• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luke Moore

    Amy begon zich ongemakkelijk te voelen en ik ook. Dus maakte ik daar een eind aan.
    "Gaan we nog terug of hoe zit dat? Ik ga hier geen eeuwigheid staan," zeg ik arrogant en verwaand zoals die kinderen dat in films doen. Zo overdreven, maar ja.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amy Michels

    Ik kijk op naar Luke en dan naar de man. 'Jaja,' zegt hij. 'Oke,' glimlac ik en kijk weer onschuldig en lief. Voor ik het dOorheb pakt hij mijn arm, sleurt me de badkamer uit en laat je op de gang weer los. Hij loopt tussen mij en Luke in wat me een onveilig gevoel geeft. Ik bijt op mijn lip en glimlach gewoon terug. Ik ruk mijn arm wel rustig los uit zijn greep. Hij lijkt het niet eens door te hebben.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:57 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik zal deze ook maar direct eens in 'mijn topics' zetten voor Femke.:Y)]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk op naar Luke en dan naar de man. 'Jaja,' zegt hij. 'Oke,' glimlac ik en kijk weer onschuldig en lief. Voor ik het d
    ??


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Na even kom ik weer op adem. Ze zegt meerdere keren sorry. 'Geeft niets,' zeg ik met een hese stem zwakke stem. Na dit gezegd te hebben moet ik weer op adem komen. Ik kijk haar aan maar sluit dan even mijn ogen om duizeligheid te onderdrukken. Dan open ik mijn ogen weer. De pijn trekt langzaam een beetje weg. 'Het geeft niets,' zeg ij dan nog een keer zacht. Ik heb haar hand nog steeds vast, zonder dat ik het door heb.


    [Naaom?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Coockies schreef:
    Amy Michels

    Ik kijk op naar Luke en dan naar de man. 'Jaja,' zegt hij. 'Oke,' glimlac ik en kijk weer onschuldig en lief. Voor ik het dOorheb pakt hij mijn arm, sleurt me de badkamer uit en laat je op de gang weer los. Hij loopt tussen mij en Luke in wat me een onveilig gevoel geeft. Ik bijt op mijn lip en glimlach gewoon terug. Ik ruk mijn arm wel rustig los uit zijn greep. Hij lijkt het niet eens door te hebben.


    [drukte te vroeg Op reactie plaatsen. Dit is de echte]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kan mezelf tegen houden om niet te gaan trillen als hij zegt dat hij het gaat delen met zijn collega's. 'Ik heb heel die klote belofte niet verbroken,' zeg ik dan kwaad. 'Ik zou die pas verbroken hebben als ik gezegd had dat we gepraat hebben op dat zolder geval. Als ik hem verteld had dat ik jou verdomme geholpen heb toen je knockout ging,'ik kijk hem strak aan. 'Of ben je dat soms vergeten? Dat ik jou ook geholpen heb.' ik ben gewoon kwaad! 'Of als ik Josh verteld zou hebben dat je me geholpen hebt.' ik schud mijn hoofd. 'Dat heb ij allemaal niet gedaan. Dus die belofte is niet verbroken!' ik schreeuw dan. Ik moet mijn woede kwijt en ik wil weg hier.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik moest me inhouden toen hij zo wild begon. Maar het lukte me. We liepen door de gangen en die klootzak tussen ons in, klootzak. Amy had zichzelf losgemaakt uit zijn greep. Gelukkig, hij kneep haar nog fijn. Eenmaal aan de slaapzaal stopte ik en trok aan AMy haar arm.
    "Bedankte voor het afzetten, " zeg ik nors tegen hem en sla de deur voor zijn neus dicht.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [ik ga slapen sorry]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [ik ga slapen sorry]
    geeft niets sweet dreams ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Zoooo ^^ even in 4-5 minuten een gedicht geschreven voor de wedstrijd XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En nu fa ik slapen, baaayyyyyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Eeuuhhmmm.. Dansers mogen op de badkamer komen XD Ik heb in gedachten dat er zegmaar een slaapzaal is met rechts daarvan de deur naar de gang. Rechts van de gang (schuin tegenover de uitgang vd slaapzaal) is een gangetje met alle deuren naar de danszalen. De badkamer is daar vlak bij, net zoals de ruimte met de oude meubels en nog een aantal kleine kamertjes. Daar kunnen de dansers allemaal bij. (Ook de ziekenzaal). Eigenlijk dacht ik dat de rest afgesloten was maar ik weet niet hoe ze dan bij het auditorium ding komen.. Nouja, dat is hoe ik het me voorstel. Het rpg is tenslotte niet van mij]

    Marcell/Man
    "Dan houd ik mijn mond ook nog wel even" Zeg ik. Over hoelang doe ik expres vaag. Ik zou best wat vrienden maken als ik met deze informatie aankom.. Of tenminste; misschien zelfs wel kunnen laten zien dat aardiger zijn ook werkt. Zo af en toe. Als ik wat geluk nodig heb. Dat sport dingen. Anderzijds zou het kunnen blijven zoals het is, alleen wat eh.. zwaarder voor Leslie. "En nee, ik ben niet vergeten dat je me geholpen hebt. Al denk ik dat als de groep er achter komt dat je dat gedaan hebt wat minder erg reageer dan wanneer mijn Collega's zouden ontdekken dat ik de groep help." Dat weet ik eigenlijk wel zeker.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [O, oke. Ik wilde ook niet lang blijven... Baaayyy! Trusten!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij zijn mond dan ook nog wel even houdt. Ik bedenk me dat ik eigenlijk helemaal in de verkeerde positie sta. Hij weet mijn angsten, en waarschijnlijk ook wel dat ik er alles voor doe om ervoor te zorgen dat zijn collega's het niet te weten komen. 'Maar daar komt de groep niet achter,' zeg ik dan. 'Want als de groep erachter komt, komen jouw collega's ook achter een paar dingen. En laat ik nou toevallig weten dat er consequenties voor jou zijn als jij je werk niet goed doet.' ik kijk hem met een zelfvoldane blik aan. 'En maak me nu maar los, dan kan ik gaan.' mijn hand doet pijn, die kan ik denk ik niet gelijk gebruiken. Hij is rood en hier en daar zelfs al blauw. Op mijn buik zitten kleine afdrukken en die is ook rood. Mijn buik is gevoelig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.