• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jade Katelyn Morgan
    Ik kus hem even terug. 'Drama aan het kijken.' zeg ik lichtjes glimlachend en kijk even naar binnen. 'Wil je binnenkomen anders?' vraag ik hem glimlachend. Alex vind het vast niet erg.

    Samuel
    Ik bijt nadenkend over mijn lip. 'Ik zou nog wat wachten.' zeg ik zachtjes. 'En het zelf tegen de fans zeggen -als we er dan hebben- en niet via de pers, die verdraaien alles.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik lach.
    'weet je dat die Alex een aardige gast is?' vraag ik als ik naast Jade op de bank plof.
    ik zie haar gezicht vertrekken in een frons.

    Frans
    'iedereen wil fan van jou zijn' zeg ik, en ik druk nog een kus op zijn lippen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Ja hij is mijn beste vriend, maar waarom zeg je dat nu plots?' zeg ik lachend dan en leun tegen hem aan. Ik kijk hem vragend aan.

    Samuel
    Ik glimlach en kus hem terug. Dan maak ik mijn lippen zuchtend van de zijne los. Het lijkt wel of hij een verslavende werking op me heeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'toen je in het park was, daar was ik ook. vlak voor hij in de auto stapte, gaf ik hem mijn nummer zodat hij me belde zodat ik het goed kon maken met jou' zeg ik.
    'maar hij deed het alleen maar voor jou' zeg ik, ze wil antwoorden, maar ik druk nog snel een kus op haar lippen.

    Frans
    'deze film is eigenlijk best saai' merk ik op, ik weet niet of deze film saai is, want ik heb echt niet opgelet, maar ach, wie weet wat het brengt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik vergeet weer wat ik wil zeggen door zijn kus en sla mijn armen om zijn hals om hem dichter tegen me aan te trekken. Als ik weer bij mijn verstand ben maak ik me vlug los en staar verlegen naar de grond. Normaal doe ik zo nooit, zo kussen, altijd kleintjes en teder. Nu was het ook teder maar niet meer zo kleintjes.

    Samuel
    'Wat wil je dan doen?' zucht ik lachend en kijk weer even naar de film. Ik vind hem niet zo saai maar ja, als hij het vind... ik zet de film op stop en kijk hem an.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'wat is er Jade?' vraag ik, het lijkt net of ik iets verkeerds heb gedaan of zo.

    Frans
    'zwemmen?' vraag ik. ik heb er al de hele middag zin in, maar ik durfde niet helemaal alleen, ik was nog steeds de jongste hier!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    'Er is niets, het is alleen. Ik heb maar één vriendje gehad en dat was Dylan en ik heb geen flauw idee hoe ik me moet gedragen.' flap ik eruit en sla mijn handen beschaamt voor mijn mond.

    Samuel
    'Is goed, little one.' lach ik en kus hem zachtjes voor ik opsta. 'Ga je maar omkleden, ik kleed me wel om als je terug bent.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik lach.
    'Dylan is niet de beste om mee te beginnen, nee.' zeg ik, en ik druk een klein kusje op haar lippen.
    'je hoeft niet bang te zijn, ga gewoon op je gevoel af, dat zegt wel wat je moet doen' zeg ik, en ik begin haar meteen te kussen.

    Frans
    heel eventjes schrik ik, maar daarna vormt mijn gezicht weer een grijns.
    'ik ben zo terug' zeg ik, en ik kleed me zo snel als ik kan aan en ren weer terug naar Sam.
    'ben er weer' zeg ik, en ik laat me neer ploffen op de bank.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ga op je gevoel af, mijn gevoel zegt nu dat ik hem terug moet kussen en ik doe het. Ik trek hem weer tegen me aan zoals net maar flip nu wel niet zo. Mijn ene arm ligt om zijn hals en mijn andere hand ligt op zijn borstkast.

    Samuel
    Ik glimlach en ga dan zelf naar de badkamer met een zwemshort. ik kleed me om en vouw mijn kleren op voor ik weer naar Frans ga. 'Kom, dan gaan we.' zeg ik en steek mijn hand naar hem uit om hem recht te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    als ze meedoet twijfel ik of ik een stapje verder ga.
    ik besluit het niet te doen omdat ze er slechte ervaringen mee heeft.
    we vallen om en liggen nu op de bank. het boeit me niks en ik ga lekker door.

    Frans
    als we bij het zwembad zijn spring ik er meteen in.
    ik word voor een seconde overvallen door de kou, maar herstel me snel weer.
    'kom!' roep ik naar Sam die het water nog net iets te koud vind.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik maak even mijn lippen los van de zijne en kijk hem met schitteringen in mijn ogen aan. 'Ik ben blij dat je er bent.' zeg ik zachtjes en glimlach voor ik mijn lippen weer op de zijne druk.

    Samuel
    Ik zet me erover en spring het water in. Ik zwem rillend naar Frans.
    'Ik kan niet geloven dat jij het niet koud hebt.' zeg ik.

    [moet even eten]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Jason
    ik hoef niet te antwoorden en dat is maar goed ook, anders was het zo een standaard antwoord geweest.
    ik maak me voorzichtig los.
    'wil je het?' vraag ik, en ze weet wat ik bedoel.

    Frans
    'in Frankrijk springen ze standaard in ijskoud water, anders is het te warm' zeg ik, en ik spetter hem nat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Morgan
    Ik kijk hem onzeker aan. Wat als ik iets verkeerd doe of niet mooi genoeg ben... allerlei onzekerheden druipen mijn hoofd binnen. 'I-ik weet het niet.' stamel ik zachtjes 'Ik ben bang.'

    Samuel
    Ik ril weer en spatter terug om een watergevecht te beginnen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Jade, het hoeft niet, de keuze is aan jou schat' zeg ik en ik druk een kus op haar lippen om haar extra tijd te geven.

    Frans
    ik pak Sams shirt van de kant en begin ermee op het water te slaan zodat hij nat wordt.
    gelukkig ligt mijn kleding in het huisje.
    voor de lol laat ik zijn shirt vallen en pak zijn handdoek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik bijt op mijn lip en beslis dan. Ik kan niet eeuwig bang blijven om wat er tussen ik en Dylan is gebeurt. Ik trek hem weer naar me toe en zoen hem. 'Ja ik wil het.' prevel ik dan zachtjes tegen zijn lippen aan.

    Samuel
    'Frans!' zeg ik waarschuwend als hij mijn handdoek pakt. 'Als je dat doet dan... dan... dan ben ik niet meer jou vriendje.' speel ik en draai me dramatisch om. Toneel spelen vind ik ook wel leuk, nog iets voor bij mijn lijstje hobbys.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'