• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Eleadora Amora Alonso

Eleadora sloot haar ogen terwijl het leek alsof Julio overal kwam. Een geluidje ontsnapte uit haar mond waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne aanplaatsten, hem diep aankijkend in zijn ogen terwijl ze haar vingers in zijn haar verstrengelden en mee bewoog op het ritme dat hij aangaf. Kleine geluidjes verlieten haar mond terwijl ze hem dichter tegen haar aandrukten en haar lippen zijn hals en nek liet beroeren.

The expert in anything, was once a beginner.

Luke Moore

Ik schudde mijn hoofd en tilde haar op.
    "Ik ga de bewegingen bij je voordoen," zei ik en zette haar op haar benen. Ik nam haar handen vast en deed ermee de beweging die ze moest doen.
    "Heb je het? Het was niet slecht hoor. Het was zelfs vrij goed, voor een beginner," zei ik met een knipoog.
    "Zeg het nog eens: Ik ben Amy en ik ben goed aan het dansen."

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Amy Michels

'Nee,' protesteer ik. Ik laat hem doen wat hij doet, maar ik ga dat niet zeggen. 'Ja, ik heb het, maar volgens mij zag het er niet uit.' Ik zucht en als hij me los laat loop ik naar een bankje en ga erop zitten. 'Ga jij maar dansen. Ik ga niet meer. Ik zet mezelf alleen maar voor schud,' deel ik mee en kijk hem vastbesloten aan.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

[Mm.. Edward ^v^ Ik hou van Twilight opzich, het hele verhaal, maar ik mag Jacobs karakter niet. Alhoewel ik soms ook wel weer met hem meeleef.. Maar toch blijft Edwards karakter beter. En ik vind innerlijk belangrijker als uiterlijk.. Ghehe. Jij? Edward of Jacob?]

Stop acting normal. It gets bored.

Amor8 schreef:
    [Mm.. Edward ^v^ Ik hou van Twilight opzich, het hele verhaal, maar ik mag Jacobs karakter niet. Alhoewel ik soms ook wel weer met hem meeleef.. Maar toch blijft Edwards karakter beter. En ik vind innerlijk belangrijker als uiterlijk.. Ghehe. Jij? Edward of Jacob?]
    [Jake en ik vind helemaal niks mis met zijn karaketer ^^]

TheSeasons schreef:
    Eleadora Amora Alonso

Eleadora sloot haar ogen terwijl het leek alsof Julio overal kwam. Een geluidje ontsnapte uit haar mond waarna ze haar voorhoofd tegen de zijne aanplaatsten, hem diep aankijkend in zijn ogen terwijl ze haar vingers in zijn haar verstrengelden en mee bewoog op het ritme dat hij aangaf. Kleine geluidjes verlieten haar mond terwijl ze hem dichter tegen haar aandrukten en haar lippen zijn hals en nek liet beroeren.

Julio Martinéz
    Zodra Eleadora haar blik van me afgewend heeft en haar hoofd in mijn nek plaatst, sluit ik mijn ogen om me beter te kunnen concenteren op de tintelingen. Er meer van te kunnen genieten. Mijn gevoel vertelt me precies wat ik moet doen, hoe snel, waar ik haar aan moet raken, en wat ze fijn vindt, wat bevestigd wordt door zachte geluidjes vanuit haar kant. Dus luister ik naar mijn gevoel en geniet gewoon van alle tintelingen die door me heen schieten, van alle dingen die dit bijzonder maken.

Luke Moore

"Oh nee, nee, nee, Miss Michels blijft netjes staan. Ik heb mezelf ook voor schud gezet hoor. Nu Mag jij eens laten zien wat je hebt. Je zou jezelf misschien nog kunnen verbeteren." zei ik. Haha, ze kon toch zo koppig zijn. Maar ik zou niet afgeven.

[Ik wel XD Over het algemeen vind ik hem te.. Zelfverzekerd, denk ik. Ik weet niet echt hoe ik dat moet omschrijven. Maar af en toe heb ik wel echt heel veel medelijden met hem. Vooral dat moment dat hij begint te huilen in Breaking Dawn part I. Zo zielig]

Amor8 schreef:
    [Ik wel XD Over het algemeen vind ik hem te.. Zelfverzekerd, denk ik. Ik weet niet echt hoe ik dat moet omschrijven. Maar af en toe heb ik wel echt heel veel medelijden met hem. Vooral dat moment dat hij begint te huilen in Breaking Dawn part I. Zo zielig]
    [haha nu ik erover nadenk, doet hij me denken aan Luke ^^]

[Haha XD Maar ik mag Jake niet echt :P]

Amy Michels

'Ik heb geen verstand van StreetDance, dus kan mezelf ook niet verbeteren,' protesteer ik. ik kijk hem aan. 'En anders kom je me maar halen, maar dat heeft ook geen zin, want ik kom niet mee. Ga jij maar lekker dansen.' Ik kijk hem aan. 'En jij hoefde alleen maar te liften, dat is niet echt ballet.' Ik kijk hem aan en zucht. Ik blijf koppig op het bankje zitten en kijk hem aan met een glimlachje.

[Jake, Edward, Bella
    Sam, Ian, Naomi.... Wat een twilight gebeuren...]

Eleadora Amora Alonso

Zachtjes drukten Eleadora haar nagels in zijn schouders terwijl haar lippen een tweede zuigzoen veroorzaakten op zijn sleutelbeen. "Oh dios, Julio." fluisterden ze tegen de huid van zijn nek waarna ze haar ogen sloot en haar hoofd weer in haar nek plaatsten terwijl een genietend geluidje haar mond verliet. Eleadora genoot van zijn aanrakingen, alsof zijn handen alle stukjes huid op haar lichaam beroerden, iets wat de tintelingen door haar lijf liet gieren.

The expert in anything, was once a beginner.

[Nee, het is gewoon het standaard drama :Y)
    Een meisje, twee liefdes. Oke, en nu heeft er ook nog een jongen daarvan twee liefdes XD Maarja. Ons drama ^^]

Luke Moore[/b

"Je moet voor alles oefenen. het is niet 1, 2,3 Yeah ik kan het geweldig goed. ik heb ook moeten werken. Jij hebt ook moeten oefenen om zo goed te worden als nu. Probeer het nog 1 keer voor mij." zei ik en trok mijn pruillip en puppyoogjes.