• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Ja^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    linde24 schreef:
    Tyler 'Ty' Jay Jason
    ik kijk haar met verbaasde ogen aan.
    'echt?' vraag ik verbaasd.
    ik probeer me te bedenken wanneer ik haar heb gezien voor Battle of the band.
    dan schiet het me te binnen, we hebben twee jaar geleden een single opgenomen.
    'don 't know how you changed my world' fluister ik terwijl ik over haar gezicht streel.
    ik kan me die dag nog als de beste herinneren, toen kreeg ik een relatie met Tanya, die relatie duurde in totaal een week, toen was ik klaar met haar.
    'dat moet heel rot gevoeld hebben' zeg ik vol medelijden.
    ik heb nooit geweten dat ik zo blind kon zijn.
    opeens bedenk ik hoe blind ik echt was, ik leefde naar mijn zin en dacht niet aan anderen.


    Amanda Maria Adams
    Ik knik maar glimlach tegelijkertijd ook. 'En..' Ik houd mijn adem in. God wat wou ik ook alweer zeggen? 'En ik vind je echt super leuk.' zeg ik. Voor hij nog iets kan zeggen druk mijn lippen al op die van hem.


    Do what people say you can't.

    linde24 schreef:
    François Bouchart
    'ben jij al wel eens verliefd geweest? op een jongen bedoel ik?' vraag ik aan Sam terwijl ik mijn i pod aan sluit aan de TV.

    Daniel Dylan Jason
    met iedereen die het kent zingen we Count on me.
    als we klaar zijn zitten we in groepjes te kletsen, ik zit bij Dylan en Mason en probeer Jade er wanhopig bij te betrekken, ik zie dat Jade en Dyl dat beide niet willen, dit is toch te gek voor woorden?

    Dylan Daniel Jason
    'Jade, kom je even mee?' vraag ik terwijl ik opsta.
    ik zie de angst in Jades gezicht, ik zie ook dat ze wel wil weten wat ik te zeggen heb, ze zit in tweestrijd.


    Samuel Wesley
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet het niet, ik ben nog nooit verliefd geweest dan ik.' zeg ik zachtjes en laat me in de zetel zakken.

    Jade Morgan
    Ik bijt op mijn lip en kijk even naar Daniel maar knik dan. 'Ok.' zeg ik zachtjes en sta op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [zo, ik ben er ook weer hoor. heb ik wat gemist? ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [interview is uitgesteld, Tyler heeft Amanda de liefde verklaart, Dylan is op het terrein, Ehm... Frans en Samuel blijken homo te zijn xd ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    (...)

    Samuel Wesley
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet het niet, ik ben nog nooit verliefd geweest dan ik.' zeg ik zachtjes en laat me in de zetel zakken.

    Jade Morgan
    Ik bijt op mijn lip en kijk even naar Daniel maar knik dan. 'Ok.' zeg ik zachtjes en sta op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    ik loop naar buiten en Jade volgt me.
    'je bent met Dan nu he?' vraag ik, en ze knikt.
    'ik ben ergens achter, Laura is helemaal niet dood, het is allemaal in scene gezet door die ene gast, ik weet hem te vinden. ik ga niet alleen en ik dacht dat jij dat wel wil doen voor Dan. Doe je dit voor hem?' ik pak haar hand vast en ik wens dat alles was als vroeger, toen ze nog mijn vriendin was.
    ik zie de twijfels op haar gezicht.

    François Bouchart
    'kan geen verbinding krijgen' zeg ik terwijl ik mijn ipod in mijn zak stop.
    ik ga tegenover Sam zitten.
    'je ogen zijn mooi, wist je dat?' vraag ik, en ik zie hem slikken, het moet natuurlijk raar voelen, ik heb het nog nooit gehad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler 'Ty' Jay Matthew
    ik schrik even als ze haar lippen op die van mij drukt, maar daarna herpak ik me meteen.
    'filmpje pakken?' vraag ik met een frons.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik knik zachtjes. 'Ik ga mee, voor Daniel.' zeg ik zachtjes ook al weet ik wat dat betekent. Hallo Laura, bye Jade.

    Samuel
    Ik bloos lichtjes en kijk weg. 'Dank je.' glimlach ik en sta op voor een film te zoeken. 'Wat dacht je van de Notebook of Ps I Love You?' Ik heb zin in een huilfilm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    François Bouchart
    'Ps I Love You' zeg ik, en ik laat me op de bank vallen.
    ik sla naast me, als teken dat hij daar moet gaan zitten.
    'Ps I Love You' mompel ik.

    Dylan Daniel Jason
    'je hoeft niet bang te zijn, als hij klaar me je is ben ik dat nog niet' zeg ik, en ik weet meteen dat dat de verkeerde woordkeuze was.
    'ik bedoelde het niet zo, ik bedoel dat ik altijd van je blijf houden Jade, wat er ook gebeurt. Het boeit me niet als hier nou een model met een bikini aan komt lopen, jij bent en blijft de mooiste Jade' zeg ik terwijl ik haar streel over haar wang.
    'ik heb fouten gemaakt Jade...' ik kom niet verder omdat ik mijn lippen op de hare druk


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel
    Ik glimlach en ga naast hem zitten. Ik laat hem iets tegen me aanleunen en start de film. De lichten zijn gedimpt en plots ben ik me meer gewaar dan anders van de jongen naast me.

    Jade Katelyn Morgan
    Ik zoen hem even terug maar besef plots wat ik aan het doen ben en duw hem zachtjes weg en zet een stap naar achteren. 'Sorry Dyl, ik kan dit niet. Ik kan hem niet bedriegen.' zeg ik zachtjes 'Zullen we gaan?' vraag ik doelend op het "redden" van Laura.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    ik loop naar mijn auto en we stappen in, ik wil de motor starten, maar dan stop ik.
    'ligt het aan mij of wil je Dan niet bedriegen?' vraag ik zachtjes.
    ik wil haar strelen over haar wang, maar ik hou me in, ik ben allang blij dat ze meegaat.

    Frans
    ik kan me niet concentreren op de film en zonder dat ik het doorheb doe ik het, ik kus Sam!
    ik probeer zijn gezicht te doordringen maar het lukt niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ik wil hem niet bedriegen.' antwoord ik en leun met mijn hoofd tegen het raam. 'En ik ben bang dat je weer hetzelfde gaat doen.' voeg ik er naar waarheid aantoe. Ik zucht en concentreer me op e weg. 'Waar gaan we naartoe.'

    Samuel
    Ik voel me warmer worden en zoen Frans terug. Heb ik dan wel gevoelens voor hem? blijkbaar wel anders deed ik dit niet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Goede avond^^ Wat heb ik nu weer gemist??)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Frans
    ik schrik een beetje als hij me terug kust.
    ik heb nog nooit gezoend en heb dus echt geen idee wat ik moet doen.
    gelukkig trekt Sam zich terug.
    'ik dacht...' zeg ik half vragend, half zeggend, maar ik word onderbroken door een zoen.

    Dylan Daniel Jason
    'Jade, alsjeblieft, vertrouw me, ik wil het echt niet meer' zeg ik terwijl ik haar met een zwoele blik aankijk.
    dan verander ik van onderwerp door de auto te starten.
    'eerst naar 'de'criminele club, maar wees voorzichtig, bestel niks.' zeg ik, en ik sla af naar rechts, gelukkig is het niet ver weg.


    Spoiler alert: you will save yourself