• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:

    Alexi
    Ik kruip iets dichter tegen hem aan en als er een zuchtje wind over ons heen gaat krijg ik kippenvel, niet van de koude. Ik heb nu echt geen koud.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik sla mijn arm om haar heen zonder haar hand los te laten, zodat haar eigen arm eigenlijk ook een beetje om haar heen lijkt te liggen.
    Met een kleine tevreden zucht leg ik mijn hoofd tegen het hare aan. Als we nu in slaap zouden vallen, zou de tijd veel sneller voorbij gaan, dacht ik.... tot de verrassing 's avonds, maar ik wou niet als eerste in slaap vallen en het al zeker niet voorstellen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij knijpt zachtjes in mijn kont en ik moet lachen. 'Ik heb misschien een idee waar je aan denkt,' zeg ik met een onschuldige glimlach. De taxi is er en ik stap in met Jake.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik en trek haar weer op mijn schoot. Ik zeg het adres en druk klein kusjes in Les haar nek


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Sarah Dillens
    Ik bijt op mijn lip. Ik heb het gevoel dat Ryan nu ruzie met haar heeft door wat we net deden. 'Sky!' roep ik en ren haar achterna. 'Je moet niet kwaad zijn op Ryan, hij kan er niets aan doen, het zit in ons bloed. Toveren.'


    Sky Leslie White
    Ik hoor voetstappen achter me. Ze heeft het over toveren. Ik slik een keer. 'Oke, toveren,' zeg ik alleen. Ik als mens zou er normaal gesproken verbaasd over moeten zijn. Het niet geloven. Maar ik weet dat ze de waarheid spreekt. Als er engelen en demonen bestaan, waarom dan niet tovenaars? En ik maar denken dat Ryan gewoon een leuke jongen was. Niet dus. En het stomme eraan is dat ik vind dat ze het misbruiken. Ik ben gewoon doorgelopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake heeft me op zijn schoot getrokken en hij drukt kleine kusjes in mijn nek. Ik moet een beetje lachen, 'Jakeeyy, dat kietelt!'. De taxi rijdt door en we komen dan aan thuis.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik maar blijf doordoen.
    Ik stap dan uit en trek haar mee naar de voordeur. Binnen druk ik haar zachtjes de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sirens ---> Carmenta


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leslie Day
    Hij trekt me mee naar de voordeur en als we binnen zijn drukt hij me zachtjes tegen de muur. 'Wat riskeerde ik ook alweer?' vraag ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    JokerBaby schreef:
    Axton
    Ik sla mijn arm om haar heen zonder haar hand los te laten, zodat haar eigen arm eigenlijk ook een beetje om haar heen lijkt te liggen.
    Met een kleine tevreden zucht leg ik mijn hoofd tegen het hare aan. Als we nu in slaap zouden vallen, zou de tijd veel sneller voorbij gaan, dacht ik.... tot de verrassing 's avonds, maar ik wou niet als eerste in slaap vallen en het al zeker niet voorstellen.


    Alexi
    Ik voel mijn oogleden zwaar worden. Ook niet moeilijk aangezien ik vanacht bijna niets geslapen had, we gevoetbalt hebben voor een lange tijd en eigenlijk al mijn energie verbruikt hebben. Ik val voor ik het weet in een diepe slaap.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik antwoord niet en druk kusjes van haar mond over haar kaak, hals naar haar borstbeen. Ik zet in haar nek een zuigzoen en grinnik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk glimlachend naar het slapende meisje in mijn armen en sloot toen ook mijn ogen. Het duurde een tijd voor ik in slaap viel, aangezien ik enorm nerveus en opgewonden was voor vanavond en vooral haar reactie erop, maar na een tijd viel ik dan toch in slaap.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Sky Leslie White
    Ik hoor voetstappen achter me. Ze heeft het over toveren. Ik slik een keer. 'Oke, toveren,' zeg ik alleen. Ik als mens zou er normaal gesproken verbaasd over moeten zijn. Het niet geloven. Maar ik weet dat ze de waarheid spreekt. Als er engelen en demonen bestaan, waarom dan niet tovenaars? En ik maar denken dat Ryan gewoon een leuke jongen was. Niet dus. En het stomme eraan is dat ik vind dat ze het misbruiken. Ik ben gewoon doorgelopen.


    Ryan
    Ik zucht wanhopig en zie dan dat wat Sarah zei ook niet bepaalt holp en zo doorliep, zelf rende ik achter haar aan tot ik haar aan haar hand tot stilstand kon brengen. 'Wacht even, alsjeblieft' Zei ik vervolgens terwijl ik wanhopig probeerde te bedenken wat ik moest zeggen...

    {Poor Ryan.. :C}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( bn nieuwsgierig!!!!)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake geeft geen antwoord. Ik onderga kreunend wat Jake doet. 'Niet lief,' kreun ik zachtjes. Want hij plaagt me. En dat weet hij. Ik duw Jake gewoon een stukje van me af met een lachje. En loop dan snel weg. Ik moet lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.