• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

“To live will be an awfully big adventure.”

[Sorry, Les zit stuck bij Marcell :')]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Hoe kun je me dit aan doen?! (huil)]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Wat aandoen? :')]

Nala
    "Dan vorm je toch een eigen mening over jezelf!" zei ik wanhopig. "Je kijkt naar hoe je reageert op dingen, je leert jezelf weer kennen. Oh, kijk een paarse vlag, hmm dat is een mooie kleur. Oeh, lievelingskleur? Bingo, streep maar af op het lijstje. Het leven gaan sowieso door en jij zal dat ook doen. Je zal opnieuw volledig worden, al duurt het wat langer en is het wat moeilijker dan gewoon met je herinneringen."
    Ik keek hem indringend aan en legde mijn andere hand ook op zijn wang.
    "En wie zegt dat je jouw geheugen niet terug krijgt?! Ik zorg dat je je herinneringen terug krijgt, Selv om det er det siste jeg gjør!" ging ik in mijn brandende tirade weer over op mijn moedertaal. Mijn ogen smeulden, maar het was geen woede, het was een soort vuur. Eentje die mij rechtop had gehouden, altijd al, en die ik graag aan hem zou willen doorgeven.

[Dat Josh nu lonely is, hoe kun je, hoe kun je hem zo maar verlaten?! (huil) Haha]

jaimyhoi schreef:
    [Sirry dat hij niet zo lang is als die van jou.. Waarschijnlijk niet zo mooi geschreven, maar ik zit op mijn mobiel en doe mijn best :')]

{Hé, ik vind het goed ;p}

[Aw Dankje Fem (:

En sorry Naoom :') ik zal proberen zo snel mogelijk terug te keren maar ja, Les zit vast gegespt XD

en ik moet eten, mijn lievelings eten ^^ baaaaayy]

[Ik ben bezig met een reactie maar wat is de oog kleur van Nala? s":Y) bruin?]

[Ja, in het rollentopic staat bruin. :Y)]

[En ze is off nu moet ik nog langer wachten, haha. Maar een vriendin komt zo, dus reageer niet veel en snel in de dadelijk. :Y)]

Sam
    Ze zegt me manieren om mezelf weer volledig te krijgen. En dat ik dat ook zal worden. Ik probeer het me voor te stellen, en ik ben eerlijk. Het wil niet echt lukken. Ze legt haar andere hand ook op mijn wang, alsof ze extra goed tot me door wil dringen. Ze zegt dat ze er op dit moment voor zal zorgen dat ik mijn herinneringen terug krijg. En dan zegt ze iets heel onverstaanbaars waar ik van in de war raak, 'S-sorry? Wat zei je op het laatst?' vraag ik dan. Ik kijk in haar bruine ogen. Ze zien er wel mooi uit. Maar ik zie er iets in. Vastberadenheid? Zekerheid? Maar nee. Wat ik zie is een mogelijkheid. 'Ik weet niet of ik het kan,' begin ik dan op zachte toon. Ik kan niet wegkijken. 'ik weet niet of ik wel de persoon ben om door te gaan, om te strijden. Hoewel jij en Naomi wel zeggen dat ik koppig ben. Maar of ik het daarmee red? Ik weet het niet.' mijn stem is een fluistering geworden. Ik kijk haar nog steeds aan. 'Maar ik zal het proberen,' zeg ik amper hoorbaar. Al die tijd kijk ik in haar bruine mooie ogen.

[Ik ben er voor een half uur. ga nu terug lezen:)]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Oke, dit is dus echt het perfecte moment voor Nala om Sam te zoenen, haha, dat moest ik gewoon zeggen! :Y)]

[Dat weet ik :Y) ik heb er mijn best op gedaan om er heen te schrijven (:]

[Oké alles terug gelezen! Kan je even de reactie van Naomi qouten? Ik weet nu namelijk niet meer waar die staat:)]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne