• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Ik weet dat ik ja ga zeggen ook al wil ik het liever niet. 'Ja.' zeg ik zachtjes 'Maar ik ga dan wel eerst een tijdje weg.' ik kijk weg van hem. Als hij voor Laura kiest, ga ik een tijdje bij Alex logeren. Het zou me kapot maken net als wat er gebeurt is met Dylan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    'ik ben bij je, trouwens, ze kunnen niet zonder ons, het zou geen goede reclame zijn als ze tegen homo 's zijn.' zeg ik terwijl ik Sam nog een kusje geef.
    'laten we gaan' zeg ik, en ik trek hem van de bank. ook al ben ik drie jaar jonger, ik ben toch sterker.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik verstrengel onze vingers en loop aarzelend naar beneden. Tot mijn verbazing zit Laura in de keuken met Dylan, Jake, Drew en nog iemand. We lopen hand en hand naar binnen en ik zie Jake een rare blik werpen op onze handen. Ik kucht even voor aandacht. 'Jongens, Frans en ik moeten jullie iets zeggen.' zeg ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Jade, ik zou niks liever willen als bij jou zijn, het ligt alleen ingewikkeld tussen Laura en mij en ik kan het niet maken om haar nu te verlaten' zeg ik terwijl ik met mijn andere hand die van Jade vastpak.
    'ze is namelijk zwanger van mij' zeg ik, en ze schrikt daarvan, ze had het niet verwacht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik schrik en tranen vullen mijn ogen weer. Ik maak mijn hand los uit de zijne en ren terug het huisje binnen. 'Dyl, ik moet met je praten.' snik ik. Alex is hier niet om me te troosten dus hoop ik dat Dylan dat wil doen. Ik heb nood aan een knuffel, een knuffel die niet van Daniel komt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    ik zie dat alle blikken op ons gericht zijn.
    'ik eehh, wij...' opeens denk ik terug aan mijn ervaring met one Direction.
    'ik durf het niet Sam' fluister ik in Sams oor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik zie Jade binnenrennen en ga dan verder. 'Ik hou van Frans, ongeacht wat jullie vinden al zou ik het wel leuk vinden dat jullie ons steunen.' zeg ik dan maar aangezien Frans het niet durft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    'nee, Jade, ik verdien je niet, zelfs niet een klein gesprekje, ik en Mason gaan nu weg, ik zal je missen' zeg ik, en dan loop ik samen met Mason de deur uit. ik kwam hier alleen om Laura te halen, die taak is volbracht.

    Daniel Dylan Jason
    ik ren achter Jade aan. als ik bij het hutje aankom zie ik dat Dylan en Mason weg zijn, het was te verwachten.
    'Jade' smeek ik, en ik zie Laura met een verdrietige blik naar mij kijken.
    'wie kies je?' vraagt ze aan mij.
    'ik weet het niet Laura, ik wil je echt niet verraden. ik neem alle verantwoordelijkheid op me...' zeg ik, maar ze onderbreekt ze mij.
    'dan kies ik, doei Dan, ik hoop dat je een fijn leven hebt, vergeet me niet' zegt ze, en daarmee is ze weg.
    iedereen in de kamer staart naar mij, ik kan dit niet meer houden, ik ga weg.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frans
    'we zijn eehh... Gay' zeg ik, ik wil er zo snel mogelijk vanaf.
    ik zie iedereen naar ons staren.
    om het nog extra duidelijk te maken, geef ik Sam een kus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik grijp zijn arm vast en kijk hem aan 'Ga achter haar aan Daniel. Het kindje verdient een vader, ik red me wel.' zeg ik zachtjes en laat hem dan los. Ik veeg mijn tranen weg en kijk dan van hem weg. Ik kom er wel overheen... na vele maanden.

    Samuel
    Ik kus hem terug en zie Jake dan glimlachen. 'Cute.' hoor ik hem glimlachen maar die glimlach verdwijnt als Laura Daniel dumpt. Nou ja dumpt? ik weet het niet echt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik sta op en loop naar buiten. "Ik wil niet." Zeg ik maar dan met zo een stem van een klein kindje. Ik wou echt niet. Maar helaas moest ik. Ik sta even stil en draai me om. "kom op, Soph. Dit word zo leuk."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daniel Dylan Jason
    'zo makkelijk is het niet Jade, welke keuze ik ook maak, ik heb er spijt van, de rest van mijn leven.' zeg ik, maar toch ren ik achter Laura aan.
    midden in mijn ren partij blijf ik staan, ik kan dit niet.
    ik ben geen goede vader. wat heb je nou aan een vader die niet eens echt van de moeder houd?

    (moet gaan en ben er pas vrijdag weer.
    ik ga op kamp dus... tot dan!)


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Byeeeeeweeeeeee^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [bye :)]
    Jade Katelyn Morgan
    Ik tril weer zachtjes en loop naar buiten. Ik stuur een smsje naar Alex.
    Need you. SBMH stuur ik. Someone broke my heart. Ik krijg direct een smsje terug met een adres. Ik loop het terrein af en laat een taxi stoppen. Ik stap in en zeg het adres. Bij het hotel staat Alex. Ik stap uit en gooi mezelf in zijn armen al huilend. Zwijgend tilt hij me op en draagt me naar zijn hotelkamer. Hij legt me in de zetel, legt een dekentje over me heen en loopt even weg. Hij komt terug met een doos zakdoekjes, een doos ben&jerry's en films. Titanic, Ps I love you, en andere huilfilms.

    Sophie Amandou
    'Ok ok.' zucht ik en loop met haar naarbinnen. 'Ian!' roep ik en hij komt naar ons toe gelopen. 'Waar moeten we zijn?' vraag ik met een engelengezichtje en hij lacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik sla mijn armen even over elkaar en zucht een beetje. "Ja kom maar op. Ik ben er klaar voor." Zeg ik moeilijk en kijk hoe Drew aankomt lopen. Hij leek me nogal bezorgd maar ja. "Jup, ik heb er ook zin in." Zegt hij vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.