• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik ga tegen hem aan zitten en sla mij armen om hem heen. 'Ik zal altijd bij je blijven,' zeg ik zacht. 'Ik blijf bij je.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik voel iets zachts tegen mijn hand en knipper verbaast met mijn ogen. Ik zie een lief klein katje met haar pootje op mijn hand liggen. Ik glimlach. Wat een schatje. Ik kruip uit Axton's armen en til haar op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik mompel even slaperig als ik wat voel veranderen, maar wordt net niet wakker. Ik zweefde ergens tussen slapen en wakker worden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk om me heen maar zie niemand. Waar komt ze vandaan. Ze miauwt even zielig en ik glimlach en druk haar zachtjes tegen haar aan en aai haar. Zachtjes ronkt ze. Ik schud aarzelend Axton wakker en zet het katje op zijn borst waar ze meteen het haar gemakelijk maakt en gaat liggen. 'Niet schrikken.' waarschuw ik Axton als ik hem weer verder wakker maak.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Een traan rolt over mijn wang naar beneden. 'Ik ben bang.' zeg ik eerlijk en knuffel haar terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik knipperde verbaasd met mijn ogen en keek haar slaperig aan.
    "Goede... avond?" mompelde ik en wou recht gaan zitten, maar zag dan de pluizebol op mijn borst.
    "Huh?" vroeg ik verward, maar dan heft het diertje zijn kopje op en ik herken het.
    "Aww." grinnikte ik. "Waar komt die vandaan?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal haar weer van zijn borst af. 'Ik weet niet, ze maakte me wakker en er is hier nochtans niemand in de beurt. Ze is zo schattig.' zucht ik en glimlach als ze over mijn neus likt. Ik droog mijn neus met de achterkant van mijn hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kus de traan weg en doe Jake liggen en kruip tegen hem aan en blijf hem knuffelen. 'Jakey, als je gewoon je ogen nu sluit heb je niet door dat je niet kan zien. Dan is het natuurlijk dat je niet ziet,' leg ik hem uit. ' Dan is het gewoon knuffelen zoals vanochtend. Alleen heb ik nu mijn Eva kostuum niet aan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hou haar stevig vast en wil haar niet loslaten. Ik word rustiger van haar lichaam tegen het mijne. Ze kalmeert me en met een vinger zoek ik haar lippen zodat ik haar kan kussen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zoekt met zijn vinger iets, en aangezien hij dat in de buurt van mijn gezicht doet ga ik er vanuit dat hij mijn lippen zoekt. Ik buig me een beetje naar Jake en kus hem dan zachtjes op zijn lippen. Ik merk gewoon aan Jake dat hij al rustiger is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dank je.' prevel ik tegen haar lippen aan en sluit mijn ogen zoals ze gezegd had dat ik moest doen. Ik kus haar weer zachtjes. haar kussen leiden me af.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou, dan hou je ze toch?" glimlachte ik en ging dan rechtop zitten en rekte me uit.
    "Op school heeft niemand het vast door en als Jake er problemen me heeft dan zal ik hem wel op andere ideeën brengen." zei ik glimlachend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach tegen zijn lippen aan. Ik kus hem gewillig terug en probeer hem te laten voelen dat ik bij hem blijf. En dat zijn zicht ook weer terug zal komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik noem jouw... Saffier. Want kijk naar haar oogjes, het zijn net 2 blauwe Saffieren.' glimlach ik vrolijk en geef het katje een kusje. 'Vandaag was geweldig.' glimlach ik dankbaar naar Axton. Ik kijk naar de zee en zie dat het bijna zonsondergang was.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik streel zachtjes de plaats waar haar zij moet zitten en kus haar passievol terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'