• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 10:46 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {heb ik het juist als ik zeg dat ik alleen over blijf? xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Uuhh.. Nee, Myrthe (TheSeasons) komt hier zometeen ook heen hoop ik XD Maar ik blijf toch wel om de zoveel tijd ff op het topic kijken :Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:04 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ben er nog!!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik maak mijn huiswerk tussen door:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {owh ok ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Een glimlachje speelde op Eleadora haar lippen terwijl ze een kus op zijn lippen drukten. Ze haalde haar lippen terug en beroerden de huid in zijn nek met haar lippen. Zachtjes en teder. Eleadora drukten een kus vlak bij zijn oor en fluisterden: "is er iets?" Ze plaatsten haar lippen weer in zijn nek terwijl haar handen over zijn armen en schouders streelden. Een klein en zacht geluidje verliet haar mond terwijl ze hem dichter tegen haar aandrukten en genoot van alle tintelingen in haar lichaam. "Ik wil je julio...ik hou het niet meer" fluisterden ze in zijn oor met een hese en smekende stem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Nala
    Ik kon dit niet veel langer aan. Het was alsof ik zijn pijn meevoelde. Iedere grimas, kreun of traan sloeg in als een donderslag en liet mijn geest verward en gepijnigd achter.
    Ik keek naar Ian achter me op.
    "Het is mijn fout. Ik had hem niet moeten laten meegaan. Maar ik had gewoon honger!" fluisterde ik gesmoord.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik trek haar tegen me aan. 'Het is niet jouw fout.' Ik sla mijn armen goed om haar heen en trek haar tegen me aan. Ik sluit mijn ogen en laat mijn hoofd op haar hoofd rusten. 'Het is niet jouw fout. Wat is er gebeurd?' Ik open mijn ogen en kijk naar Sam. Ik zucht even en wrijf troostend over Nala haar rug. 'Het komt wel goed Naal. Niemand verwijt het jouw en dat moet jij ook niet doen...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [You're not lonely ^^]
    [GVD IK HAD EEN HELE POST EN NU IS IE WEG]

    Julio Martinéz
    Een zacht geluidje ontsnapt uit mijn mond, waarvan ik niet eens meer eens moeite doe om hem binnen te houden. Eleadoras woorden zie ik als toestemming. Toestemming om me niet meer in te hoeven houden. Ik lach zacht en hijgerig tegen haar huid aan. "Nog heel even" Fluister ik in haar oor, gewoon om haar te plagen. Waarna ik mijn tanden heel even in haar oorlelletje zet. Een lijn naar beneden teken, langs gevoelige plekken op ga. Of juist alleen maar heel dicht bij. Mijn handen strelen mee langs de zijkanten van haar lichaam, tot ze bij de stof van haar onderbroek komen.. waarna ik ze weer door laat gaan en de stof mee naar beneden trek. Opnieuw ontsnapt er een zacht geluidje uit mijn mond en druk ik mijn lippen tegen de huid van -dit keer- haar benen. Om niet gek te worden. Langzaam teken ik weer een lijn omhoog en laat mijn handen meegaan aan de binnenkant van haar benen, waarna ik de grens van de weggevaagde blauwe plekken volg, en zo weer bij haar heupen uit kom. Dan beroer ik met mijn mond haar nek weer en heb zo erg de neiging om.. "Hou je het nog?" Fluister ik zacht in haar oor.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "We waren gewoon wat eten gaan halen." fluisterde ik zacht, met mijn blik nog steeds op Sam zijn gezicht gericht. "En toen we hier aan kwamen... Hij viel gewoon omver. En stootte zijn hoofd tegen een bed."
    Ik haalde beverig adem. "En ik hield zijn benen omhoog." begon ik nu zacht te snikken.
    "Maar hij werd eerst gewoon niet wakker. Ik was zo bang." huilde ik en keek naar de vlek op Sam zijn shirt dat door mijn tranen was ontstaan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SuperMars/Marcell/Man
    Ik besluit het jonge meisje met rust te laten en haar uit te laten huilen in de armen van de jongen. Ik luister niet naar wat ze gedaan hebben, want ik wil ze niet straffen. Wil ze niet nog meer pijn doen. En als ik zeg dat ik het niet gehoord heb heb ik ook meteen een excuus om niet te hoeven martelen. Daarom richt ik mijn blik weer op de wond en het meisje die verbeten doorgaat om de wond te hechten. Ik geef hier en daar een zachte aanwijzing en kijk toe hoe de huid langzaam bij elkaar blijft zitten.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [WISKUNDE AF:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jij hebt recht op een feestje (Y)]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 11:21 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {yeeey ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik knik en druk een kus op haar kruin. 'Rustig maar.' Mijn blik gaat even naar het rooster die nog open staat. vanuit mijn ooghoek kijk ik naar de man. Ik hoop zo dat hij het niet ziet, want dan hebben we echt problemen en ik met name. Ik laat Nala los en kijk haar aan. 'Het is jouw schuld niet Naal. Ik begrijp dat je honger had.' Ik kijk haar aan en druk een kus op haar wang. Dan kijk ik naar Sam en trek Nala weer tegen me aan. 'Sam gaat niet dood Nala, echt niet.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne