• Veel mensen die lid zijn van Quizlet, willen elkaar graag ontmoeten. Ze moeten een Quizlet-dag regelen! Waar je als Quizlet-lid heen mag, dan krijg je een sticker waar je gebruikersnaam opstaat en kan je anderen ontmoeten. Mee eens of niet?

    We kunnen dan meerdere dagen doen. 1 dag in Brabant, dan kunnen mensen die in Belgie wonen daar heen. En dan bijvoorbeeld eentje in Gelderland, Friesland en dan nog eentje in Noord-Holland.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 15:33 ]


    Sometimes people dissapear from your life for a reason...

    Waar zou die dan gehouden moeten worden? Er is altijd wel iemand die wil gaan maar niet kan gaan omdat het te ver is. Onneens dus.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Goed idee maar misschien handig om dan misschien meerdere dagen te organiseren? Zodat iedereen kan en dat het voor niemand te ver weg is of slecht bereikbaar.


    Physics is awesome

    Organiseer een meeting. Ik denk het beste ergens bovenin Brabant, omdat het dan ook bereikbaar is voor de Belgen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Cairde schreef:
    Waar zou die dan gehouden moeten worden? Er is altijd wel iemand die wil gaan maar niet kan gaan omdat het te ver is. Onneens dus.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Goed overna gedacht! Ik heb het bovenin aangepast


    Sometimes people dissapear from your life for a reason...

    No. Just no.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    No. Just no.


    Als jij het niet leuk vind hoef je er ook niet naar toe hoor ;)
    Zelf zou ik er niet eens naar toe mogen -.-''


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat is wel eens vaker voorgesteld. Het probleem is dat een 'Quizletdag' door Quizlet georganiseerd zou moeten worden, omdat Q aansprakelijk zou worden gehouden als je die naam erop plakt. Rutger heeft geen tijd om zoiets te regelen en als het aan gewone Q'ers wordt overgelaten en er gaat iets mis, zitten Rutger en Q in de problemen.
    Je kunt wel gewone meetings houden, natuurlijk. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is wel eens vaker voorgesteld. Het probleem is dat een 'Quizletdag' door Quizlet georganiseerd zou moeten worden, omdat Q aansprakelijk zou worden gehouden als je die naam erop plakt. Rutger heeft geen tijd om zoiets te regelen en als het aan gewone Q'ers wordt overgelaten en er gaat iets mis, zitten Rutger en Q in de problemen.
    Je kunt wel gewone meetings houden, natuurlijk. (:


    Klopt, daar zit je dan ook weer mee. Alleen meeting mag niet iedereen of ze wonen te ver weg, daarom leek mij dit wel een leuk ideetje. Maar het zou inderdaad behoorlijk veel geregel worden enzo


    Sometimes people dissapear from your life for a reason...

    CharlieAngel schreef:
    (...)

    Klopt, daar zit je dan ook weer mee. Alleen meeting mag niet iedereen of ze wonen te ver weg, daarom leek mij dit wel een leuk ideetje. Maar het zou inderdaad behoorlijk veel geregel worden enzo


    Ik denk eigenlijk dat mensen die niet naar een meeting mogen, ook niet naar een Quizletdag zouden mogen. En zoals je zelf al zegt zou het niet echt mogelijk zijn om één plek te vinden waar iedereen heen kan. Als je toch aparte dingen gaat organiseren, is er eigenlijk al geen verschil meer met gewone meetings, dus kun je het denk ik beter daarop houden.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou overigens, als ik al naar een meeting zou mogen komen al zeker niet helemaal naar Brabant mogen. Dus volgens mij kan je beter - als er überhaupt al een Quizletdag zou komen - ook een locatie in België zelf nemen;


    Ex astris, sciencia

    Ik vind het nogal onnodig, aangezien er ook al meetings zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mulford schreef:
    Ik zou overigens, als ik al naar een meeting zou mogen komen al zeker niet helemaal naar Brabant mogen. Dus volgens mij kan je beter - als er überhaupt al een Quizletdag zou komen - ook een locatie in België zelf nemen;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Cairde schreef:
    Waar zou die dan gehouden moeten worden? Er is altijd wel iemand die wil gaan maar niet kan gaan omdat het te ver is. Onneens dus.


    Je kunt ook niet rekening houden met iédereen. Als je het ergens in het "midden" houd. Dan hebben de mensen die niet kunnen (helaas) pech!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wel leuk idee, maar zal ook ruzie met zich meebrengen.


    -