• Dit is mijn laatste topic er over.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    Maar natuurlijk, het was een complot! De Titanic was ook vast niet gezonken door tegen een ijsberg op te varen, iemand moet het schip in de fik hebben gestoken.
    Waar gaat dit heen jongens, wat een waanzin.
    Er was wel een brandje aan boord toen het schip vertrok ... ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    (...)Een vuur lijkt me onlogisch, dan eerder een bom :Y)


    Vandaar de vergelijking (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    (...)Het boeit me niet op de manier zoals jij denkt. Ik vind al die theorieën erg interessant. Voor de rest blijf ik bij de stelling dat het gebeurd is en het niet elk jaar weer moet worden uitgezonden. Er gaan elke dag duizenden mensen dood, who cares? Of de atoombommen die Amerika op Japan heeft geflikkerd, hoor je ook niks over terwijl dat veel erger is.


    Hoe durf jij te bepalen wat veel erger is? Iedere dood is erg. Of het nu komt door een oorlog, een aanslag of zelfs een 'simpel hartaanvalletje'.
    Who cares? De tienduizenden nabestaanden die achterblijven. Vrienden die iemand kenden, familieleden, collega's die die dag vrij waren. En ze boren het ieder jaar door onze neus, omdat de mensen en die dag herinnerd moeten worden. Drama dat wij er één dag aan worden herinnerd, stel je maar eens voor dat je een familielid of een bekende hebt verloren door zoiets. En dat je iedere dag die confrontatie aan moet omdat je langs de plek loopt/fiets/rijdt waar alles is gebeurd. Jou kan het niets schelen omdat je het niet hebt meegemaakt en wat dat betreft een stuk simpeler in het leven staat. Maar ik kan je wel vertellen dat het iets is dat je complete leven beïnvloed, of je het leuk vindt of niet.

    Goed voorbeeld, ik heb de vuurwerkramp in Enschede meegemaakt, nu 12 jaar geleden. Daarbij zijn 5 mensen omgekomen waarmee ik goed bevriend was en mee ben opgegroeid. Ik moet er iedere dag mee omgaan, jij moet nu waarschijnlijk op google gaan zoeken wat er is gebeurd en filmpjes kijken om te zien hoe erg het 'ongeveer' was.

    Niemand dwingt je om ernaar te kijken of om je ermee bezig te houden, maar laat de mensen die dat wel willen en er iets om geven ook in hun waarde. En ja, de hele wereld blijft het meekrijgen, gezien er meer dan honderd verschillende nationaliteiten in dat gebouw waren en er dus in minstens honderd landen gerouwd wordt door een familie en vriendenkring.

    Hel schreef:
    (...)

    Hoe durf jij te bepalen wat veel erger is? Iedere dood is erg. Of het nu komt door een oorlog, een aanslag of zelfs een 'simpel hartaanvalletje'.
    Who cares? De tienduizenden nabestaanden die achterblijven. Vrienden die iemand kenden, familieleden, collega's die die dag vrij waren. En ze boren het ieder jaar door onze neus, omdat de mensen en die dag herinnerd moeten worden. Drama dat wij er één dag aan worden herinnerd, stel je maar eens voor dat je een familielid of een bekende hebt verloren door zoiets. En dat je iedere dag die confrontatie aan moet omdat je langs de plek loopt/fiets/rijdt waar alles is gebeurd. Jou kan het niets schelen omdat je het niet hebt meegemaakt en wat dat betreft een stuk simpeler in het leven staat. Maar ik kan je wel vertellen dat het iets is dat je complete leven beïnvloed, of je het leuk vindt of niet.

    Goed voorbeeld, ik heb de vuurwerkramp in Enschede meegemaakt, nu 12 jaar geleden. Daarbij zijn 5 mensen omgekomen waarmee ik goed bevriend was en mee ben opgegroeid. Ik moet er iedere dag mee omgaan, jij moet nu waarschijnlijk op google gaan zoeken wat er is gebeurd en filmpjes kijken om te zien hoe erg het 'ongeveer' was.

    Niemand dwingt je om ernaar te kijken of om je ermee bezig te houden, maar laat de mensen die dat wel willen en er iets om geven ook in hun waarde. En ja, de hele wereld blijft het meekrijgen, gezien er meer dan honderd verschillende nationaliteiten in dat gebouw waren en er dus in minstens honderd landen gerouwd wordt door een familie en vriendenkring.

    Ik bedoelde niet te zeggen wat erger is en wat niet. Ik bedoel dat mensen telkens blijven doorgaan over 9/11, maar over de andere doden van bijvoorbeeld de atoombomen of van normale sterfte hoor je amper iets.

    Het spijt me als ik je beledigd hebt, dat was niet de bedoeling. Ik wilde alleen duidelijk maken dat je daarover niks tot amper wat hoort.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 13:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik bedoelde niet te zeggen wat erger is en wat niet. Ik bedoel dat mensen telkens blijven doorgaan over 9/11, maar over de andere doden van bijvoorbeeld de atoombomen of van normale sterfte hoor je amper iets.

    Het spijt me als ik je beledigd hebt, dat was niet de bedoeling. Ik wilde alleen duidelijk maken dat je daarover niks tot amper wat hoort.


    Dat is omdat het een terroristische aanslagen is, het 'begin' van ons huidige terroristische tijdperk. Daarbij is het in Amerika gebeurd, een van de machtigste landen ter wereld en heeft het heel wat los gemaakt. Die Atoomaanval van de Amerikanen is al langere tijd geleden, sowieso was dat niet een tijd waarin men daar geen films/documentaires over maakt. Daarbij waren de Amerikanen in die tijd voor vele de 'goede' en de Japanners de 'slechte', net als in dit geval alleen nu werden de 'goede Amerikanen' aangevallen.

    Normale sterfte is menselijk, dat maakt het niet minder erg dat weet ik ook wel. Maar als de hele wereld elke dag moet rouwen over één dode is dat niet te doen. Daarbij is het meer de herdenking van de ramp, net als bij 5 mei, dan over de doden.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 13:10 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    We zullen nooit helemaal weten wat er gebeurd is. Het is nou eenmaal gebeurd en om daar nou tig topics over te gaan maken (dit is in het algemeen bedoeld) is naar mijn idee niet super zinvol.


    26 - 02 - '16

    Ik vind zelf die theorieën erg interresant.
    Wel vind ik het raar dat er veel ergere dingen in de wereld gebeuren dan 9/11 en waar je echt heel weinig over hoord. Maar ja, zo is het. Dat in Madrid heb ik bewust meegemaakt, ik woonde in die tijd zelfs in Spanje. Iedereen vergeleek het ook met 9/11 want uiteindelijk stond die in Madrid nog en die in New York niet meer. Maar 9/11 is ook erg, dus ik kan het neit echt vergelijken. Waarschijnlijk ben ik niet heel duidelijk maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 14:49 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Verleden keer hoorde ik iets over dat ze dachten dat er bommen waren geplaatst? Omdat er ook een of ander FBI of whatever kantoorgebouw in de buurt die dag was ontruimt ofzo?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Sorry, maar dit topic vind ik vreselijk respectloos. Het is verschrikkelijk dat er zoveel mensen zijn overleden en deze complottheorie is zo onzinnig dat ik er niet eens over na wil denken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JackyD schreef:
    Nee ik ga niet nadenken. En als het jou echt geen kut kan schelen maak je er ook geen topics over.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JackyD schreef:
    Nee ik ga niet nadenken. En als het jou echt geen kut kan schelen maak je er ook geen topics over.


    effort never betrays you

    Cloelia schreef:
    Sorry, maar dit topic vind ik vreselijk respectloos. Het is verschrikkelijk dat er zoveel mensen zijn overleden en deze complottheorie is zo onzinnig dat ik er niet eens over na wil denken.

    Hoezo is het respectloos? Ik geloof alleen het originele verhaal niet. Ik heb nooit gezegd dat ik het niet erg vind voor alle slachtoffers, want dat vind ik erg. Heel erg zelfs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geloof hier persoonlijk niets van. In zo'n groot plan zouden ergens gaten moeten zitten, dat kan niet anders.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind dit topic niet respectloos, maar (ik kan het fout hebben) had jij niet al nog een paar andere topics gemaakt hierover? 1tje lijkt me wel genoeg (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Ik vind dit topic niet respectloos, maar (ik kan het fout hebben) had jij niet al nog een paar andere topics gemaakt hierover? 1tje lijkt me wel genoeg (:

    2, die andere was als een grap bedoeld. Deze is serieuzer bedoeld.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.