• 4 bands van 4 of 5 personen nemen het tegen elkaar op.
    In elke ronde worden er punten uitgereikt.
    De band die op het einde van de wedstrijd de meeste punten heeft wint.
    De wedstrijd word op tv uitgezonden maar niemand weet precies wat er gebeurt wanneer de camera's niet aanliggen.
    Wraakgevoelens, vriendschap, haat, jaloezie & liefde vullen de lucht.


    Jongens:
    One Direction
    - Harry Edward Styles - Irishstar
    - Niall James Horan - HurtedHeart
    - Louis William Tomlinson - Lamebrain
    - Zayn Jawaad Malik - Lamebrain
    - Liam James Payne - JustMx1D

    Breaking Rules
    - Jake Thomas Hamelton - LostMagic
    - Drew Nathaniel Hope - BleuHope
    - Samuel Wesley - LostMagic
    - Daniel Dylan Jason - Linde24
    - François Bouchard - Painting

    Meisjes:
    Wishfull Thinking -full-
    - Allie Veronica Summer |Ex Zayn M.| - LostMagic
    - Ravenne Morrow Black |lief Liam| - Styx
    - Felicia Aurore Jones |crush op Harry| - KickSomeAss
    - Saphire Jennifer Jonhson |crush op Niall| - BlueHope
    - Sophie Amadou |haat 1D|

    Countless
    - Charlotte Selena Evans. - Irishstar
    - Christina River Knight |bff Louis T.| - BlueHope
    - Jessy Evans - JustMx1D
    - Jade Katelyn Morgan - LostMagic
    - Summer Melody Lockwood - IrishStar

    ________________________________


    Presentator:
    Ian Carl Houston - LostMagic

    Jury:
    Amanda Maria Adams - JustMx1D
    Tyler 'Ty' Jay Matthew - Linde24

    Regels
    - OOC = [] ()
    - naamveranderingen doorgeven


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2012 - 21:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [School is gedaan (hoera) maar morgen begint de ellende weer (huil)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    (Helaas wel, ik wil geen school....... Zullen we vandaag de intervieuws doen?)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ja is goed ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Saphire Jennifer Jonhson
    Ik ga weer zitten en pak mijn mobiel ebij. "Het uur is bijna voorbij.... Zit mijn haar een beetje?" Zei ik en schudde even wild met mijn blauwe haren. Ik was echt heel obsessed met mijn haar, ook met het haar van andere.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sophie Amandou
    Ik grinnik 'Perfect' en sta op. 'Nou ik zie er vast fantastisch uit' zeg ik sarcastisch 'Met mijn druipende haren.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Dylan Daniel Jason
    De hele autorit is het stil geweest, ik denk dat Jade en Laura niet tegen elkaar durfden te praten want -ik weet bijna zeker dat Peter Laura de beelden waaruit blijkt dat Jade en Dan iets hebben heeft laten zien, en Jade, nou zij kent het verhaal- ze weten van elkaar dat Dan ook met de ander gaat, en tja, wat zeg je dan?
    als we er zijn lopen we met zijn allen naar het hutje van Breaking Rules, iedereen is verrast als we binnen komen, nou ja, het is moeilijk om niet verbaast te zijn als je iemand ziet waarvan je dacht dat ze dood was te zien.

    Daniel Dylan Jason
    ik ben wat met Drew aan het kletsen als Jade en Dyl terugkomen, maar ze hebben iemand mee, als ik probeer te zien wie het is, zie ik Laura! mijn hart maakt een sprongetje en ik sta op, geef haar een knuffel, ik zie Jade kijken.
    ik had nooit gedacht dat ik deze keuze ooit zou moeten maken...
    'Ik dacht dat je dood was!' zeg ik blij tegen Laura.
    'ik mocht naar de beelden kijken van het interview, jullie hebben die bitch echt te pakken gekregen!' zegt ze, en iedereen begint te lachen, nu is voor iedereen het feest begonnen, behalve voor mij.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Frans
    ik ga tegen Sam aanliggen en geef hem nog een kus.
    snel kijk ik even op mijn horloge.
    'shit, we moeten naar die interviews!' zeg ik, en ik spring op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik glimlach flauw en loop wat achteruit. 'Ik laat jullie wel alleen.' zeg ik zachtjes, ik voel me een binnendringster en loop naar buiten. Ik ga trillend aan het zwembad zitten en laat mijn voeten in het water zakken. 'Niet huilen Jade, je had beloofd dat je niet meer ging huilen voor jongens.' mompel ik zachtjes maar ondanks dat rolt er toch een traan over mijn wang.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [even eten, ben binnen 15 a 20 minuttjes terug]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel Wesley
    Ik glimlach en schud even mijn hoofd. 'We hebben nog tijd. De meisjes moeten eerst voor de persoonlijke interviews komen.' antwoord ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    ik zie aan Jade dat ze zich alleen voelt.
    opeens voel ik me een verrader, ik had haar beloofd anders te zijn als Dylan, maar nu doe ik precies het zelfde.
    ik keer me naar Laura

    tien minuten later vind ik Jade bij het zwembad, ze huilt, ik trek mijn schoenen uit en ga naast haar zitten.
    'niet huilen Jade, niet om mij. ik ben maar een sukkel. weet je, ik heb het nog niet beslist Jade, ik weet het niet. Ik en Laura hebben veel meegemaakt, maar er is ook nog een speciale rede waarom ik het verraad vind als ik bij haar wegga Jade, dat maakt de keuze zo moeilijk.' zeg ik, en ik aai Jade over haar rug, nu mocht de tijd wel even stil mogen staan, dan hoefde ik geen keuze te maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jade Katelyn Morgan
    Ik zeg niets en laat de tranen gewoon rollen. Op dit moment zou ik willen dat Alex hier was. Hij zou weten wat te doen. Ik leun zachtjes wat tegen Daniel aan en spat even wat in het water. Ik moet hem loslaten, dat wist ik al toen ik instemde met Dylan, maar het is zo verdomd moeilijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Frans
    als ik dat hoor ga ik weer naast hem zitten.
    'ik kan me niet op de film concerteren, zullen we het aan de jongens vertellen?' vraag ik en daarna geef ik hem nog een snel kusje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Samuel Wesley
    Ik knik zwakjes. Ik ben bang voor hun reacties. 'Ik ben wel bang.' zeg ik zachtjes en leg mijn hoofd even op zijn schouder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Dylan Jason
    'Jade, beloof je dat als ik voor Laura kies, we toch vrienden blijven? ik kan namelijk niet zonder je' zeg ik terwijl ik mijn arm om haar heen sla.
    ik wacht op haar antwoord, maar eigenlijk niet, ik wil niet dat ze nee zegt, maar ik wil ook niet dat ze ja zegt, ik wil niet dat we vrienden hoeven te worden, ik wil meer dan dat.


    Spoiler alert: you will save yourself