• Nouja ik had toch een hekel aan m'n klas?xD nou ik heb vandaag een gevecht gehad met een meisje,omdat ze tegen 3 vriendinnen uit mijn klas zei dat ze verneukt waren.Dus oh my god ik heb dat kind even lekker voor d'r smoel geramt(A) maar ik lieft sommige meisjes uit mijn klas toch wel x] en donderdag schoolfeest (: het thema is black&white met een beetje kleur,dus wij gaan een zwarte skinny aan doen met een wit shirtje en zwart/witte schoenen en dan gaan we van die hippe brilletjes op doen in dezelfde kleur als onze riemen ;3 dus de foto's volgen wel in mijn fb vrijdag ofzeu(A)

    Maar even geen gelul meer,maar een vraagje;

    Hoe bevalt het jullie op school?


    Lalalalalalalala.

    Zupa!


    So far away..

    I'M IN LOVE WITH MY CLASS <333
    Kheb de tijd van me leven !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bij mij valt het wel mee, ik zit met 30 leerlingen in één klas, en in begin vond ik het echt super stom... Maar nu is het echt nog wel een leuke klas! :'D En ik ga er samen mee naar Londen <3 x'D


    Tanya is de beste.

    I hate it.

    Oeeh London Ö

    Ga je Bill daar aflikken in Madame Tussauds?x]


    Lalalalalalalala.

    goed..
    ik ben de populairste niet huppel van de klas o_o en ik kan het met iedereen wel vinden [selfs met de nerds en weirdo's wnt daar hebk vndaag mee hardgelopen x3]


    We can only learn to love by loving.

    O JA ik heb al mijn huppeldinnetjes JB fan gemaakt n_n en 2 hebben monsoon leren singe o_o.. mr das best eng wnt nu segge se ;; th is geil n_n


    We can only learn to love by loving.

    qua cijfers gaat eht egt super (sta nog maar 2 onvoldoendes)
    MAAR IK HAAT ME KLAS echt(A)


    I am an idiot, I move.

    Oeeh London Ö

    Ga je Bill daar aflikken in Madame Tussauds?x]

    Mweh, ik had voorgesteld om er als klasuitstap naartoe te gaan, maar ze zagen dat het te duur is enzo :'] Dusjaaaah, vast niet ^^


    Tanya is de beste.

    O JA ik heb al mijn huppeldinnetjes JB fan gemaakt n_n en 2 hebben monsoon leren singe o_o.. mr das best eng wnt nu segge se ;; th is geil n_n


    xD ik wil bij jou in de klas n_n


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het wel funny x33
    Dé huppel van de school is half Pools, like me, en dat vind ze cool x33


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het wel funny x33
    Dé huppel van de school is half Pools, like me, en dat vind ze cool x33


    xD


    Lalalalalalalala.

    Hm, ik had een leukere klas kunnen hebben XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    LOVE MIJ CLASS ~333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Geweldig lekker gezellig xD


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight