• Ok, sinds dat ongeluk in Den Haag met tram 9 en tram 11 ben ik zoooo paranoia. Het is zo'n toeval dat het net die nummers zijn. Sinds dat, begin ik meer en meer te geloven dat er iets gaat gebeuren in december zoals ze voorspeld hebben. Niet dat de wereld vergaat ofzo, maar nou ja ik weet niet, ik heb er niet zo'n goed gevoel over. Ben ik echt de enige? waarschijnlijk wel.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik heb er wel over nagedacht. En dat is ook niet zo gek, vind ik. Het idee van die Maya's jaagde mij ook wel wat angst in de hals. (is dat de uitdrukking?) Maar het heeft heus niets te maken met 9/11. Al begon mijn vader ook al van "Misschien is dit een slecht voorteken, misschien staat Den Haag nog meer te wachten". Maar daar trekken we niks vandaan. Maar dat van 21 December gaat echt niet gebeuren, slechts het idee er van is eng.
    Anyway, denk er maar niet te veel over na. Life happens now.


    You are beautiful, you are love.

    Dat van 21december klopt alleen niet meer even een paar honderden jaren bij tellen :'D. Ik vind het gewoon puur toeval.


    Shoganai i ne~

    Hel schreef:
    De wereld kan iedere dag vergaan en wij kunnen iedere dag een ongeluk krijgen met een dodelijke afloop, het is verspilde moeite om erover na te denken.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De Maya's hebben het niet het einde van de wereld voorspelt die dag, maar eerder iets dat de wereld zal veranderen. De wereld zal ooit vergaan en is het niet via de natuurlijk manier, dan zal het wel door zijn inwoners zijn. Geniet gewoon van elke dag zonder je hier druk over te maken. Het leven is zo al kort genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DUDE, THE NUMBERS ARE CURSED!

    I feel like Hurley. YEAH (LOST personage)


    Believe in yourself.

    Ik denk dat iedereen op dit moment zo gefocused is op de gebeurtenissen van 9/11 dat elke toevalligheid wordt opgemerkt.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jij wordt straks zo als die man in The Number 23 :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hel schreef:
    De wereld kan iedere dag vergaan en wij kunnen iedere dag een ongeluk krijgen met een dodelijke afloop, het is verspilde moeite om erover na te denken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ik weet eigenlijk niet meer wat ik wel of niet moet geloven.:'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb een keer iets gelezen over 21 December.

    Allereerst, zie je, loopt de kalender niet af, maar begint overnieuw. Je kan het ook zien als een nieuw begin. Wie zegt dat er iets slechts gaat gebeuren? Ik denk het niet.

    Verder, niet over nadenken (:


    Tijd voor koffie.

    Ik hoorde dat de wereld niet zal vergaan, maar dat hij zou veranderen op een positieve manier. (cat)

    Trouwens, ik woon in Den Haag en weet nu pas dat dat is gebeurd, mijn vriendinnen hadden het erover op school en ik zat echt zo van: "wtf waar gaat het over?"


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Synaisthmata schreef:
    Ik heb een keer iets gelezen over 21 December.

    Allereerst, zie je, loopt de kalender niet af, maar begint overnieuw. Je kan het ook zien als een nieuw begin. Wie zegt dat er iets slechts gaat gebeuren? Ik denk het niet.

    Verder, niet over nadenken (:

    En we gebruiken elk jaar dezelfde kalender. De wereld vergaat niet elke keer na 31 december (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vond het eerst ook supertoevallig, iets té toevallig, maar ik denk niet echt dat er iets achter zit.
    En ik associeer het al helemaal niet met de Maya's , want daar geloof ik niet in.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben soms wel bijgelovig, maar hier zoek ik toch echt niets achter.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hel schreef:
    De wereld kan iedere dag vergaan en wij kunnen iedere dag een ongeluk krijgen met een dodelijke afloop, het is verspilde moeite om erover na te denken.


    Big girls cry when their hearts are breaking