• op hyves heb ik nu in 3 dage 3 vriende verzoeken gehad van jongens op hyves. normaal vind ik dit niet erg mar die gasten waar creepy,. vooral als je gedwongen door je mentor een reportage van loverboys moet kijken en allerlei aanwijzingen ziet enz,. die 1e gast had 90% meide in zen lijst staan,. en k kreeg alleen mr complimenten van hem enz. de 2e had nog maar weinig "vrienden" waaronder het letterlijk alleen mr meiden waren. bij alle 2 stond er geen info over ze en geen foto,.. en als je vraagt wie ze zijn zwijgen ze of zeggen dat je haar goed zit ofzo ;'D

    naja,.. dat vond ik dus weird xD
    sorry voor dit doelloze zeik verhaal ><


    Only those who listen can hear

    Oh zulke gasten heb ik ook heel vaak op hyves gehad. Ik blokkeer ze en negeer hun vriendschap uitnodigingen altijd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hopelijk heb je ze geweigerd.


    Food.

    Qlimax schreef:
    Oh zulke gasten heb ik ook heel vaak op hyves gehad. Ik blokkeer ze en negeer hun vriendschap uitnodigingen altijd.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Qlimax schreef:
    Oh zulke gasten heb ik ook heel vaak op hyves gehad. Ik blokkeer ze en negeer hun vriendschap uitnodigingen altijd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Qlimax schreef:
    Oh zulke gasten heb ik ook heel vaak op hyves gehad. Ik blokkeer ze en negeer hun vriendschap uitnodigingen altijd.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..