• Dit is mijn laatste topic er over.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 22:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Instagram schreef:
    Wat ik denk: Whatever?
    Als mensen het na elf jaar niet een beetje kunnen loslaten, waar de hell gaan we dan heen? Dit is echt één grote emocultuur, waarin men niet rationeel blijft denken.
    Het feit dat de media ons dit steeds voorlegt, is niet omdat wij het zelf zo erg vinden, maar omdat zij willen dat wij dat vinden. Dat geeft ze weer iets om nieuws over te maken.
    Al die "ongelukken"/gebeurtenissen zijn niet met elkaar te vergelijken. Dat van Madrid was net zo erg, net zoals die aanslagen in Londen of dat met die gek in Apeldoorn op Koninginnedag. Het gaat om mensenlevens die zijn verwoest, zowel de slachtoffers als hun nabestaanden en dat is wat telt, niet hoeveel en ook de schade niet. Maar die mensen zijn de enige die er nu nog om zouden moeten rouwen.
    Daar ben ik het nu toch niet helemaal mee eens. De Titanic hebben ze dit jaar ook opnieuw bovenwater gehaald en van die ramp hebben we veel bijgeleerd en is er veel veranderd op het vlak van scheepsverkeer en veiligheid. Het zijn nu eenmaal feiten die gebeuren met veel mensenlevens als gevolg. Je kan ze moeilijk is de doofpot steken. Of het nu een aanslag was of een stunt van Amerika, niemand die het waarschijnlijk zal weten, maar er zijn veel onschuldige mensen gestorven en die verdienen wel een eerbetoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dit zou interessant voor je zijn om te kijken:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Best een interessante gedachte. Maar ik twijfel niet aan al die beelden, ik zou me niet voor kunnen stellen dat het anders gegaan is.


    You are beautiful, you are love.

    Penelopy schreef:
    Dit zou interessant voor je zijn om te kijken:


    Heeeel interessant zelfs.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Heeeel interessant zelfs.


    Je hebt ook nog deel 2, 3, en 4, ook allemaal 8 minute maar dat heb je vast wel gezien.
    Het zou misschien ook interesant zijn als je alle films/documentaires van zeitgeist bekijkt. Ik heb het nog niet helemaal gedaan maar wat ik heb gezien was echt de moeite waard.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    De titanic was ook onzinkbaar. Waar zijn de complottheorieen voor de titanic?

    Nogmaals: Als er meerdere oplossingen zijn, is het meestal de simpelste. In dit geval is een gigantisch complot verre van de simpelste oplossing.
    Plus, you know, je bent geen expert op het gebied van gebouwen noch op hoe ze instorten, branden of wat dan ook. Intuitie en gezond verstand zijn nuttig, maar zijn geen vervanging voor kennis.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    De titanic was ook onzinkbaar. Waar zijn de complottheorieen voor de titanic?

    Nogmaals: Als er meerdere oplossingen zijn, is het meestal de simpelste. In dit geval is een gigantisch complot verre van de simpelste oplossing.
    Plus, you know, je bent geen expert op het gebied van gebouwen noch op hoe ze instorten, branden of wat dan ook. Intuitie en gezond verstand zijn nuttig, maar zijn geen vervanging voor kennis.

    En die kennis was er tijdens de bouw van dat gebouw. Het zou zo'n klap moeten kunnen afvangen. Verder hebben mensen die met explosieven werken (naam vergeten) bevestigd dat het gebouw alleen zo kan instorten als er onderin het gebouw explosieven zijn bevestigd en deze zijn opgeblazen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mordin schreef:
    De titanic was ook onzinkbaar. Waar zijn de complottheorieen voor de titanic?

    Nogmaals: Als er meerdere oplossingen zijn, is het meestal de simpelste. In dit geval is een gigantisch complot verre van de simpelste oplossing.
    Plus, you know, je bent geen expert op het gebied van gebouwen noch op hoe ze instorten, branden of wat dan ook. Intuitie en gezond verstand zijn nuttig, maar zijn geen vervanging voor kennis.
    Ik had het niet zozeer over en complot, maar eerder op het puntje dat ze het dom vond dat de media deze rampen steeds ophaalt. Ik had het voornamelijk over mensenlevens dus. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    CyberLord schreef:
    (...)
    En die kennis was er tijdens de bouw van dat gebouw. Het zou zo'n klap moeten kunnen afvangen. Verder hebben mensen die met explosieven werken (naam vergeten) bevestigd dat het gebouw alleen zo kan instorten als er onderin het gebouw explosieven zijn bevestigd en deze zijn opgeblazen.


    Nogmaals: Zulke dingen worden zo vaak gezegd, maar dat is geen garantie dat het niet gaat gebeuren. Hoe sterk je iets bouwt, er zal altijd een zwakke plek zijn.

    En er zijn ook zat onderzoeken geweest waaruit blijkt dat het geen explosieven waren, maar bijvoorbeeld gesmolten balken. En dat is dus waarom ik geloof dat er geen explosies of andere rare dingen waren: Omdat dan niet alleen de CIA/NSA/FBI+grote delen van de regering whatevs op de hoogte moeten zijn geweest, maar ook de wetenschappers die onderzoek deden. De kans dat die allemaal niks zeggen over iets wat duizenden levens heeft gekost, plus het feit dat er geen documenten naar buiten zijn gekomen daarover (Dat zou pas een echte hoofdprijs zijn voor wikileaks. Als Assange dat soort documenten had he...) na 11(!) jaar...

    Ik vindt het net zoiets als dat gedoe dat de maanlandingen niet echt waren. Of dat JFK/Elvis nog leven. Of Aliens die onze koeien stelen. Of Reiki. Het klinkt mooi, en het is heel kloppend.... Behalve dat het onlogisch is als de pest en dat er andere, veel simpelere verklaringen zijn die minstens even goed passen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Pyromancer schreef:
    (...)Daar ben ik het nu toch niet helemaal mee eens. De Titanic hebben ze dit jaar ook opnieuw bovenwater gehaald en van die ramp hebben we veel bijgeleerd en is er veel veranderd op het vlak van scheepsverkeer en veiligheid. Het zijn nu eenmaal feiten die gebeuren met veel mensenlevens als gevolg. Je kan ze moeilijk is de doofpot steken. Of het nu een aanslag was of een stunt van Amerika, niemand die het waarschijnlijk zal weten, maar er zijn veel onschuldige mensen gestorven en die verdienen wel een eerbetoon.


    O, nee. Ik heb het niet over iets verstoppen. En ik ben er ook zeker niet tegen dat er de eerste jaren na 9/11 zo veel over na gedacht is en dat mensen het willen herdenken, maar ik vind gewoon dat dat op een gegeven moment op houdt. We hebben ervan geleerd en dat is wat we moeten meenemen, maar niet het verlies en de pijn. Dat moet blijven waar het hoort, achter je.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Instagram schreef:
    (...)

    O, nee. Ik heb het niet over iets verstoppen. En ik ben er ook zeker niet tegen dat er de eerste jaren na 9/11 zo veel over na gedacht is en dat mensen het willen herdenken, maar ik vind gewoon dat dat op een gegeven moment op houdt. We hebben ervan geleerd en dat is wat we moeten meenemen, maar niet het verlies en de pijn. Dat moet blijven waar het hoort, achter je.
    Hahja bekijk het zo. Het is iets ergs dat in Amerika is gebeurd, dus daar zullen ze het op tv tonen en Amerika beïnvloedt de rest van de wereld, dus bij ons komt het dan ook op tv. Het heeft inderdaad geen zin om het telkens opnieuw in onze strot te duwen, maar ik vrees er voor dat ze het zullen stoppen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar natuurlijk, het was een complot! De Titanic was ook vast niet gezonken door tegen een ijsberg op te varen, iemand moet het schip in de fik hebben gestoken.
    Waar gaat dit heen jongens, wat een waanzin.


    i put the fun in funeral

    Zoek eens op youtube bij WTC illumination. (': Dit hoeft niet waar te zijn het kan ook een theorie zijn.
    ps. volgensmij is het het filmpje dat hierboven ook al geplaatst is.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 7:58 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Audacity schreef:
    Maar natuurlijk, het was een complot! De Titanic was ook vast niet gezonken door tegen een ijsberg op te varen, iemand moet het schip in de fik hebben gestoken.
    Waar gaat dit heen jongens, wat een waanzin.
    Een vuur lijkt me onlogisch, dan eerder een bom :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JackyD schreef:
    Nee ik ga niet nadenken. En als het jou echt geen kut kan schelen maak je er ook geen topics over.
    Het boeit me niet op de manier zoals jij denkt. Ik vind al die theorieën erg interessant. Voor de rest blijf ik bij de stelling dat het gebeurd is en het niet elk jaar weer moet worden uitgezonden. Er gaan elke dag duizenden mensen dood, who cares? Of de atoombommen die Amerika op Japan heeft geflikkerd, hoor je ook niks over terwijl dat veel erger is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.