• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

rollentopic

[ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]

“To live will be an awfully big adventure.”

Luke Moore

"Dat is gemeen," zei ik quasi-treurig. Ze draait zich om en danst. Ik dring haar terug.
    "Krijg ik nog steeds geen kusje?" vroeg ik grijnzend.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Amy Michels

'O je bedoeld dat pasje.' Ik schiet in de lach en sta stil. 'Ik dacht dat je wat je voordeed bedoelde.' Ik loop naar hem toe en kijk hem glimlachend aan. 'Ik weet niet of je een kusje krijgt.' Ik sla mijn armen om zijn nek, maar zoen hem niet. Ik houd mijn lippen stil enkele millimeters voor de zijne. 'Misschien geef ik je een kus, misschien ook niet.'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Luke Moore

"Misschien geef je me die kus, zint me meer," zei ik knikkend.
    "Maar gaan we terug naar de slaapzaal? We gaan morgen wel weer verder."

Amy Michels

Ik grijns. 'Ja, we gaan naar de slaapzaal.' Ik laat hem los en bijt verleidelijk op mijn lip om vervolgens sexy weg te lopen. Ik kijk over mijn schouder naar hem en grijns. 'Kom je dan nog?' Ik leun tegen de muur aan en speel een beetje met een plukje van mijn haar. Hij mocht dan wel ouder zijn, dat liet ik niet merken.

Luke Moore

Ze beet op mijn lip en ging richting deur. Ik haalde hulpeloos mijn schouders op en lie achter haar aan . Ze stond tegen de muur naast de deur geleund. Ik zag dat ze aan haar haar prulde en ik stak een stukje achter haar oor.
    "Wat is er? Je ziet er zo zenuwachtig uit."

Amy Michels

Ik glimlach en kijk hem aan. 'Misschien ben ik dat ook wel,' grinnnik ik en recht mijn rug. 'Misschien ook niet.' Ik trek de deur open en loop de gang op zonder om me heen te kijken. Ik draai me om naar Luke. 'Kom je ook nog of niet?' Ik kijk hem vragend aan en schenk hem even een glimlach. Ik laat nu pas mijn blik door de lege gang gaan. Er was niets van te merken dat hij iemand vermoordt had. Ik kijk weer even naar luke en bijt op mijn lip. Waarom dacht ik daar ineens aan? Ik zucht en schud de gedachte van me af.

Luke Moore

De gedachte van die gast van daarstraks kwamen weer terug. Amy bleef stil.
    "Niet bijten," zei ik met een trillerige stem. "En wat is er? Ik wil het graag weten, ik beloof dat ik niet boos zal worden ofzo.

Amy Michels

Ik kijk hem aan en lach. 'Sinds wanneer be-' Ik zwijg als zijn toon tot me door dringt. 'Wat is er?' Ik kijk om me heen en duw hem weer de danszaal in. Ik sluit de deur achter ons en trek hem mee naar het bankje. Ik ga op zijn schoot zitten en kijk hem aan. 'Met mij is er niks. Ik wilde gewoon niet betrapt worden.' Ik kijk hem aan. 'En wat is er met jouw?' Ik kijk hem aan en glimlach even.

Luke Moore

"Ik...ik dacht aan daarstraks," zeg ik dan met een zucht.
    "Dat worde weer nachtmerries" mompelde ik meer tegen mezelf dan tegen Amy.
    "Amy, hoe oud ben je eigenlijk? Niet dat het iets uitmaakt natuurlijk, ik ga je niet pijn doen ofzo."

Amy Michels

Ik glimlach even en druk een kus op zijn lippen. 'Wil je vanavond bij mij op bed slapen?' Hij had daar misschien wel behoefte aan, maar ik ook. 'En ik ben 15, maar dat had je al gevraagd. Ik wordt bijna zestien,' voeg ik toe en kijk hem aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas en sluit mijn ogen. 'Natuurlijk ga je mij geen pijn doen,' grinnik ik en ga met mijn handen onder zijn shirt op zijn rug. Ik maak figuurtjes op zijn rug en glimlach even.

Luke Moore

"Oh echt? ik ben nogal vergeetachtig ," zei ik met een klein glimlachje. "En graag, tijd voor zalf?"

[Ik wil dat Naoom online komt :Y)]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Amy Michels

'Ja is goed. Doe je shirt maar uit. Ik heb het zalfje bij me.' Ik haal het potje uit mijn broekzak en glimlach even. Ik trek zijn shirt al voor hem uit en gooi die naast ons op de bank. Ik ga staan en draai hem een kwartslag. Ik ga achter hem zitten en smeer het zalfje voorzichtig op zijn rug. Ik zucht. Die brandwond... Het is zo zonde van zijn rug. Je blijft het voor altijd zien! Ik druk een kus tussen zijn schouderbladen, maar niet op zijn brandwond. Ik ga rustig verder en maak licht masserende bewegingen.

Dexter Levi loover

De onbekende gast gaf instructies en zachtjes legden we hem op het bed. ik keek even naar hem en ging op mijn bed liggen.

[@jaim is hij bij je?]

^[Euhm, deem hij heeft helemaal geen shirt aan remember?^^]