• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sophie
    'Ik niet maar kom.' zeg ik en Ian zegt dat we op moeten. 'Wacht ! Allie is er nog niet!' zeg ik en kijk om me heen. Verwildert komt Allie afgelopen. 'Sorry heb me nog gedoucht.' zegt ze en ik knik. We kunnen. Ik laat me in een zetel vallen en kijk de 2 journalisten aan. 'Wishfull Thinking?' vraagt de vrouw mopperend en ik knik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik ga vrolijk zitten en Drew zwaait naar ons. Had hij even geluk dat hij nu nog niet hoefde/ al was geweest. ik slik. "Jup, dat wij." Zeg ik vrolijk enkijk evenom me heen. "Wacht! Waar zijn Fel en Rav??"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dn't know xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Dan zeggen we dat en beginnen we waarschijnlijk alsnog^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    'Ik weet het niet.' zeg ik en Allie schud ook haar hoofd. 'Ok dan beginnen we zonder hen.' zegt de vrouw gepikeerd. 'Ok eerste vraag voor. ehm? Saphire? Waarom heet de band zo?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Nog een voorkeur?? Anders verzin ik gewoon een heel verhaal.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [verzin maar xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Het warme water overspoelde me en liet het slaperige gevoel wegtrekken. Ik sloot mijn handen om Allie haar heupen. En kuste haar opnieuw, waarna ik haar weer losliet en de douchegel pakte. Grijnzend begon ik Allie in te zeepen terwijl ik zachtjes what makes you beautiful begon te zingen. Het werd verstoord door een hard gebonk op de deur, met de mededeling van Louis dat de interviews verzet waren en ik rustig aan kon doen. De arme jongen was er zich totaal niet van bewust dat Allie bij me onder de douche stond en ik wilde ijn gezicht wel eens zien als we straks beneden kwamen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronice Summer
    Ik bloos lichtjes en pak dan de douchegel om hem overal in te wrijven, overal. Ik ga wat door mijn benen voor het gemak en ga verder, traag en plagend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Zayn Jawaad Malik
    Ik bijt even op mijn lip en doe mijn best niet meteen door deze aanrakingen door mijn benen te bezwijken. 'Allie.' ik gromde even. Als ze zo doorging zou ik haar binnen nu en 10 seconde weer neuken. En dit keer niet zachtjes. Zo hard dat ze het buiten nog konden horen en dat Louis beneden dacht dat ik een heel orgi aan het houden was. Ik keek een onschuldig naar beneden waar Allie gehurkt zat en zo onschuldig mogelijk vlocht ik mijn handen in haar haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Allie Veronica Summer
    Ik lach zachtjes maar ga door met plagen en strelen. Ik glimlach en als de zeep op is doe ik er nog wat op mijn hand. 'Wat is er Zayn?' vraag ik zachtjes grinnikend en kijk hem ontdeugend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik twijfel even maar begin dan toch te vertellen. "Muziek was een soort uitvlucht. Omdat het zo een moeilijke tijd was, ben in ieder geval ik begonnen met muziek en dan vooral zingen en drums. uiteindelijk vonden we elkaar en ging alles steeds een stukje beter. We bleven wensen en haddenhoopvolle gedachte voor de toekomst. Vandaar." Legde ik het een beetje moeilijk uit


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    De journaliste knikt 'Sophie, klopt het dat je een hekel hebt aan One Direction? Waarom?' vraagt ze me en ik zucht. Ik zag dit al aankomen maar ik mag niet eerlijk zijn of de wedstrijd lijd er onder. 'Ik haat hen niet, het is gewoon concurrentie.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben zo terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik schudde zuchtend mijn hoofd. Mopesten ze nou echt daarover beginnen. Lekker aardig, en stiekem vond ik het al te persoonlijk. Ik steun met mijn kin op mijn hand. "Volgende vraag alstublieft."


    We've lived in the shadows for far too long.