• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Nu duits -___-]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nala
    Ik knikte tegen zijn schouder aan.
    "Dat mag hij niet. Ik wil niet nog iemand onder mijn handen zien sterven." mompelde ik en kneep even zacht in Sam zijn schouder.
    "Hij gaat niet naar mama toe... Hij zegt dat ik moet blijven? Nou, hij ook."
    Ik boog me voorover zodat Sam me kon horen... als hij nog iets hoorde dan...
    "Hoor je dat? Ik blijf, maar jij moet hetzelfde doet. Ik vertrouw erop dat je me niet achter laat!"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {ik heb geen Duits xD
    Iedereen bij ons op school wel... en wij niet ;p
    Omdat ik Grieks- Latijn volg met 5u wiskunde ipv 4
    daarom heb ik geen duits

    en moet nu gaan, bye!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik ken het XD]

    SuperMars/Marcell/Man
    "Dat gaat hij zeker niet" Zeg ik zacht. Dan kijk ik weer naar de wond. Ik weet het zeker. Hij gaat het redden. Het meisje doet het goed. Ik vraag me af waar ze het geleerd heeft, maar eigenlijk is het niet belangrijk. De jongen gaat het redden, en daar gaat het om.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Oh ja damnn,ik moet ook nog hw maken x3]

    Eleadora Amora Alonso

    Een geluidje verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar ogen sloot en op haar onderlip beet van genot. "Nee" klonk het hees, zacht nen eerlijk tegelijkertijd. Alsof er bommen in haar lichaam zaten die op het moment stonden om de ontploffen van verlangen. Eleadora streelde met haar vingertoppen over zijn armen, schouders en een stuk van zijn borstkast. Zachtjes beroerden ze weer de huid van zijn nek, terwijl ze zachtjes in de huid van zijn schouder beet terwijl haar vingers zich verstrengeld hadden in zijn zachte haren. Eleadora legde haar hoofd in haar nek, strekte deze zodat hij zijn lippen beter zijn weg kon laten gaan terwijl ze genoot van de warme golven die met overvloed door haar lichaam gierden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Hoi 8) ik ga bijna een achtbaan in :D]

    Sam
    Ik hoor Nala tegen me praten, en probeer me er op te concentreren. Maar ik heb gewoon pijn. Niet zo zeer aan mijn hoofd. Maar aan heel mijn lichaam. 'Ik doe mijn best.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jaaaaaj ^^]

    Julio Martinéz
    Een lachje lukt niet meer - het wordt enkel een zacht geluidje. Door Eleadoras aanrakingen. In mijn haren, mijn nek, mijn schouder, mijn borst.. Ze is gewoon overal. Ik maak nog een zacht geluidje en besluit dan gewoon te doen wat we allebei willen. Eleadora trekt het anders niet meer, maar ik ook niet. Dus kom ik zacht dichterbij en begin dan voorzichtig te stoten. De tintelingen nemen alleen maar toe terwijl de ontvangst van onze frequentie zoveel duidelijker wordt, het laatste puzzelstukje de goede vorm heeft gekregen om in de puzzel te leggen. Het verhaaltje compleet maakt. Ik zoek Eleadoras blik op en als ik zie dat die goed is beroer ik haar nek.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Klaar met Duits:) Nu engels.... Echt heel veel :(]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian Silvas

    Ik kijk naar Nala en besluit niet op haar woorden te reageren. Alleen maar troostend over haar rug te wrijven. ik kijk naar Sam die zegt dat hij zijn best doet. Dat is hem geraden ja. Ik kijk naar Naomi. Ik weet dat als hij dood gaat dat niet alleen Nala een wrak zou zijn, maar Naomi ook. En hoewel ik niet zo willen dat Naomi zoveel om Sam gaf, ze deed het wel. Dat zag ik aan haar. Ik sla mijn ogen maar weer en neem een beetje afstand van Sam. Als ik eraan terug denk voel ik me eigenlijk nog steeds gebroken. Hoe hebben ze me dat aan kunnen doen? Ik bijt op mijn lip en kijk weg. Het liefst geef ik Sam nu nog een klap, maar doe het natuurlijk niet. Ik zucht en kijk naar de grond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amy Michels

    Ik luister naar zijn uitleg en kijk langzaam op. Een glimlachje speelt op mijn lippen. Het betekende iets voor hem. Ik betekende iets voor hem. Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem. Iets zeggen was niet echt nodig. 'Ik weet niet hoelang geleden jij gehuild hebt. Maar...' Ik zwij. Ja wat moest ik er eigenlijk over zeggen? 'Je bent bij mij altijd welkom.' Ik kijk hem recht in zijn ogen en druk mijn lippen op de zijne. Alweer. Het voelde gewoon goed. Na een tijdje verbreek ik de zoen en ga gewoon naast hem zien. 'Oké, nu weer dat pasje,' grijns ik en kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Julio Martinéz
    Een lachje lukt niet meer - het wordt enkel een zacht geluidje. Door Eleadoras aanrakingen. In mijn haren, mijn nek, mijn schouder, mijn borst.. Ze is gewoon overal. Ik maak nog een zacht geluidje en besluit dan gewoon te doen wat we allebei willen. Eleadora trekt het anders niet meer, maar ik ook niet. Dus kom ik zacht dichterbij en begin dan voorzichtig te stoten. De tintelingen nemen alleen maar toe terwijl de ontvangst van onze frequentie zoveel duidelijker wordt, het laatste puzzelstukje de goede vorm heeft gekregen om in de puzzel te leggen. Het verhaaltje compleet maakt. Ik zoek Eleadoras blik op en als ik zie dat die goed is beroer ik haar nek.


    SuperMars/Marcell/Man
    "Dat gaat hij zeker niet" Zeg ik zacht. Dan kijk ik weer naar de wond. Ik weet het zeker. Hij gaat het redden. Het meisje doet het goed. Ik vraag me af waar ze het geleerd heeft, maar eigenlijk is het niet belangrijk. De jongen gaat het redden, en daar gaat het om.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik moet echt ff concentreren. Sorry!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een hard maar onderdrukt geluidje verliet Eleadora haar mond terwijl ze haar ogen sloot en zachtjes op haar onderlip beet van genot. Haar handen streelden over zijn schouders en over de huid van zijn nek, terwijl ze haar benen rond zijn middel klemden en mee beweegden bij elke stoot die hij maakten. Ze strekten haar nek terwijl ze haar vingertoppen in de huid van zijn schouders drukten waarna ze zchtjes en speels in zijn oorlelletje beet en hem dichter tegen haar aandrukten. Eleadora sloot haar ogen terwijl ze haar hoofd in haar nek gooiden en een geluidje van verlangen en genot uit haar lippen ontsnapten terwijl ze fluisterden. "Te amo"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Als het klaar is pak ik alle spullen en vlucht de kamer uit naar de badkamer, ik kan niet nog een seconden langer daar blijven en het boeide me ook echt niks als ik een van de mannen zou tegenkomen. Als ik dan eindelijk bij de badkamer ben laat ik alle spullen in een wasbak vallen en staar naar mijn handen die trillen en nu ook onder het bloed zitten, het bloed van Sam en een traan rolt over mijn wang.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 12:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Gaat Joshie ook nog reageren? :3

    Ik heb namelijk even tijd ^^\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.