• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    'Niet grappig.' mompel ik en wrijf over mijn voorhoofd. Plots duizelt het en word het weer zwart. Perfect echt wat ik nodig heb...

Leslie Day
    Ik loop dan toch wat bezorgder naar hem toe als ik zie dat er wat mis met hem is. 'Je moet rusten,' zeg ik dan. En ik steek mijn hand uit om hem overeind te helpen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ryan
    'Tuurlijk' Zeg ik grijnzend, 'Hmm...' Mompel ik schuldbewust, 'Dat komt er van als je vader altijd werkt en je naar een rijkelui schooltje word gestuurd' Zeg ik met een grijns.

Don't be like the rest of them, darling

Jake Sadler
    'Les, ik zie niets.' zeg ik zachtjes. Ik tast om me heen en stoot hard tegen haar been. 'Sorry.' mompel ik.

Leslie Day
    Nu ben ik echt bezorgd en kniel bij Jake neer. Ik pak zijn hand beet en zeg, 'Het komt wel goed Jake. Luister gewoon naar mijn stem.' ik kijk naar hem. 'Denk je dat je kan opstaan, met hulp van mij?'

Sky
    Ik kijk naar Ryan. Hij lijkt... Anders. Ik bekijk hem niet zo zeer met andere ogen, maar hij lijkt qua gedrag verandert. 'Ik moet je nog bedanken,' schiet me dan te binnen. 'Ik wil je bedanken dat je er voor me was.' en ik sla mijn armen om zijn nek weer. Dit keer voor een langere knuffel.

Jake Sadler
    Ik knik en sta op met mijn ene hand in Leslie haar hand en met mijn andere hand tegen de muur. Ik schuifel wat naar voren zonder mijn hand van de deur te halen.

Leslie Day
    Jake staat op. 'Oké, vertrouw me en luister naar mijn stem.' en ik begin Jake te leiden naar de slaapkamer en ik pas heel erg op voor alle dingen, hoe klein dan ook, en zorg dat Jake niets stoot.

Jake Sadler
    Na een tijdje zit ik op mijn bed. 'Ik baal hiervan.' mopper ik. 'Ik kan je ogen niet meer zien en je blosjes.'

Ryan
    'Oh, en als het helpt. Ik word nogsteeds oud en kaal later' Mompelde ik. 'Geen probleem, ik vond het.. Leuk om te doen' Zei ik vervolgens.

Leslie Day
    Ik kijk naar Jake. Ik ga naast hem zitten. 'Je zicht komt zo wel terug.' en ik druk eerst een kus op zijn ene ooglid en daarna op de ander. Zoals hij ook met mij heeft gedaan, toen ik mijn ogen niet open kon krijgen.

Sky
    Ik glimlach naar Ryan. 'Dat helpt inderdaad,' zeg ik met een grijns. 'Ach, ik hoop dat ik nooit meer....' zo gebroken ben. Ik maak mijn zin niet af. Als ik eraan terug denk kan ik gewoon weer verdrietig worden. Dus ik kijk weg van Ryan en bijt op mijn lip.

Ryan
    'Mooizo' Zeg ik lachend, 'Blij dat je weer terug bent kleine' Zeg ik waarna ik haar haar weer door de war haal. 'Is alles weer goed tussen jouw en.. Daniël?' Vraag ik haar, terwijl ik bijna 'Die Engel' Wouw zeggen aangezien ik niet op zijn naam kon komen.

Sky
    Ik pak Ryan's handen beiden beet zodat hij er minder makkelijk mee mijn haar door de war kan halen. 'Het gaat weer goed tussen Daniël en mij,' zeg ik dan. 'Maar in eerste instantie had ik het er toch wel moeilijk mee..'

Jake Sadler
    Ik ben bang... Ik heb me nog nooit zo hulpeloos gevoeld en het staat me niet aan. 'Les, blijf bij me?' zeg ik met een klein stemmetje.