• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.

Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven

Rollentopic

[ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Sophie Amandou
    'Is Allie Summer terug met Zayn Malik.' Ik kijk haar kwaad aan. 'Dit heeft ten eerste niets te maken met het intervieuw.' zeg ik en ze glimlacht gemeen. 'Maar wij willen dat weten.' Ik voel me beschermend tegen over mijn vrizndinnen. Ik sta op. 'Ik antwoord niet als die bitch de vragen stelt.' Ik zie Ian grinniken en de andere journalist neemt het over.

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik zucht en verberg mijn gezicht in mijn handen. Kon het nou niet een keertje normaal gaan? Ik wist dat dit soort vragen niet gesteld mochten worden en Sophie had gezegt, maar kom op. "Öke, nieuwe journalist, nieuwe vragen. Stel ze maar." Zeg ik 'vrolijk.'

We've lived in the shadows for far too long.

Zayn Jawaad Malik
    Ik knijp mijn ogen even dicht en probeer tot 10 te tellen, maar ondertussen voel ik het bloed al naar beneden stromen. 'Alsjeblieft.' piep ik zachtjes en onschuldig zet ik wat druk tegen haar achterhoofd. Ik kon heel slecht tegen al dat geplaag, en dat wist Allie maar al te goed.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Sophie Amandou
    'Als je jezelf in één woord moet omschrijven wat zou je dan zeggen?' vraagt de man vriendelijk aan Saphire. Deze is vriendelijker.

Allie Veronica Summer
    Ik grinnik en spoel de zeep weg. Ik aarzel even maar kus dan zachtjes zijn lid. Ik neem alleen zijn eikel in mijn mond en lik zachtjes. Plagend.

[nog 2 dagen te gaan]

Saphire Jennifer Jonhson
    Ik hoefde over deze vraag niet zo heel lang na te denken. Ik was een heleboel, maareen dingwas ik toch zeker. "Wispelturig. Ja, wispelturig." Zei ik vastbesloten.

(Nog twee dagen??? Wat is er op vrijdag?!)

[weekend xd]
    Sophie Amandou
    Ik grinnik en schud even mijn hoofd. 'Even uitleg, dit zijn karaktervragen om jullie zo te leren kennen. Als iemand van jullie zoent met de jongen waar jij op verliefd bent hoe reageer je dan?' Ik denk na 'Teleurgesteld.' zeg ik en kijk afwachtend naar Saphire.

(Ah, natuurij.Domme ik....)
    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik hou mijn hoofd even schuin. "Dat verschilt.... Oh Weet je nog dat ik toen dat meisje had geslagen omdat ze Jasper gezoend had?!" Zeg ik half lachend. Nu leek het allemaal zo dom. En wel een beetje onnodig..

Sophie Amandou
    'Dat weet ik nog.' lach ik 'Dus zeg maar erg kwaad bij haar.' De journalist grinnikt en stelt de volgende vraag. 'Chocolade of koekjes? Saphire?]

Saphire Jennifer Jonhson
    "Das zo gemeen." Zeg ik hoofdschuddend. "Je kaniemand niet vragen om te kiezen tussen chocola en koekjes. Zoiets doe je gewoon niet. Maar stel anders zou er iets heel erg gebeuren zou ik toch gaan voor koekjes." Zeg ik nadenkend.

[moet slapen]

(Oke.... Slaap lekker^^)

Zayn Jawaad Malik
    Ik bij op mijn lip maar hellemaal doet het, de zachte kreun niet verdwijnen. Het water beland nog steeds in mijn gezicht en ik voel hoe mijn haar aan mijn voorhoofd begint te plakken. Ik vlecht mijn vingers in Allie haar haar terwijl ik mijn heupen iets naar voren duuw. Ze moest echt stoppen met die pesterijtjes. 'Doe nouw.' smeek ik zachjes terwijl ik mijn hoofd naar achter laat hangen.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Allie Veronica Summer
    Ik lach zachtjes om zijn woorden en laat dan zijn hele lid in mijn mond glijden. Ik zuig even en beweeg mijn hoofd wat. Ik draai met mijn tong rondjes. Zo pijp ik hem verder en zet mijn handen op zijn dijbenen zodat ik hem kan tegenhouden als hij me begint te deepthroaten. Ik wil dat wel doen maar ik moet het vante voren weten anders schrik ik en vergeet door mijn neus te ademen.

BlueHope schreef:
    Saphire Jennifer Jonhson
    "Das zo gemeen." Zeg ik hoofdschuddend. "Je kaniemand niet vragen om te kiezen tussen chocola en koekjes. Zoiets doe je gewoon niet. Maar stel anders zou er iets heel erg gebeuren zou ik toch gaan voor koekjes." Zeg ik nadenkend.

Sophie Amandou
    Ik grinnik en zo gaat de journalist door met vragen te stellen. Meestal karaktervragen maar ook vragen over familie en school. Hij verstaat het als we bepaalde vragen te persoonlijk vinden en gaat verder zonder door te vragen over verboden onderwerpen.