• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze zegt dat ze de oude Sam terug wil. En gek genoeg krijg ik er tranen van in mijn ogen. Ik wil het ook. Zo graag. Maar ik weet niet hoe. Ik kijk haar na, en ze kijkt dan nog een keer om. Ze kijkt me echt recht aan. Ze loopt weg met de jongen. Één enkele traan loopt over mijn wang. Ik wil het zo graag.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ze kan wakker worden en dan de traan zien?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nu heb ik Sam aan het huilen gemaakt! (huil)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Not really ^^ het is maar 1 traan ;3

    Naaaallllaaaa?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik weet niet goed van wat ik wakker wordt. Misschien is het gewoon zo dat ik goed emoties aanvoel. En weet wanneer ik nodig ben.
    Misschien was het gewoon toeval, maar toen ik mijn ogen plots opende, zag ik een traan over Sam zijn wang lopen.
    Ik ga heel stilletjes recht zitten en veeg de traan met mijn duim weg. Mijn hand laat ik op zijn wang liggen, zodat hij me recht zou aankijken.
    "Het komt goed, ik zweer het. Alles komt weer in orde." zei ik, terwijl ik zijn blik gevangen hield. "Ik laat je niet met rust tot je geheugen terug is. Je zal je nog dingen gaan herinneren omdat je mij beu bent."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Nala wordt dan ineens wakker, toch niet door mij? Ze veegt mijn traan weg en laat haar hand op mijn wang rusten. Ik kijk haar aan. Misschien wel iets met wanhoop in mijn blik. Ze zorgt ervoor dat ik haar aan blijf kijken. Het komt allemaal goed vertelt ze me. Dat ze er voor zal zorgen dat ik mijn geheugen terug krijg. Verdriet is in mijn ogen te lezen. 'En wat nou als dat niet gebeurt?' vraag ik zacht. 'Wat dan? Dan heb ik toch niets aan mijn leven?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Verloren herinneringen houden je niet tegen om te leven. Een mens heeft een vechters-instinct, die geraakt overal door." glimlachte ik zacht, mijn duim streelde licht over zijn wang om hem gerust te stellen.
    "Kijk nu naar mij. Ik weet dat je je niets meer kan herinneren van wat ik je verteld heb, maar neem het maar van mij aan. Ik heb veel meegemaakt. Ik zou misschien zelfs blij zijn als ik mijn herinneringen kwijt was, als ik niet meer zou moeten denken aan die keer dat ik boven het dode lichaam van mijn moeder hing, schreeuwend dat ze terug moest komen. Als ik niets meer wist van al die avonden bij mij thuis. Als ik me niet meer zou herinneren dat ik zo bang was om jou te verliezen...
    Maar ik ben hier nog. Ik geef niet op! Af en toe stort ik in, maar ik kom er steeds weer boven op. En hoe vaak heb ik mezelf niet afgevraagd, waarom ik niet gewoon zelfmoord pleegde. Maar op een of andere manier werd het me steeds duidelijk dat dat geen optie was. Opgeven is nooit een optie. Ooit, het maakt niet uit vroeg of laat, maar ooit komt er zo'n moment dat je blij bent dat je het nooit opgegeven hebt.
    En daar moet je voor vechten! Je leven is belangrijk! Niets kan eeuwig duren, ook je ellende een pijn niet! Ooit komt alles weer in orde en dan kijk je met voldoening terug naar deze tijd. Want jij hebt dat dan doorstaan, jij hebt alles wat het lot je voor je voeten wierp, overleefd en er iets moois van gemaakt."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Kiss Kiss. :Y) Snel verder ben het helemaal aan ht volgen, haha. En ik vind Nala's teksten mooi!]

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 18:13 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hmmmm... Dit is inderdaad zo'n kus moment eah? :Y) misschien dat Sam Nala maar moet kussen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {misschien ja... als beloning voor haar prachtige opbeuringstekst xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ii heb besloten dat Sam het nog niet doet :Y)]

    Sam
    Ze vertelt me echt iets, wat me aan het denken zet, maar mijn gedachten worden me al snel pijnlijk duidelijk. Ik kijk haar aan. 'Herinneringen maken de mens, ik weet niet wie ik ben Nala. Zonder mijn herinneringen ben ik niets. Weet ik niet wie ik moet zijn.' ik ben.. verdrietig. 'Ik kan niet zomaar een nieuwe identiteit aannemen, iemand zijn die ik waarschijnlijk niet eens ben dan.' en zo zie ik het. Mijn stem trilt al die tijd. 'Het is niet dat ik opgeef, ik wil niet dood. Ik wil weten wie ik ben. Ik voel me leeg van binnen. Een lege Sam. En ik wil een volledige Sam. Ik wil weten wie ik ben, en niet hoeven teren op andermans meningen over mij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sirry dat hij niet zo lang is als die van jou.. Waarschijnlijk niet zo mooi geschreven, maar ik zit op mijn mobiel en doe mijn best :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke, let it happen, ik weet niet wat ik moet doen, ben bored.. Josh en Naomi are lonely, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp