. 'Maar jij bent tenminste bij me. Dan heb ik tenminste nog iets in mijn leven,' fluister ik. 'En niet zomaar iets, maar iemand. Een schattig, volwassen, meisje die er voor me is.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "ALs klein kind keek ik altijd als ik met mijn ouders aan de hand door de straten liep naar de flashmobs en battles op straat. Ik vond het zo fascinerend. Ik heb alle streetdancefilms en step up's gezien. op mijn veertiende stond ik voor mijn huis wat te proberen en toevallig kwam er een groepje jongens en meisjes voorbij. Ze hadden het gezien, en riepen me. Ze zeiden dat ik bij hun crew mocht komen. Het zou een droom zijn geweest.
    's Avonds aan tafel zei ik dat ik graag wilde dansen. Ze vroegen me welke stijl. Ik zei streetdance en ze gaven me een preek. Ik luisterde niet en ging toch bij hun. Op de dag dat ze me ontvoerden hadden mijn ouders het ontdekt. Ze dreigden met opsluitingen en huisarrest en ik liep weg." vertelde ik


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [KISS KISS KISSSSSS!
    Reacties komen eraan :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Trollollol :') Nala moet het initiatief nemen :Y)]

    [En hoi Nowwii (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Amy Michels

    Ik luister naar zijn verhaal. 'Maar luister luke.' Ik draai me nu helemaal om. 'Je bent nu weg, ik weet zeker dat ze ongerust zijn en hun beslissing over dansen hebben aangepast. Ze willen je niet kwijt, dat kan ik niet geloven. Dus als jij thuis komt... Dan word je met open armen ontvangen en mag je doen wat je wilt. Als ze dat brandmerk zien...' Ik kijk hem aan en streel zijn wang. 'Je ouders laten je dansen, dat weet ik zeker.' Ik geef hem een kusje en bijt op mijn lip. Alleen zou dat betekenen dat hij neit naar Londen komt...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [HOOOOOOOOOOJ!
    Laat Nala nog maar even online komen voor half 1, 1 uur x)
    Dan moet ik gaan paardrijdeeeeen (H)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hahaha :') ik weet niet wanneer Femke terug komt :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Hmm... niets speciaals, maar je geeft geen antwoord,' zeg ik dan uitdagend. 'Ik heb eigenlijk wel medelijden met je vrouw, ik zou me niet anders kunnen voorstellen dat ze je haat. Dat je kinderen je verachten.' ik kijk hem strak aan. 'Sla je hen ook als ze tegenwerken? Of dreig je dan met een verdovingsmiddel?' ik probeer hem te raken. Het kan niet anders dan hem raken. 'Nou?'


    Marcell/Man
    Geen reactie. Ik leun nog steeds emotieloos tegen de muur. In het bijzijn van Leslie kan ik mijn emoties ineens heel erg goed onderdrukken. Moet ik mijn emoties wel onderdrukken. Eigenlijk bij iedereen, maar bij Les al helemáál. Ik mag haar absoluut geen zwakke plekken laten zien, al weet ze er al een paar. Er is nog geen seconde voorbij gestreken voor ik mijn antwoord al klaar heb. "Gaat je nog steeds niks aan. Ik mag niet over privé zaken praten op mijn werk, en dat is iets waar ik me graag aan houd" Ik kijk haar nog net zo emotieloos als al de hele tijd aan, misschien iets verbitterd. "Net zoals het mij niks aan gaat hoe jouw familie is, of waar je vandaan komt. Het enige wat ik moet weten is dat je danst"

    TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een klein en zacht zuchtje verliet haar mond waarna ze hem aankeek en zachtjes op haar onderlip beet. "Het is niet jou schuld. Verwijt het jezelf niet, Julio" Eleadora wist waar hij nu aandacht, maar zijn schuld? Nee, dat was het zeker niet. Zachtjes drukten ze een kusje op zijn borst, waarna ze haar hoofd weer op zijn borstkast plaatsten en met haar duim over een willekeurig stukje van zijn zij streelden. "Kan het geen kwaad? Dat we net..." Eleadora stopte haar zin even terwijl kleine lichte blosjes op haar wangen verschenen. "Dat we net niets...hebben gebruikt..." Bracht ze heel zachtjes uit.


    Julio Martinéz
    Mijn duim blijft even stil op Eleadoras hoofd liggen. "Ehh.. Ik hoop van niet" Zeg ik eerlijk. En niet omdat ik geen kind met Eleadora zou willen - ik bedoel.. Als ik dan een kind heb, dan met Eleadora. En ik zou het best willen, maar het zou absoluut te zwaar worden. Om zo jong al ouders te worden zou absoluut niet goed uitpakken met onze danstoekomsten. Nee, ik zeg het juist om die reden. Het zou te moeilijk worden, als we hier al uit komen. En als we hier nog zitten.. Ik weet zeker dat ze niet netjes gaan wachten tot het kind er is om het ons dan vervolgens te laten houden. Als Eleadora al zwanger is natuurlijk. "Omdat ik het je niet aan zou willen doen hier een kind te baren" Dat laatste fluister ik zachter, waarna mijn duim weer verder gaat met strelen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [FEMKEEEEEEEEEEEEEE *Echo, echo*]


    Stop acting normal. It gets bored.