• Dit is mijn laatste topic er over.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    De mensen die zulke gebouwen bouwen. Die denken over alle mogelijke risico's na.

    Dan ben je denk ik wel even bezig, als je ze ook allemaal telt.
    - Een zwerm lieveheersbeestjes die de boel opvreten.
    - Nyan Cat die er doorheen vliegt.
    - Suicide bomber.

    Er is een theorie dat de grondvestigingen (of hoe het ook mocht heten) zijn beschadigd voor de gebeurtenis. Wat ik eigenlijk wel geloof. Maar, verder snap ik ook niet zo goed waarom mensen er maar over door blijven gaan. Het is gebeurd, het is inderdaad een trieste gebeurtenis maar er valt niets meer aan te doen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Als een vliegtuig dat nog vol met benzine (of wat daar ook in zit) in een gebouw vliegt heeft dat verschillende gevolgen. Door de inslag alleen zal er al veel beschadigd zijn en daarbij komt nog dat benzine een erg hoge temperatuur kan halen (sneller en hoger dan een normaal vuur).
    Als een vliegtuig in de Windsor Tower was gevlogen denk ik niet dat, dat zou blijven rechtstaan.


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    Als een vliegtuig dat nog vol met benzine (of wat daar ook in zit) in een gebouw vliegt heeft dat verschillende gevolgen. Door de inslag alleen zal er al veel beschadigd zijn en daarbij komt nog dat benzine een erg hoge temperatuur kan halen (sneller en hoger dan een normaal vuur).
    Als een vliegtuig in de Windsor Tower was gevlogen denk ik niet dat, dat zou blijven rechtstaan.

    Kijk ook naar het vuur verschil van links en rechts. Ik geef je gelijk de kerosine (daarop vliegt een vliegtuig) zou snel en heet branden, maar blijkbaar niet zoals bij een normale brand (links). Beetje raar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kijk ook naar het vuur verschil van links en rechts. Ik geef je gelijk de kerosine (daarop vliegt een vliegtuig) zou snel en heet branden, maar blijkbaar niet zoals bij een normale brand (links). Beetje raar.

    Vuur heeft zuurstof nodig, ik denk dat hoe hoger je zit hoe minder zuurstof er in de lucht zit dus dat kan ook al een effect hebben, daarbij kan het ook zijn dat de materialen langs de buitenkant van het WTC gebouw misschien minder snel vuur vatte of smelten en daardoor het vuur langer in zich hielden ?
    Vergeet ook niet dat de torens geen 20 uur hebben staan branden, maar vrij snel zijn ingestort.
    Ik ben geen expert, maar er zal waarschijnlijk wel een logische verklaring zijn voor al deze factoren.


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    Vuur heeft zuurstof nodig, ik denk dat hoe hoger je zit hoe minder zuurstof er in de lucht zit dus dat kan ook al een effect hebben, daarbij kan het ook zijn dat de materialen langs de buitenkant van het WTC gebouw misschien minder snel vuur vatte of smelten en daardoor het vuur langer in zich hielden ?
    Vergeet ook niet dat de torens geen 20 uur hebben staan branden, maar vrij snel zijn ingestort.
    Ik ben geen expert, maar er zal waarschijnlijk wel een logische verklaring zijn voor al deze factoren.

    Snel instorten is juist een van de dingen waarom het zo raar is. Van een vuurtje stort een gebouw niet in. Zelfs niet als er een vliegtuig in het gebouw zit. Dan zouden de steunpalen onderin het gebouw niet correct moeten zijn geweest en dat betekent dat iets of iemand daarmee heeft lopen rommelen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Snel instorten is juist een van de dingen waarom het zo raar is. Van een vuurtje stort een gebouw niet in. Zelfs niet als er een vliegtuig in het gebouw zit. Dan zouden de steunpalen onderin het gebouw niet correct moeten zijn geweest en dat betekent dat iets of iemand daarmee heeft lopen rommelen.

    Door de hitte EN de klap waarmee het vliegtuig in de toren is gevlogen waren de steunpilaren zwaar beschadigd.
    Geloof me elk gebouw had kunnen zijn ingestort want vergeet niet dat een vliegtuig met ongelofelijke snelheden en zoals ik al zei de hitte is veel erger dan bij een normale brand. Maar verder weet ik er niets over dus ga ik het onderwerp laten rusten. Jij mag natuurlijk denken wat jij wil, daar heb ik geen problemen mee, maar ik blijf gewoon bij mijn standpunt :')


    The soul needs autumn.

    Cherish schreef:
    (...)
    Door de hitte EN de klap waarmee het vliegtuig in de toren is gevlogen waren de steunpilaren zwaar beschadigd.
    Geloof me elk gebouw had kunnen zijn ingestort want vergeet niet dat een vliegtuig met ongelofelijke snelheden en zoals ik al zei de hitte is veel erger dan bij een normale brand. Maar verder weet ik er niets over dus ga ik het onderwerp laten rusten. Jij mag natuurlijk denken wat jij wil, daar heb ik geen problemen mee, maar ik blijf gewoon bij mijn standpunt :')

    Ik wil daarop 1 ding zeggen. Ook al zou het materiaal verzwakt zijn dan zou het gebouw naar de zijkant gebogen zijn en zo gevallen zijn. Niet recht naar beneden. De andere balken die lager zitten (en dus niet door de hitte worden beinvloed) zouden het gewicht gewoon houden. Het gebouw was gebouwd om een vliegtuig impact te weerstaan. Maar ach, wat er echt is gebeurd zullen we nooit weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    it's happend. De terrorist is dood. En de torens staan er al weer, groter en volgens Alex agnew moeten ze er ok maar een schietschijf op maken^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    # ik ga het nu niet over die theorien hebben van hierboven
    Maar over de gebeurtenis zelf.. Ik geloof zelf niet zo wat er gezegt word op televisie
    Want dat. Word mooier gemaakt dan dat het is.
    Ooit over nagedacht dat dit allemaal deel van een plan was
    Dat de terroristen waarover gesproken zijn mensen zijn/waren die samen
    Met president bush samen werkte, ( vanwege olie )
    Maar toen dat niet meer doorging zijn deze dingen uitgedacht.. Terroristen zijn aangewezen als terroristen en vermoord.. Waarom? Omdat dat de mensen waren die werkelijk de waarheid spraken
    Over wat er gebeurt in deze maatschappij!
    9-11 was de datum 911 is alarmnummer van amerika dit jaar hier in den haag
    Zijn 2 tramlijnen tegenmekaar aangebotst lijn 9 en lijn 11
    Denk maar eens goed na over de rare dingen die hier op deze wereld gebeuren
    En de oorlogen terroristische aanvallen etc. Is allemaal uitgedacht